Bestellen bon gaat snel maar inleveren ho maar dat is een ramp op geen enkele site kun dat ik ben al een uur aan het zoeken hopen dat je het opgeeft dan is het geld weg
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Do
|
Nationale tijdschriftenbon kids select net 1 dag te laat gebruikt, verschil tussen tot en tot en met... gebeld met klantenservice en nee hoor we kunnen niets meer voor u doen. U kunt nog wel met ons mailen, dat gelijk gedaan en wat krijg ik al antwoord:
Bedankt voor uw bericht.
Wij betreuren het dat uw Nationale Tijdschriftenbon is verlopen. Deze heeft een geldigheidsdatum van 05-10-2016 tot 06-11-2017. Helaas kunnen wij uw Nationale Tijdschriftenbon niet opnieuw activeren omdat de expliciete geldigheidsdatum leidend is en dit tevens een keuze is geweest van het bedrijf die de Nationale Tijdschriftenbon bij ons heeft afgenomen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Tja, zegt iets over de klantvriendelijkheid en het inlevingsvermogen. Het blijft ontzettend NAAR die geldigheid van cadeaubonnen!!! ????????????
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
o.
|
waar kun je het bedrijf aanklagen voor oplichting Ze antwoorden geen telefoon klantenservice reageert niet
Sterke punten
destijds wel snel geleverd maar dat is ook het enige
Verbeterpunten of tips
bonnen waar op staat dat ze onbeperkt geldig zijn moeten dit ook zijn
2.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
J Bloem
|
een tijdschrift besteld waarvan ik zelf een deel moest bij betalen. Na meerdere maanden nog niks ontvangen dus er maa eens achteraan gemaild. Bleek het magazine niet meer geleverd te kunnen worden. Hoe ze het verder op moesten lossen wisten ze niet waarschijnlijk. Nu vier maand later nog geen geld terug ontvangen en op mijn e-mails word ook niet gereageerd Waardeloos dus
Verbeterpunten of tips
Contact houden met de klant ook als er problemen zijn. Het wekt veel frustratie op als er niet gereageerd word
2.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Gjalt
|
Slecht. Verlopen bon na 2 jaar
Sterke punten
Lijkt hanig als je niet weet wat je moet geven
Verbeterpunten of tips
Gewoon envelop met geld Die verloopt niet.
69 Reviews Plaats review
Annie jansen
|Bestellen bon gaat snel maar inleveren ho maar dat is een ramp op geen enkele site kun dat ik ben al een uur aan het zoeken hopen dat je het opgeeft dan is het geld weg
Do
|Nationale tijdschriftenbon kids select net 1 dag te laat gebruikt, verschil tussen tot en tot en met... gebeld met klantenservice en nee hoor we kunnen niets meer voor u doen. U kunt nog wel met ons mailen, dat gelijk gedaan en wat krijg ik al antwoord:
Bedankt voor uw bericht.
Wij betreuren het dat uw Nationale Tijdschriftenbon is verlopen. Deze heeft een geldigheidsdatum van 05-10-2016 tot 06-11-2017. Helaas kunnen wij uw Nationale Tijdschriftenbon niet opnieuw activeren omdat de expliciete geldigheidsdatum leidend is en dit tevens een keuze is geweest van het bedrijf die de Nationale Tijdschriftenbon bij ons heeft afgenomen.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Tja, zegt iets over de klantvriendelijkheid en het inlevingsvermogen. Het blijft ontzettend NAAR die geldigheid van cadeaubonnen!!! ????????????
o.
|waar kun je het bedrijf aanklagen voor oplichting Ze antwoorden geen telefoon klantenservice reageert niet
Sterke punten
destijds wel snel geleverd maar dat is ook het enige
Verbeterpunten of tips
bonnen waar op staat dat ze onbeperkt geldig zijn moeten dit ook zijn
J Bloem
|een tijdschrift besteld waarvan ik zelf een deel moest bij betalen. Na meerdere maanden nog niks ontvangen dus er maa eens achteraan gemaild. Bleek het magazine niet meer geleverd te kunnen worden. Hoe ze het verder op moesten lossen wisten ze niet waarschijnlijk. Nu vier maand later nog geen geld terug ontvangen en op mijn e-mails word ook niet gereageerd Waardeloos dus
Verbeterpunten of tips
Contact houden met de klant ook als er problemen zijn. Het wekt veel frustratie op als er niet gereageerd word
Gjalt
|Slecht. Verlopen bon na 2 jaar
Sterke punten
Lijkt hanig als je niet weet wat je moet geven
Verbeterpunten of tips
Gewoon envelop met geld Die verloopt niet.