Heb het afgelopen jaar diverse malen contact gehad met een medewerker van het bedrijf. Is tot tevredenheid verlopen.
7.0
Jitske
|
Dit is het slechtste bedrijf ooit. Als ik 0 punten zou kunnen geven zou ik dat doen. Ik ben meer dan 10 jaar trouwe klant bij hun en heb 3 verzekeringen bij hun lopen waaronder een opstalverzekering. Sinds kort heb ik lekkage aan mijn dek, dit valt onder de verzekering. Zij willen dit niet uitbetalen. Ik heb hier meer dan 5x met hun over gebeld. Zij zijn telkens onduidelijk of ik het wel of niet terugkrijg. Zij zeggen dat er een kans is van niet, maar niet waarom dan niet. Ook moeten er gekke dingen op de factuur staan en heb ik deze al een aantal keer via de man die de klus heeft gedaan moeten aanpassen. En nog krijg ik er vragen over van de medewerker. Zij geven vervolgens het telefoonnummer van een tussenpersoon. Deze is niet bereikbaar en als ik hem wel te pakken krijg zegt hij 'dat hij zijn best gaat doen', zonder enige indicatie van of ik het wel of niet terugkrijg en hoe lang het dan nog gaat duren voor zij een beslissing nemen. Een grote teleurstelling want ik heb hier de afgelopen tien jaar duizenden euro's voor betaald en nu ik een rekening heb, van nota bene 800 euro, dus geen enorm bedrag, geven ze niet thuis. Die gaat dadelijk ook nog van mijn eigen rekening. Als dat zo is zeg ik per direct op.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
qualitymanager
|
ben redelijk tevreden over de afwerking van de facturen. Het is alleen jammer dat ze niet meer contact houden met hun clienten. Wij hebben best wel degelijk vragen waar wij een degelijk antwoord op wensen te krijgen. Dat gebeurt niet. Erg jammer. Voor de rest is alles goed geregeld.
7.0
informatievoorziening
nakomen van beloftes
prijs/kwaliteit verhouding
Ear keyenberg
|
Zeer slechte verzekeraar.
Reageren niet eens op een mail.
Na 3 maanden na inbraak, nog niet opgelost.
Schandalig Hoe ze daar te werk gaan.
En elke keer maar die leugens.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
kwaliteit
|
Ben tevreden over de snelle en duidelijke afhandeling van declaraties en vragen. Medewerkers zijn klantgericht en weten waar ze het over hebben. Ook de website is helder.
13 Reviews Plaats review
Madkind
|Heb het afgelopen jaar diverse malen contact gehad met een medewerker van het bedrijf. Is tot tevredenheid verlopen.
Jitske
|Dit is het slechtste bedrijf ooit. Als ik 0 punten zou kunnen geven zou ik dat doen. Ik ben meer dan 10 jaar trouwe klant bij hun en heb 3 verzekeringen bij hun lopen waaronder een opstalverzekering. Sinds kort heb ik lekkage aan mijn dek, dit valt onder de verzekering. Zij willen dit niet uitbetalen. Ik heb hier meer dan 5x met hun over gebeld. Zij zijn telkens onduidelijk of ik het wel of niet terugkrijg. Zij zeggen dat er een kans is van niet, maar niet waarom dan niet. Ook moeten er gekke dingen op de factuur staan en heb ik deze al een aantal keer via de man die de klus heeft gedaan moeten aanpassen. En nog krijg ik er vragen over van de medewerker. Zij geven vervolgens het telefoonnummer van een tussenpersoon. Deze is niet bereikbaar en als ik hem wel te pakken krijg zegt hij 'dat hij zijn best gaat doen', zonder enige indicatie van of ik het wel of niet terugkrijg en hoe lang het dan nog gaat duren voor zij een beslissing nemen. Een grote teleurstelling want ik heb hier de afgelopen tien jaar duizenden euro's voor betaald en nu ik een rekening heb, van nota bene 800 euro, dus geen enorm bedrag, geven ze niet thuis. Die gaat dadelijk ook nog van mijn eigen rekening. Als dat zo is zeg ik per direct op.
qualitymanager
|ben redelijk tevreden over de afwerking van de facturen. Het is alleen jammer dat ze niet meer contact houden met hun clienten. Wij hebben best wel degelijk vragen waar wij een degelijk antwoord op wensen te krijgen. Dat gebeurt niet. Erg jammer. Voor de rest is alles goed geregeld.
Ear keyenberg
|Zeer slechte verzekeraar.
Reageren niet eens op een mail.
Na 3 maanden na inbraak, nog niet opgelost.
Schandalig Hoe ze daar te werk gaan.
En elke keer maar die leugens.
kwaliteit
|Ben tevreden over de snelle en duidelijke afhandeling van declaraties en vragen. Medewerkers zijn klantgericht en weten waar ze het over hebben. Ook de website is helder.