Hoe kan het dat er op zaterdag vóór 12 uur al geen koek, broodjes etc. uit de vers bakkerij meer te krijgen zijn! Echt alle vakken leeg! Ook geen andere verpakte luxe broodjes als puntjes, krentenbollen etc. meer! Zelfs de broodzakken lagen er niet! Slecht inkoop beleid? Wat een misgelopen financiën voor deze zaak! Iedereen om mij heen klaagde daarover.... dus ik meld het, met hopelijk uitzicht op beter!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
I. Oudkerk
|
Al jaren vaste klant voor alle boodschappen (met uitzondering van niet verkrijgbare producten bv basterdsuiker, gedroogde bruine bonen) wegens bijzonder goede prijs/kwaliteitsverhouding en heel vriendelijk, welwillend personeel. Heel jammer dat mijn woonplaats Lisse geen LIDL heeft. Doe tevens weekboodschappen voor dochter bij LIDL die ook fan is.
9.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Heel vriendelijk personeel en waar ze kunnen helpen ze.
7.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Het lijkt wel of er altijd op het drukste momenten vakken gevuld moeten worden. Er is dan met alle obstakels geen doorkomen aan. Bijvul rekken netjes aan de kant plaatsen kan een hoop ergernis voorkomen. Ik heb verschillende keren geconstateerd dat de bijvul rekken langer dan een uur staan geparkeerd in de winkelgangen zonder enige activiteit. Een betere rekkenvulplanning is ten zeerste aan te bevelen.
6.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Uitgebreid assortiment van goede kwaliteit, altijd vers (nooit producten die over datum zijn en nog in schap liggen) en ook nog eens leuk geprijsd!
60 Reviews Plaats review
Hilly Wijnands
|Hoe kan het dat er op zaterdag vóór 12 uur al geen koek, broodjes etc. uit de vers bakkerij meer te krijgen zijn! Echt alle vakken leeg! Ook geen andere verpakte luxe broodjes als puntjes, krentenbollen etc. meer! Zelfs de broodzakken lagen er niet! Slecht inkoop beleid? Wat een misgelopen financiën voor deze zaak! Iedereen om mij heen klaagde daarover.... dus ik meld het, met hopelijk uitzicht op beter!
I. Oudkerk
|Al jaren vaste klant voor alle boodschappen (met uitzondering van niet verkrijgbare producten bv basterdsuiker, gedroogde bruine bonen) wegens bijzonder goede prijs/kwaliteitsverhouding en heel vriendelijk, welwillend personeel. Heel jammer dat mijn woonplaats Lisse geen LIDL heeft. Doe tevens weekboodschappen voor dochter bij LIDL die ook fan is.
Klant van Lidl
|Heel vriendelijk personeel en waar ze kunnen helpen ze.
Klant van Lidl
|Het lijkt wel of er altijd op het drukste momenten vakken gevuld moeten worden. Er is dan met alle obstakels geen doorkomen aan. Bijvul rekken netjes aan de kant plaatsen kan een hoop ergernis voorkomen. Ik heb verschillende keren geconstateerd dat de bijvul rekken langer dan een uur staan geparkeerd in de winkelgangen zonder enige activiteit. Een betere rekkenvulplanning is ten zeerste aan te bevelen.
Klant van Lidl
|Uitgebreid assortiment van goede kwaliteit, altijd vers (nooit producten die over datum zijn en nog in schap liggen) en ook nog eens leuk geprijsd!