Gisteren zou een van de mooiste dagen worden: het ophalen van mijn droomauto. Op de advertentie stond duidelijk vermeld dat het om een BTW-auto ging, iets wat ook tijdens de proefrit meermaals is bevestigd door het personeel. Daarom heb ik alle voorbereidingen getroffen: verzekering geregeld, financiering rondgemaakt, en ben ik vier uur heen en weer gereden om deze auto op te halen.
Tot mijn grote schrik ontdekte ik ná de betaling dat de auto geen BTW-auto is, maar een marge-auto. Dit heeft grote financiële gevolgen, zeker omdat ik de auto zakelijk wilde inzetten. Alles waar ik me op verheugd had viel in duigen. Geen duidelijke uitleg, geen compensatie, enkel een fout waar ik de dupe van ben.
Een eerlijk en transparant verkoopproces is het minste wat je mag verwachten bij een dergelijke aankoop. Helaas was dat hier niet het geval. Ik ben diep teleurgesteld en zou anderen aanraden om bij dit bedrijf extra kritisch te zijn en alles zwart-op-wit te laten zetten.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf Zieleman
|
Vriendelijk personeel, vlotte afhandeling.
7.0
De service
De klantgerichtheid
De uitstraling
De prijs
De communicatie
Klant van Autobedrijf Zieleman
|
Erg klantvriendelijk. Vragen worden snel en correct behandeld. Ik krijg de indruk dat ze begaan zijn met hun klanten. Na mijn aankoop van een tweedehands auto kreeg de auto een wat vreemd geluid, gelukkig bleek dit niets te zijn en mocht dit toch een probleem zijn kon dit opgelost worden, goede service!
8.0
De uitstraling
De communicatie
De klantgerichtheid
De service
Klant van Autobedrijf Zieleman
|
Jonge auto gekocht met weinig kilometers. Redelijke prijsstelling. ook qua inruil. Luistert goed naar de wensen van de klant en speelt hierop in. Afspraken worden netjes nagekomen m.b.t. garantie. Zeer tevreden!
9.0
De klantgerichtheid
De service
De uitstraling
De communicatie
De prijs
Klant van Autobedrijf Zieleman
|
Aankoop jonge tweedehands auto. Net bedrijf, goede service, geen gladde verkoop.
370 Reviews Plaats review
Sophie
|Gisteren zou een van de mooiste dagen worden: het ophalen van mijn droomauto. Op de advertentie stond duidelijk vermeld dat het om een BTW-auto ging, iets wat ook tijdens de proefrit meermaals is bevestigd door het personeel. Daarom heb ik alle voorbereidingen getroffen: verzekering geregeld, financiering rondgemaakt, en ben ik vier uur heen en weer gereden om deze auto op te halen.
Tot mijn grote schrik ontdekte ik ná de betaling dat de auto geen BTW-auto is, maar een marge-auto. Dit heeft grote financiële gevolgen, zeker omdat ik de auto zakelijk wilde inzetten. Alles waar ik me op verheugd had viel in duigen. Geen duidelijke uitleg, geen compensatie, enkel een fout waar ik de dupe van ben.
Een eerlijk en transparant verkoopproces is het minste wat je mag verwachten bij een dergelijke aankoop. Helaas was dat hier niet het geval. Ik ben diep teleurgesteld en zou anderen aanraden om bij dit bedrijf extra kritisch te zijn en alles zwart-op-wit te laten zetten.
Klant van Autobedrijf Zieleman
|Vriendelijk personeel, vlotte afhandeling.
Klant van Autobedrijf Zieleman
|Erg klantvriendelijk. Vragen worden snel en correct behandeld. Ik krijg de indruk dat ze begaan zijn met hun klanten. Na mijn aankoop van een tweedehands auto kreeg de auto een wat vreemd geluid, gelukkig bleek dit niets te zijn en mocht dit toch een probleem zijn kon dit opgelost worden, goede service!
Klant van Autobedrijf Zieleman
|Jonge auto gekocht met weinig kilometers. Redelijke prijsstelling. ook qua inruil. Luistert goed naar de wensen van de klant en speelt hierop in. Afspraken worden netjes nagekomen m.b.t. garantie. Zeer tevreden!
Klant van Autobedrijf Zieleman
|Aankoop jonge tweedehands auto. Net bedrijf, goede service, geen gladde verkoop.