De wachttijd is vaak lang. Ook als achter veel personeel loopt, wordt er vaak geen blijk gegeven dat ze zien dat je er bent en dat er zo iemand aankomst. Het is een apotheek met een lokale functie. Het mag allemaal wel wat minder afstandelijk.
Er wordt erg vastgehouden aan procedures.
Herhaalrecepten kan je pas twee werkdagen later halen, ook voor producten die toch op voorraad zijn. Vervelend als je zelf een foutje gemaakt hebt en wat laat met bestellen bent. Prima als je dan even op de procedure wijst, maar om je weg te sturen vanwege de procedure terwijl het op de plank ligt gaat erg ver vind ik. Meedenken met je klant mag best.
Informatieverstrekking kan ook beter. Ik heb geregeld zelf moeten waarnemen dat het medicijn na openen gekoeld bewaard moet worden. Zoiets mag bij de eerste uitgifte best even gemeld worden.
Tussen de middag dicht een uur dicht is niet meer van nu. Tot 17.30 is ook krap als je niet in Mijdrecht werkt. Ik heb geregeld 5 minuten voor sluitingstijd voor een dichte deur gestaan.
Voor mij maken ze de naam Service apotheek niet waar.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Peter Hoogland
|
Als ik moet wachten dan is het maar zo. Maar er mag best eens wat meer secuur gewerkt worden. Laatste tijd fouten opgemerkt. Wanneer die gemeld worden ligt de fout bij de arts, de computer of zelfs bij de Ronde Venen apotheek. Begin langzamerhand mijn vertrouwen te verliezen.
2 Reviews Plaats review
Klant van apotheek mijdrecht
|De wachttijd is vaak lang. Ook als achter veel personeel loopt, wordt er vaak geen blijk gegeven dat ze zien dat je er bent en dat er zo iemand aankomst. Het is een apotheek met een lokale functie. Het mag allemaal wel wat minder afstandelijk.
Er wordt erg vastgehouden aan procedures.
Herhaalrecepten kan je pas twee werkdagen later halen, ook voor producten die toch op voorraad zijn. Vervelend als je zelf een foutje gemaakt hebt en wat laat met bestellen bent. Prima als je dan even op de procedure wijst, maar om je weg te sturen vanwege de procedure terwijl het op de plank ligt gaat erg ver vind ik. Meedenken met je klant mag best.
Informatieverstrekking kan ook beter. Ik heb geregeld zelf moeten waarnemen dat het medicijn na openen gekoeld bewaard moet worden. Zoiets mag bij de eerste uitgifte best even gemeld worden.
Tussen de middag dicht een uur dicht is niet meer van nu. Tot 17.30 is ook krap als je niet in Mijdrecht werkt. Ik heb geregeld 5 minuten voor sluitingstijd voor een dichte deur gestaan.
Voor mij maken ze de naam Service apotheek niet waar.
Peter Hoogland
|Als ik moet wachten dan is het maar zo. Maar er mag best eens wat meer secuur gewerkt worden. Laatste tijd fouten opgemerkt. Wanneer die gemeld worden ligt de fout bij de arts, de computer of zelfs bij de Ronde Venen apotheek. Begin langzamerhand mijn vertrouwen te verliezen.