Een storing niet kunnen oplossen, 2x checken en uiteindelijk zonder enige reparatie weg gaan. Wel netjes de kosten verhalen op de klant. Andere Volvo garage heeft ongemak binnen 10 minuten verholpen. Altijd Volvo gereden en auto’s bij deze garage gehad. Kiezen nu dus niet voor een leermoment maar voor kostendekking. Is onverstandig. Ik kies voor andere garage en dat is jammer.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Wim
|
Goede ontvangst en goede uitleg over de xc40
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Menno
|
Afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt. Auto had 40.000 km gereden. Wilde een jaarlijkse beurt. Zou 560 euro gaan kosten. Vonden we aan de hoge kant maar toch gedaan. Werd erna gebeld dat de rem vloeistof vernieuwd moest worden . Dit had eigenlijk na twee jaar al gemoeten. Met de vraag waarom dat vorig jaar niet was gebeurd wisten ze niet. Tevens moest de airco gereinigd worden. Totale kosten 980 euro. Voor een auto van drie jaar oud en 40.000 km gereden. Schandalig en dat terwijl bij andere Volvo dealers een jaar beurt 300 euro kost. De beurt gelijk laten stop zetten. Hadden wel al de olie ververst en een check gedaan. 350 euro moesten we afrekenen. ***
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
rob
|
Kwaliteit?. 4 Maanden geleden een nieuwe auto gekocht die ze schandalig hebben afgeleverd, de lak zat onder de poetskrassen. Volvo Mobility Centre Vlaardingen kon dit probleem na 2x nog niet oplossen. Dankzij Forward Advocaten Tilburg heb ik mijn zin gekregen door de auto te laten polijsten bij een vakkundig en professioneel poetsbedrijf. Leseman Carcare in Tilburg is verantwoordelijk voor het eindresultaat. Bedankt!. Pluspunten: ze willen je klacht 100 x proberen op te lossen. Minpunten: te grote ego
moeilijk en niet meewillend na herhalende klacht
nieuwe auto slecht en niet volgens Volvo standaard agfgeleverd.
4 Reviews Plaats review
Bart
|Een storing niet kunnen oplossen, 2x checken en uiteindelijk zonder enige reparatie weg gaan. Wel netjes de kosten verhalen op de klant. Andere Volvo garage heeft ongemak binnen 10 minuten verholpen. Altijd Volvo gereden en auto’s bij deze garage gehad. Kiezen nu dus niet voor een leermoment maar voor kostendekking. Is onverstandig. Ik kies voor andere garage en dat is jammer.
Wim
|Goede ontvangst en goede uitleg over de xc40
Menno
|Afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt. Auto had 40.000 km gereden. Wilde een jaarlijkse beurt. Zou 560 euro gaan kosten. Vonden we aan de hoge kant maar toch gedaan. Werd erna gebeld dat de rem vloeistof vernieuwd moest worden . Dit had eigenlijk na twee jaar al gemoeten. Met de vraag waarom dat vorig jaar niet was gebeurd wisten ze niet. Tevens moest de airco gereinigd worden. Totale kosten 980 euro. Voor een auto van drie jaar oud en 40.000 km gereden. Schandalig en dat terwijl bij andere Volvo dealers een jaar beurt 300 euro kost. De beurt gelijk laten stop zetten. Hadden wel al de olie ververst en een check gedaan. 350 euro moesten we afrekenen. ***
rob
|Kwaliteit?. 4 Maanden geleden een nieuwe auto gekocht die ze schandalig hebben afgeleverd, de lak zat onder de poetskrassen. Volvo Mobility Centre Vlaardingen kon dit probleem na 2x nog niet oplossen. Dankzij Forward Advocaten Tilburg heb ik mijn zin gekregen door de auto te laten polijsten bij een vakkundig en professioneel poetsbedrijf. Leseman Carcare in Tilburg is verantwoordelijk voor het eindresultaat. Bedankt!. Pluspunten: ze willen je klacht 100 x proberen op te lossen. Minpunten: te grote ego
moeilijk en niet meewillend na herhalende klacht
nieuwe auto slecht en niet volgens Volvo standaard agfgeleverd.