Nedasco is met recht super in onduidelijkheid strooien over wat je nou werkelijk moet betalen… vervolgens sturen ze ze je dan een aanmaning en dan boeken ze weer een ander bedrag terug.. op het eind van het liedje is dan zelfs een deskundige niet eens meer in staat om uit de doeken te doen hoe het nou zit en moet zelfs de rechtbank er aan te pas komen…
Verzekeringen zouden naar mijn idee zorgeloos moeten zijn maar dat gaat je bij Nedasco niet lukken!
1.0
Esmeralda van Wingerden
|
Sinds 2015 klant en betalen rond de 60 euro nu hebben we schade en wordt er niks uitgekeerd dus in en in slecht, wij gaan opzeggen en dit nooit meer doen!!!
Wij raden jullie ook zeker niet aan en deze slechte review is dan ook zeker de moeite waard!!!
Ook zullen wij nog een andere zaak gaan aanspannen aangezien wij nog in de oude voorwaarden zaten en dus een lange tijd teveel betaald hebben....
1.0
willem
|
nooit problemen
7.0
De informatieverstrekking
Het nakomen van beloftes
Prijs/kwaliteit verhouding
Madkind
|
Heb het afgelopen jaar diverse malen contact gehad met een medewerker van het bedrijf. Is tot tevredenheid verlopen.
7.0
Jitske
|
Dit is het slechtste bedrijf ooit. Als ik 0 punten zou kunnen geven zou ik dat doen. Ik ben meer dan 10 jaar trouwe klant bij hun en heb 3 verzekeringen bij hun lopen waaronder een opstalverzekering. Sinds kort heb ik lekkage aan mijn dek, dit valt onder de verzekering. Zij willen dit niet uitbetalen. Ik heb hier meer dan 5x met hun over gebeld. Zij zijn telkens onduidelijk of ik het wel of niet terugkrijg. Zij zeggen dat er een kans is van niet, maar niet waarom dan niet. Ook moeten er gekke dingen op de factuur staan en heb ik deze al een aantal keer via de man die de klus heeft gedaan moeten aanpassen. En nog krijg ik er vragen over van de medewerker. Zij geven vervolgens het telefoonnummer van een tussenpersoon. Deze is niet bereikbaar en als ik hem wel te pakken krijg zegt hij 'dat hij zijn best gaat doen', zonder enige indicatie van of ik het wel of niet terugkrijg en hoe lang het dan nog gaat duren voor zij een beslissing nemen. Een grote teleurstelling want ik heb hier de afgelopen tien jaar duizenden euro's voor betaald en nu ik een rekening heb, van nota bene 800 euro, dus geen enorm bedrag, geven ze niet thuis. Die gaat dadelijk ook nog van mijn eigen rekening. Als dat zo is zeg ik per direct op.
15 Reviews Plaats review
Jeroen
|Nedasco is met recht super in onduidelijkheid strooien over wat je nou werkelijk moet betalen… vervolgens sturen ze ze je dan een aanmaning en dan boeken ze weer een ander bedrag terug.. op het eind van het liedje is dan zelfs een deskundige niet eens meer in staat om uit de doeken te doen hoe het nou zit en moet zelfs de rechtbank er aan te pas komen…
Verzekeringen zouden naar mijn idee zorgeloos moeten zijn maar dat gaat je bij Nedasco niet lukken!
Esmeralda van Wingerden
|Sinds 2015 klant en betalen rond de 60 euro nu hebben we schade en wordt er niks uitgekeerd dus in en in slecht, wij gaan opzeggen en dit nooit meer doen!!!
Wij raden jullie ook zeker niet aan en deze slechte review is dan ook zeker de moeite waard!!!
Ook zullen wij nog een andere zaak gaan aanspannen aangezien wij nog in de oude voorwaarden zaten en dus een lange tijd teveel betaald hebben....
willem
|nooit problemen
Madkind
|Heb het afgelopen jaar diverse malen contact gehad met een medewerker van het bedrijf. Is tot tevredenheid verlopen.
Jitske
|Dit is het slechtste bedrijf ooit. Als ik 0 punten zou kunnen geven zou ik dat doen. Ik ben meer dan 10 jaar trouwe klant bij hun en heb 3 verzekeringen bij hun lopen waaronder een opstalverzekering. Sinds kort heb ik lekkage aan mijn dek, dit valt onder de verzekering. Zij willen dit niet uitbetalen. Ik heb hier meer dan 5x met hun over gebeld. Zij zijn telkens onduidelijk of ik het wel of niet terugkrijg. Zij zeggen dat er een kans is van niet, maar niet waarom dan niet. Ook moeten er gekke dingen op de factuur staan en heb ik deze al een aantal keer via de man die de klus heeft gedaan moeten aanpassen. En nog krijg ik er vragen over van de medewerker. Zij geven vervolgens het telefoonnummer van een tussenpersoon. Deze is niet bereikbaar en als ik hem wel te pakken krijg zegt hij 'dat hij zijn best gaat doen', zonder enige indicatie van of ik het wel of niet terugkrijg en hoe lang het dan nog gaat duren voor zij een beslissing nemen. Een grote teleurstelling want ik heb hier de afgelopen tien jaar duizenden euro's voor betaald en nu ik een rekening heb, van nota bene 800 euro, dus geen enorm bedrag, geven ze niet thuis. Die gaat dadelijk ook nog van mijn eigen rekening. Als dat zo is zeg ik per direct op.