Beiden herkenbaar. Het is grappig, ik ben in 2 weken tijd twee keer in de winkel geweest. De eerste keer was mijn ervaring precies als veel van hierboven, norse vrouw, weggekeken worden, akelig gevoel, zo snel mogelijk weer weg. En de tweede keer werd ik ontzettend aardig geholpen. De vrouw is inderdaad een met gebruiksaanwijzing, maar toch overheerst nu bij mij het positieve gevoel over het negatieve gevoel. Ik vrees dat de zaak failliet is (vandaar ook de chaos?) wat er is een opheffingsuitverkoop en die is niet vrijwillig heb ik het idee. Het is geen standaard winkelervaring in ieder geval en toch kan ik hem mensen aanraden, want de verkoopster heeft wel erg veel kennis is mijn ervaring. Daarnaast zijn het geen standaard spullen en ook dat vond ik aangenaam. Pluspunten: Veel kennis van zaken. Veel keuze. Minpunten: Teveel keuze, te vol, waardoor je al snel overzicht kwijt raakt en sneller met lege handen naar buiten loopt.
8.0
Christiaan
|
Geflipte eigenaresse. Herkenbare slechte reacties!
Gisteren ben ik namelijk ook met een buggie de winkel ingelopen. Na 10 meter loop je helemaal vast vanwege het volgepropte en onverzichtelijke winkeloppervlak. Toen ik met de buggie niet verder kon kwam de geflipte eigenaresse naar mijn toe lopen met de mededeling dat ik mijn eigen spullen maar moet slopen. Waarschijnlijk doelde ze op het poppenwagentje die de doorgang belemmerde waar ik mogelijk met de buggie tegenaan ben gereden. Ik werd meteen uitgemaakt voor aso. Verder wilde zij mij nog even melden dat het heel normaal is dat een (kinder)winkel niet toegangkelijk is voor buggies..
Kortom; een chaotische, overvolle winkel waarbij de klantvriendelijkheid nog uitgevonden moet worden. De eigenaresse is waarschijnlijk net zo chaotisch in haar hoofd als dat haar winkel uitstraalt. Naast al deze slechte punten zijn de prijzen ook nog eens enorm hoog.
Een winkel om nooit naar binnen te gaan (als je dat al lukt)!. Pluspunten: Zijn er echt niet te vinden!. Minpunten: Klantonvriendelijk
Chaotisch en overvol
Duur.
2.0
Clara
|
Waardevolle winkel. Ik begrijp niets van de ontevreden reacties. Ben heel vriendelijk behandeld, verstandig gesprek, alle ruimte om te snuffelen en tijd voor voorlichting. Veelzijdig assortiment, smaakvol en stijlvol, verrassend, echt eens anders dan anders. Ik begreep dat de winkel al ca. 50 jaar bestaat. Hartverwarmend. Pluspunten: Een winkel om je ogen uit te kijken en je te amuseren/. Minpunten: niet tegen gekomen.
10
rebecca
|
Schandalig behandeld. Vandaag bezoek gebracht aan de winkel. Ik liep met een buggy en volgens mevrouw beschadigde ik haar spullen. Toen ik vroeg wat er beschadigd was (dan zou ik het via de verzekering regelen) begon ze tegen me te foeteren dat ik niet in die winkel hoorde etc. terwijl ik net een gitaartje wilde kopen.. Ben nog nooit zo behandeld. Daarna ging ik naar de C. Pluspunten: Denk dat er leuke spuleln staan maar slecht opgesteld en ontoegankelijk. Minpunten: Eigenaresse is 1 groot minpunt. Zaak is onoverzichtelij, bende. Het lijkt er op dat ze failliet gaan en nu proberen via de verzekering geld binnen te krijgen met diefstal en schade.
2.0
Natascha
|
Nog nooit zo slecht behandeld in een winkel!. Ontzettend naar behandeld door de eigenaresse , wij komen hier nooit meer terug! Na het vragen of de spullen nieuw of tweedehands zijn (de winkel is namelijk niet netjes georganiseerd en spullen zijn niet allemaal geprijsd), werden we uitgescholden en voor gek uitgemaakt. Toen wij aangaven hier niet van gediend te zijn, en te vertrekken riep zij ook nog na dat dit haar ook een goed plan leek en dat we beter konden wegwezen! Ik raad dan ook iedereen aan om hier niet eens naar toe te gaan.
6 Reviews Plaats review
J.
|Beiden herkenbaar. Het is grappig, ik ben in 2 weken tijd twee keer in de winkel geweest. De eerste keer was mijn ervaring precies als veel van hierboven, norse vrouw, weggekeken worden, akelig gevoel, zo snel mogelijk weer weg. En de tweede keer werd ik ontzettend aardig geholpen. De vrouw is inderdaad een met gebruiksaanwijzing, maar toch overheerst nu bij mij het positieve gevoel over het negatieve gevoel. Ik vrees dat de zaak failliet is (vandaar ook de chaos?) wat er is een opheffingsuitverkoop en die is niet vrijwillig heb ik het idee. Het is geen standaard winkelervaring in ieder geval en toch kan ik hem mensen aanraden, want de verkoopster heeft wel erg veel kennis is mijn ervaring. Daarnaast zijn het geen standaard spullen en ook dat vond ik aangenaam. Pluspunten: Veel kennis van zaken. Veel keuze. Minpunten: Teveel keuze, te vol, waardoor je al snel overzicht kwijt raakt en sneller met lege handen naar buiten loopt.
Christiaan
|Geflipte eigenaresse. Herkenbare slechte reacties!
Gisteren ben ik namelijk ook met een buggie de winkel ingelopen. Na 10 meter loop je helemaal vast vanwege het volgepropte en onverzichtelijke winkeloppervlak. Toen ik met de buggie niet verder kon kwam de geflipte eigenaresse naar mijn toe lopen met de mededeling dat ik mijn eigen spullen maar moet slopen. Waarschijnlijk doelde ze op het poppenwagentje die de doorgang belemmerde waar ik mogelijk met de buggie tegenaan ben gereden. Ik werd meteen uitgemaakt voor aso. Verder wilde zij mij nog even melden dat het heel normaal is dat een (kinder)winkel niet toegangkelijk is voor buggies..
Kortom; een chaotische, overvolle winkel waarbij de klantvriendelijkheid nog uitgevonden moet worden. De eigenaresse is waarschijnlijk net zo chaotisch in haar hoofd als dat haar winkel uitstraalt. Naast al deze slechte punten zijn de prijzen ook nog eens enorm hoog.
Een winkel om nooit naar binnen te gaan (als je dat al lukt)!. Pluspunten: Zijn er echt niet te vinden!. Minpunten: Klantonvriendelijk
Chaotisch en overvol
Duur.
Clara
|Waardevolle winkel. Ik begrijp niets van de ontevreden reacties. Ben heel vriendelijk behandeld, verstandig gesprek, alle ruimte om te snuffelen en tijd voor voorlichting. Veelzijdig assortiment, smaakvol en stijlvol, verrassend, echt eens anders dan anders. Ik begreep dat de winkel al ca. 50 jaar bestaat. Hartverwarmend. Pluspunten: Een winkel om je ogen uit te kijken en je te amuseren/. Minpunten: niet tegen gekomen.
rebecca
|Schandalig behandeld. Vandaag bezoek gebracht aan de winkel. Ik liep met een buggy en volgens mevrouw beschadigde ik haar spullen. Toen ik vroeg wat er beschadigd was (dan zou ik het via de verzekering regelen) begon ze tegen me te foeteren dat ik niet in die winkel hoorde etc. terwijl ik net een gitaartje wilde kopen.. Ben nog nooit zo behandeld. Daarna ging ik naar de C. Pluspunten: Denk dat er leuke spuleln staan maar slecht opgesteld en ontoegankelijk. Minpunten: Eigenaresse is 1 groot minpunt. Zaak is onoverzichtelij, bende. Het lijkt er op dat ze failliet gaan en nu proberen via de verzekering geld binnen te krijgen met diefstal en schade.
Natascha
|Nog nooit zo slecht behandeld in een winkel!. Ontzettend naar behandeld door de eigenaresse , wij komen hier nooit meer terug! Na het vragen of de spullen nieuw of tweedehands zijn (de winkel is namelijk niet netjes georganiseerd en spullen zijn niet allemaal geprijsd), werden we uitgescholden en voor gek uitgemaakt. Toen wij aangaven hier niet van gediend te zijn, en te vertrekken riep zij ook nog na dat dit haar ook een goed plan leek en dat we beter konden wegwezen! Ik raad dan ook iedereen aan om hier niet eens naar toe te gaan.