Goe de dag ik ben zeker niet tevreden over de service ik heb over 4j een boxspring bed gekocht en nu is de motor stuk ik kan mijn bed niet meer omhoog zetten nu heb ik dat gemeld ze hebben mij een offerte gestuurd van in totaal 270 euro. Want ze dat merk is failliet ik vind niet dat kan dat de motor kapot is na 4j en dat is niet de eerste keer dat ik zou iets voor heb ik heb dat eens gehad met een zetel na 5j ook dat merk failliet ik vind dat geen service dus vriendelijke groeten
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lies Franken
|
Daar wij een Relaxbank hebben gekocht 29 Februari jl geleverd 25 juni jl Prijs 3300,00 Euro
toch niet zo goedkoop voor een Bank
bleek dat de bank van Leer verschillende delen het ene glad en het andere met structuur
met structuur zo hadden wij de bank gekocht In de showroom zagen wij geen verschillen
Hier dus wel .Dat hoort bij Leer Waarom niet verteld bij de aankoop en afgehandeld
het is zo afgehandeld.
Zo ga je niet met mensen om Niet dat wij geld terug wilden !!!
Nee eenzelfde Relaxbank als in de Showroom
Vragen wij teveel ? Nee dacht het niet Dit is een bank uit de Kringloopwinkel
Dat lijkt er helemaal op
Een 2e keus en dan voor dat bedrag
Morres vind dit nl geen klacht
Lies Franken
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rob en Joke
|
Na lang zoeken vonden wij 'onze' lederen bank bij Piet Klerkx in het Alexandrium. Omdat wij de Zeeuwse Ondernemers een warm hard toedragen zochten wij naar een aankoopmogelijkheid binnen het Zeeuwse. Wij vonden die bij Morres in Hulst. Afgelopen juni hebben wij deze besteld en de bank werd eind oktober bezorgd. De aflevering gebeurde aan het einde van de middag toen de schemering al inviel. Toen de bezorgers weg waren en wij het licht aandeden zagen wij in het midden van het zitgedeelte een afwijkende donker gekleurde plek in het leer zitten. Hierover is direct nog gebeld met de klantenservice.
Hieronder een puntsgewijs verslag van het verloop van de klacht:
*Klantenservice verzoekt foto's , deze opgestuurd via de mail
*Klantenservice oordeelt dat het een litteken betreft in een leersoort waarin wij dit hadden mogen verwachten gezien de specificaties van het leer.
*Verkoopster heeft deze voorlichting niet gegeven. Nogmaals de winkel bezocht en de betreffende verkoopster gesproken die vertelt dat zij dit ook niet acceptabel vindt. Zij verzekerd ons dat dit opgelost kan worden.
*Naar aanleiding van dit bezoek klantenservice opnieuw benaderd. Ons inziens moet er voor deze specifieke productkeuze betere voorlichting worden gegeven.
Daarnaast geven wij aan dat in het productieproces de betreffende meubelmaker toch gezien moet hebben dat het litteken op een wel heel prominente plek op het zitgedeelte zit.
*Klantenservice biedt in een mail aan dat de bank opnieuw bekleed kan worden op onze eigen kosten ad. €1485,- (voor een bank die er op dat moment nog maar twee weken stond!!) Morres biedt een leenbank aan gedurende de periode dat wij onze bank kwijt zouden zijn.
* Klantenservice bericht dat wij hier niet mee akkoord gaan. Benadrukt dat alles wordt beoordeeld alleen op basis van foto's die zijn toegestuurd. Klantenservice stuurt na herhaald aandringen uiteindelijk op 6 december een servicemonteur. Deze oordeelt ook dat het niet mooi is maar dat dit bij de producteigenschappen van het leer hoort. Op de vraag of het mogelijk is om de plek minder opvallend te maken stelt hij voor om hier met een schuursponsje over te gaan. Wij verzoeken de monteur dit te doen, dit wijst hij af omdat hij niet zeker weet of het er mooier van wordt(!) Ook zegt hij dat hij alleen komt om vast te kunnen stellen dat Morres juridisch juist handelt. Hij maakt een (onjuist) rapport op, dat wij kort na zijn bezoek toegestuurd krijgen, zonder ondertekening van onze kant. In het rapport staat dat de klacht zou zijn opgelost hetgeen in onze ogen niet juist is.
*Klantenservice stuurt een mail dat de klacht is afgewikkeld.
Wij vinden dat Morres zijn verkooppersoneel beter zou moeten instrueren. Wij hadden met deze kennis zeker niet voor dit leer gekozen. Daarmee had deze teleurstelling voorkomen kunnen worden.
Van een gerenommeerd bedrijf als Morres hadden wij begrip/een klantvriendelijker benadering en een passende oplossing verwacht.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Sandee
|
Jammer dat als je wat koopt in de winkel het resultaat heel erg tegen valt.
Je gaat voor een bank die in de winkel goed zit en dan komt ie thuis en zit voor geen kant.
Zitgedeelte veel te kort en cursussen veel te dik.
Vanaf mei tot eind september mee bezig.
Niets opgelost je moet er maar veel opzitten hele slechte service.
Voor mij NOOIT meer
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
marijke koeken
|
Heel veel keuze en ook goede merken, mooie gezellige winkel, spijtig dat de klachtenbehandeling helaas veel moeilijker loopt! besluit: voor een volgende aankoop eerst 2x nadenken.
1548 Reviews Plaats review
Maes
|Goe de dag ik ben zeker niet tevreden over de service ik heb over 4j een boxspring bed gekocht en nu is de motor stuk ik kan mijn bed niet meer omhoog zetten nu heb ik dat gemeld ze hebben mij een offerte gestuurd van in totaal 270 euro. Want ze dat merk is failliet ik vind niet dat kan dat de motor kapot is na 4j en dat is niet de eerste keer dat ik zou iets voor heb ik heb dat eens gehad met een zetel na 5j ook dat merk failliet ik vind dat geen service dus vriendelijke groeten
Lies Franken
|Daar wij een Relaxbank hebben gekocht 29 Februari jl geleverd 25 juni jl Prijs 3300,00 Euro
toch niet zo goedkoop voor een Bank
bleek dat de bank van Leer verschillende delen het ene glad en het andere met structuur
met structuur zo hadden wij de bank gekocht In de showroom zagen wij geen verschillen
Hier dus wel .Dat hoort bij Leer Waarom niet verteld bij de aankoop en afgehandeld
het is zo afgehandeld.
Zo ga je niet met mensen om Niet dat wij geld terug wilden !!!
Nee eenzelfde Relaxbank als in de Showroom
Vragen wij teveel ? Nee dacht het niet Dit is een bank uit de Kringloopwinkel
Dat lijkt er helemaal op
Een 2e keus en dan voor dat bedrag
Morres vind dit nl geen klacht
Lies Franken
Rob en Joke
|Na lang zoeken vonden wij 'onze' lederen bank bij Piet Klerkx in het Alexandrium. Omdat wij de Zeeuwse Ondernemers een warm hard toedragen zochten wij naar een aankoopmogelijkheid binnen het Zeeuwse. Wij vonden die bij Morres in Hulst. Afgelopen juni hebben wij deze besteld en de bank werd eind oktober bezorgd. De aflevering gebeurde aan het einde van de middag toen de schemering al inviel. Toen de bezorgers weg waren en wij het licht aandeden zagen wij in het midden van het zitgedeelte een afwijkende donker gekleurde plek in het leer zitten. Hierover is direct nog gebeld met de klantenservice.
Hieronder een puntsgewijs verslag van het verloop van de klacht:
*Klantenservice verzoekt foto's , deze opgestuurd via de mail
*Klantenservice oordeelt dat het een litteken betreft in een leersoort waarin wij dit hadden mogen verwachten gezien de specificaties van het leer.
*Verkoopster heeft deze voorlichting niet gegeven. Nogmaals de winkel bezocht en de betreffende verkoopster gesproken die vertelt dat zij dit ook niet acceptabel vindt. Zij verzekerd ons dat dit opgelost kan worden.
*Naar aanleiding van dit bezoek klantenservice opnieuw benaderd. Ons inziens moet er voor deze specifieke productkeuze betere voorlichting worden gegeven.
Daarnaast geven wij aan dat in het productieproces de betreffende meubelmaker toch gezien moet hebben dat het litteken op een wel heel prominente plek op het zitgedeelte zit.
*Klantenservice biedt in een mail aan dat de bank opnieuw bekleed kan worden op onze eigen kosten ad. €1485,- (voor een bank die er op dat moment nog maar twee weken stond!!) Morres biedt een leenbank aan gedurende de periode dat wij onze bank kwijt zouden zijn.
* Klantenservice bericht dat wij hier niet mee akkoord gaan. Benadrukt dat alles wordt beoordeeld alleen op basis van foto's die zijn toegestuurd. Klantenservice stuurt na herhaald aandringen uiteindelijk op 6 december een servicemonteur. Deze oordeelt ook dat het niet mooi is maar dat dit bij de producteigenschappen van het leer hoort. Op de vraag of het mogelijk is om de plek minder opvallend te maken stelt hij voor om hier met een schuursponsje over te gaan. Wij verzoeken de monteur dit te doen, dit wijst hij af omdat hij niet zeker weet of het er mooier van wordt(!) Ook zegt hij dat hij alleen komt om vast te kunnen stellen dat Morres juridisch juist handelt. Hij maakt een (onjuist) rapport op, dat wij kort na zijn bezoek toegestuurd krijgen, zonder ondertekening van onze kant. In het rapport staat dat de klacht zou zijn opgelost hetgeen in onze ogen niet juist is.
*Klantenservice stuurt een mail dat de klacht is afgewikkeld.
Wij vinden dat Morres zijn verkooppersoneel beter zou moeten instrueren. Wij hadden met deze kennis zeker niet voor dit leer gekozen. Daarmee had deze teleurstelling voorkomen kunnen worden.
Van een gerenommeerd bedrijf als Morres hadden wij begrip/een klantvriendelijker benadering en een passende oplossing verwacht.
Sandee
|Jammer dat als je wat koopt in de winkel het resultaat heel erg tegen valt.
Je gaat voor een bank die in de winkel goed zit en dan komt ie thuis en zit voor geen kant.
Zitgedeelte veel te kort en cursussen veel te dik.
Vanaf mei tot eind september mee bezig.
Niets opgelost je moet er maar veel opzitten hele slechte service.
Voor mij NOOIT meer
Patricia
|marijke koeken
|Heel veel keuze en ook goede merken, mooie gezellige winkel, spijtig dat de klachtenbehandeling helaas veel moeilijker loopt! besluit: voor een volgende aankoop eerst 2x nadenken.
Patricia
|