Vanmiddag, mijn boodschappen gehaald in deze zaak ( waar ik met grote regelmaat kom) Dacht superhandig zelfscan, snel scannen en afrekenen, mijn boodschappen bevatten 2 biertjes waardoor ik leeftijdscontrole kreeg ( geen enkel probleem ben 58 ????.. Na 10 min wachten, sprak ik kassiere aan, en vroeg of er iemand kon komen, ze zei.. Mijn collega ( bij de sigaretten corner) komt zo.. Niet dus.. Uiteindelijk staat ze zelf op...komt na me toe en zegt, we kunnen geen 4 dingen tegelijk. Brutaal klantonvriendelijk, en beslist niet service gericht. Kreeg een erg vervelend gevoel. Jammer dit
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Marco
|
Aantal goede medewerksters, verder absoluut een slechte winkel. Brood is elke dag om 16:00 op. Zelfs op koopavond. Gedeelde sigarettenbalie en slijterijdeel werkt niet. Caissière houdt niet in de gaten wie waar staat en hoe lang al. Diverse medewerkers staan je schaapachtig aan te kijken terwijl je veel te lang staat te wachten. Ik ga voortaan gewoon naar het dorp.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van Hoogvliet
|
Geweldige winkel, alles makkelijk te vinden, snelle kassa's en je grijpt, bijna, nooit mis.
8.1
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Hoogvliet
|
Boodschappen bestellen we online en lopen ook nog even voor een paar boodschappen door de winkel met scanner. Alles bestelde boodschappen staan snel klaar en alle medewerking is er. Snelle bediening zonder fouten. Samenwerking tussen collega's is goed. Klant staat centraal. Groot assortiment, stomerijservice, rentepunten, spaaractie, zelf scannen, veel reclames, professionele webwinkel. Graag nog bezorgservice in Nieuw-Vennep. Zo wordt tijd bespaart met 4 kinderen thuis.
9.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Helen
|
soms zijn de prijzen echt net even te hoog voor de kwaliteit
74 Reviews Plaats review
Carolien Kovacsek
|Vanmiddag, mijn boodschappen gehaald in deze zaak ( waar ik met grote regelmaat kom) Dacht superhandig zelfscan, snel scannen en afrekenen, mijn boodschappen bevatten 2 biertjes waardoor ik leeftijdscontrole kreeg ( geen enkel probleem ben 58 ????.. Na 10 min wachten, sprak ik kassiere aan, en vroeg of er iemand kon komen, ze zei.. Mijn collega ( bij de sigaretten corner) komt zo.. Niet dus.. Uiteindelijk staat ze zelf op...komt na me toe en zegt, we kunnen geen 4 dingen tegelijk. Brutaal klantonvriendelijk, en beslist niet service gericht. Kreeg een erg vervelend gevoel. Jammer dit
Marco
|Aantal goede medewerksters, verder absoluut een slechte winkel. Brood is elke dag om 16:00 op. Zelfs op koopavond. Gedeelde sigarettenbalie en slijterijdeel werkt niet. Caissière houdt niet in de gaten wie waar staat en hoe lang al. Diverse medewerkers staan je schaapachtig aan te kijken terwijl je veel te lang staat te wachten. Ik ga voortaan gewoon naar het dorp.
Klant van Hoogvliet
|Geweldige winkel, alles makkelijk te vinden, snelle kassa's en je grijpt, bijna, nooit mis.
Klant van Hoogvliet
|Boodschappen bestellen we online en lopen ook nog even voor een paar boodschappen door de winkel met scanner. Alles bestelde boodschappen staan snel klaar en alle medewerking is er. Snelle bediening zonder fouten. Samenwerking tussen collega's is goed. Klant staat centraal. Groot assortiment, stomerijservice, rentepunten, spaaractie, zelf scannen, veel reclames, professionele webwinkel. Graag nog bezorgservice in Nieuw-Vennep. Zo wordt tijd bespaart met 4 kinderen thuis.
Helen
|soms zijn de prijzen echt net even te hoog voor de kwaliteit