Afgelopen zomer heb ik twee dubbele bedelarmbandjes t.w.v. €17,99 gekocht. Een heb ik aan mijn beste vriendin gegeven en een heb ik zelf gehouden. Beide zijn na één keer dragen losgesprongen. Om deze reden heb ik contact op gezocht met My Jewellery, echter konden zij mij niet helpen omdat ik de bestelling in een boutique heb gekocht i.p.v. online. Nu woon ik niet op een korte afstand van een boutique en wilde ik dit online geregeld hebben. Echter bleven zij zeggen dat zij niets voor mij konden betekenen. Dit vind ik belachelijk voor een 'kleine' zaak als dit.. €35 in de prullenbak kunnen gooien. Slechte kwaliteit en zeer slechte klantenservice.
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Eva
|
Ik koop helemaal niet snel sieraden. Tot dat ik een schattig bedelarmbandje tegenkwam bij My Jewellery. Een gedragen armbandje twv €17,95 met gouden bedeltjes eraan die na 2x dragen, zonder enige verklaring loslaat. My Jewellery zegt; Vervelend maar de garantie tijd is ver overschreden & wij kunnen niet controleren of die daadwerkelijk 2x is gedragen. Ik kreeg wel een korting van 15% aangeboden. Alleen los van de garantie; is het belach elijk dat het armbandje zo snel kapot gaat en een korting van 15% maakt mij geen te vreden klant als de kwaliteit niet te waarborgen is. Ik ben on te vreden & ik koop geen sieraden meer bij My Jewellery!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nvt
|
30 dagen ‘My Juwellery garantie’ op m’n horloge!
Toen bij de tweede keer dragen een stuk van de kast waar bandje aan vast zit, afbrak, kon ik naar m’n geld fluiten!
Ongelofelijk slecht!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Demi
|
Pas geleden een rokje besteld met pre-order mail, verder niks meer gehoord en in mijn klantenregistratie staat dat ik geen bestellingen heb gedaan, wel van mijn rekening afgeschreven en totaal geen reactie van de klantenservice
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lonneke
|
Ik heb begin april sieraden besteld bij dit bedrijf. Tot de dag van vandaag (21 mei) heb ik niets binnengekregen. Als ik op verschillende manieren contact probeer op te nemen met My Jewellery, worden deze genegeerd. Oftewel: de service is heel slecht. Ik heb nog niet betaald, omdat ik dit achteraf zou doen met afterpay. Betalen ga ik niet. Wat een oplichters!
4222 Reviews Plaats review
Daphne
|Afgelopen zomer heb ik twee dubbele bedelarmbandjes t.w.v. €17,99 gekocht. Een heb ik aan mijn beste vriendin gegeven en een heb ik zelf gehouden. Beide zijn na één keer dragen losgesprongen. Om deze reden heb ik contact op gezocht met My Jewellery, echter konden zij mij niet helpen omdat ik de bestelling in een boutique heb gekocht i.p.v. online. Nu woon ik niet op een korte afstand van een boutique en wilde ik dit online geregeld hebben. Echter bleven zij zeggen dat zij niets voor mij konden betekenen. Dit vind ik belachelijk voor een 'kleine' zaak als dit.. €35 in de prullenbak kunnen gooien. Slechte kwaliteit en zeer slechte klantenservice.
Eva
|Ik koop helemaal niet snel sieraden. Tot dat ik een schattig bedelarmbandje tegenkwam bij My Jewellery. Een gedragen armbandje twv €17,95 met gouden bedeltjes eraan die na 2x dragen, zonder enige verklaring loslaat. My Jewellery zegt; Vervelend maar de garantie tijd is ver overschreden & wij kunnen niet controleren of die daadwerkelijk 2x is gedragen. Ik kreeg wel een korting van 15% aangeboden. Alleen los van de garantie; is het belach elijk dat het armbandje zo snel kapot gaat en een korting van 15% maakt mij geen te vreden klant als de kwaliteit niet te waarborgen is. Ik ben on te vreden & ik koop geen sieraden meer bij My Jewellery!
Nvt
|30 dagen ‘My Juwellery garantie’ op m’n horloge!
Toen bij de tweede keer dragen een stuk van de kast waar bandje aan vast zit, afbrak, kon ik naar m’n geld fluiten!
Ongelofelijk slecht!
Demi
|Pas geleden een rokje besteld met pre-order mail, verder niks meer gehoord en in mijn klantenregistratie staat dat ik geen bestellingen heb gedaan, wel van mijn rekening afgeschreven en totaal geen reactie van de klantenservice
Lonneke
|Ik heb begin april sieraden besteld bij dit bedrijf. Tot de dag van vandaag (21 mei) heb ik niets binnengekregen. Als ik op verschillende manieren contact probeer op te nemen met My Jewellery, worden deze genegeerd. Oftewel: de service is heel slecht. Ik heb nog niet betaald, omdat ik dit achteraf zou doen met afterpay. Betalen ga ik niet. Wat een oplichters!