order number 20344057591
Don't FALL into their Trap and DO NOT sign anything they offer from such an Unethical business sales people and their branch manager.
I was pushed to sign the offer way after closing time (against the law to keep shop late open on Saturday by Amstelveen Gemeente) of the KeukenConcurrent in Amstelveen at around 18:59 on 25th July and pay the deposit.
Even though I asked for a week time to think about it and mentioned like 40 times that I am being pushed to make decision, I was not given space to think and pushed to sign the offer agreement for almost an hour which was completely vague and pay the deposit. Offer agreement was vague in terms of price of all the furniture cabinets and appliances and discounts applied with a generic statement of possibility to change the design later but still not clear. No prices at all, nor the applicable discounts for which they had been exaggerating and reasoning to sign but only model numbers.
Also, I was NOT at all informed of the deposit to be paid right away. AND ONLY AFTER SIGNING THE AGREEMENT was I informed that I need to pay 30% of purchase price if I decide to cancel now.
I was NOT informed of 2 days of reflection period in which I can cancel the agreement.
Even after my mentioning more than 3-4 times post signing the offer that I intend to cancel the installation mechanic and will arrange installation with handyman myself and I will remove inbuilt refrigerator and its cabinet and go for free standing one, I was kept in dark and NOT informed that updates in kitchen are possible keeping minimum of 75% of the purchase price.
IN addition to NOT informing about 2 days reflection period, I was NOT informed of Amstelveen branch been closed on Sunday and Monday (which deprives me the opportunity to call to clarify or cancel the offer agreement.
Already sent an email to cancel the offer and raised a legal error request of misguided and vague offer from the company.
Note of advice for management to discourage such sales of the kitchen where sales person and their branch manager respect consumer choice of decision by providing sometime to ponder on the offer.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Boy
|
Zeer slechte service na de koop; komen afspraken niet na tekening van keuken niet geleverd hebben hierom moeten vragen naar 5 weken deze eindelijk gekregen maar deze kon wel door een kind zijn getekend hebben namelijk 2 keer de stopcontacten moeten wijzigen. Afspraak van keuken installeren werd 10 minuten op de zelfde dag geannuleerd de dag erna kwam de installateur installatie zou in de prijs zitten en u raadt het al niet dus.Vaatwasser deed het niet was niet goed aangesloten slang zat dubbel en stop zat nog in de slang na enkele dagen zelf eruit gehaald, inductie plaat kon niet worden aangesloten omdat de kabel te kort was sifon niet erbij kon dus ook geen water gebruiken, verpakking achtergelaten etc. etc. meerdere keren persoonlijk contact met de zaak maar werd gezegd gooi maar een pizza in de oven heb een zoontje van 5 jaar die ik graag elke dag verse groente wil geven.Werd van het kasje naar de muur gestuurd, uiteindelijk met veel dreigement na anderhalve week opgelost. En als knal op de vuurpijl werd ik ook nog gebeld hoe de service was en ik dit even op de site wilde zetten, bij deze dus. Verlofdag kwijt veel ergernis gehad wordt afgescheept met een bloemetje en een bon van € 25- die ik nog moet krijgen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van KeukenConcurrent
|
Alles tot nu toe prima geregeld. Hopelijk verloopt de levering en de plaatsing ook zo.
Goed advies gekregen in de winkel van de verkoper Jan-Willem.
10
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Klant van KeukenConcurrent
|
Goed geholpen door Pascal, iemand met ervaring en gaf leuke ideeën.
61 Reviews Plaats review
Anonymous
|order number 20344057591
Don't FALL into their Trap and DO NOT sign anything they offer from such an Unethical business sales people and their branch manager.
I was pushed to sign the offer way after closing time (against the law to keep shop late open on Saturday by Amstelveen Gemeente) of the KeukenConcurrent in Amstelveen at around 18:59 on 25th July and pay the deposit.
Even though I asked for a week time to think about it and mentioned like 40 times that I am being pushed to make decision, I was not given space to think and pushed to sign the offer agreement for almost an hour which was completely vague and pay the deposit. Offer agreement was vague in terms of price of all the furniture cabinets and appliances and discounts applied with a generic statement of possibility to change the design later but still not clear. No prices at all, nor the applicable discounts for which they had been exaggerating and reasoning to sign but only model numbers.
Also, I was NOT at all informed of the deposit to be paid right away. AND ONLY AFTER SIGNING THE AGREEMENT was I informed that I need to pay 30% of purchase price if I decide to cancel now.
I was NOT informed of 2 days of reflection period in which I can cancel the agreement.
Even after my mentioning more than 3-4 times post signing the offer that I intend to cancel the installation mechanic and will arrange installation with handyman myself and I will remove inbuilt refrigerator and its cabinet and go for free standing one, I was kept in dark and NOT informed that updates in kitchen are possible keeping minimum of 75% of the purchase price.
IN addition to NOT informing about 2 days reflection period, I was NOT informed of Amstelveen branch been closed on Sunday and Monday (which deprives me the opportunity to call to clarify or cancel the offer agreement.
Already sent an email to cancel the offer and raised a legal error request of misguided and vague offer from the company.
Note of advice for management to discourage such sales of the kitchen where sales person and their branch manager respect consumer choice of decision by providing sometime to ponder on the offer.
Boy
|Zeer slechte service na de koop; komen afspraken niet na tekening van keuken niet geleverd hebben hierom moeten vragen naar 5 weken deze eindelijk gekregen maar deze kon wel door een kind zijn getekend hebben namelijk 2 keer de stopcontacten moeten wijzigen. Afspraak van keuken installeren werd 10 minuten op de zelfde dag geannuleerd de dag erna kwam de installateur installatie zou in de prijs zitten en u raadt het al niet dus.Vaatwasser deed het niet was niet goed aangesloten slang zat dubbel en stop zat nog in de slang na enkele dagen zelf eruit gehaald, inductie plaat kon niet worden aangesloten omdat de kabel te kort was sifon niet erbij kon dus ook geen water gebruiken, verpakking achtergelaten etc. etc. meerdere keren persoonlijk contact met de zaak maar werd gezegd gooi maar een pizza in de oven heb een zoontje van 5 jaar die ik graag elke dag verse groente wil geven.Werd van het kasje naar de muur gestuurd, uiteindelijk met veel dreigement na anderhalve week opgelost. En als knal op de vuurpijl werd ik ook nog gebeld hoe de service was en ik dit even op de site wilde zetten, bij deze dus. Verlofdag kwijt veel ergernis gehad wordt afgescheept met een bloemetje en een bon van € 25- die ik nog moet krijgen.
Klant van KeukenConcurrent
|Alles tot nu toe prima geregeld. Hopelijk verloopt de levering en de plaatsing ook zo.
Goed advies gekregen in de winkel van de verkoper Jan-Willem.
Klant van KeukenConcurrent
|Goed geholpen door Pascal, iemand met ervaring en gaf leuke ideeën.
Depre
|goed