Met het autobedrijf in aanraking gekomen door een gerichte zoekopdracht op de BOVAG-website naar een klein autootje met automaat voor mijn schoonmoeder. Zelf heb ik als 'leek' een bovengemiddelde kennis van techniek, wat door de jongere eigenaar naar mijn gevoel werd herkend en erkend. Hij gaf eerlijke antwoorden en ondersteunde mijn oordelen m.b.t. het wenselijke onderhoud aan het autootje in kwestie, wat (eigenlijk te) weinig kilometers had gemaakt. Twijfels m.b.t. de werking van de remmen tijdens de eerste proefrit werden door de eigenaar weggenomen door de (vriendelijke) monteurs ter plekke opdracht te geven de remmen te reviseren, zonder dat ik daarbij het gevoel kreeg koopplichtig te worden. Na de daarop volgende proefrit heb ik zonder inruil de vraagprijs geboden op voorwaarde dat alle onderdelen die door ouderdom aan vervanging toe waren, (preventief) zouden worden vervangen. Het autootje werd daaropvolgend keurig volgens afspraak aan ons afgeleverd met vier nieuwe banden, een nieuwe distributieriem, strak plaatwerk (parkeerdeukjes verwijderd), APK, beurt, 6 maanden BOVAG-garantie, een kwart gevulde tank en een bosje bloemen. De eigenaar is erg gemotiveerd om een goede service te verlenen en is daar naar mijn gevoel zeer goed in geslaagd.
Tot slot werd mijn schoonmoeder twee weken na aankoop opgeschrikt door een oplichtend controlelampje. Zonder eerst te overleggen met garage Maashorst, heeft zij direct het minimale onderhoud (€ 21,50-) laten uitvoeren door een andere, plaatselijke garage. Daarna heeft mijn schoonmoeder de factuur naar garage Maashorst gestuurd met de vraag of deze onder garantie kon worden vergoed. Hoewel deze procedure niet gebruikelijk is, werd hier toch begrip getoond en de factuur vergoed. Zeer netjes!
1 Review Plaats review
Klant van Autobedrijf Maashorst
|Met het autobedrijf in aanraking gekomen door een gerichte zoekopdracht op de BOVAG-website naar een klein autootje met automaat voor mijn schoonmoeder. Zelf heb ik als 'leek' een bovengemiddelde kennis van techniek, wat door de jongere eigenaar naar mijn gevoel werd herkend en erkend. Hij gaf eerlijke antwoorden en ondersteunde mijn oordelen m.b.t. het wenselijke onderhoud aan het autootje in kwestie, wat (eigenlijk te) weinig kilometers had gemaakt. Twijfels m.b.t. de werking van de remmen tijdens de eerste proefrit werden door de eigenaar weggenomen door de (vriendelijke) monteurs ter plekke opdracht te geven de remmen te reviseren, zonder dat ik daarbij het gevoel kreeg koopplichtig te worden. Na de daarop volgende proefrit heb ik zonder inruil de vraagprijs geboden op voorwaarde dat alle onderdelen die door ouderdom aan vervanging toe waren, (preventief) zouden worden vervangen. Het autootje werd daaropvolgend keurig volgens afspraak aan ons afgeleverd met vier nieuwe banden, een nieuwe distributieriem, strak plaatwerk (parkeerdeukjes verwijderd), APK, beurt, 6 maanden BOVAG-garantie, een kwart gevulde tank en een bosje bloemen. De eigenaar is erg gemotiveerd om een goede service te verlenen en is daar naar mijn gevoel zeer goed in geslaagd.
Tot slot werd mijn schoonmoeder twee weken na aankoop opgeschrikt door een oplichtend controlelampje. Zonder eerst te overleggen met garage Maashorst, heeft zij direct het minimale onderhoud (€ 21,50-) laten uitvoeren door een andere, plaatselijke garage. Daarna heeft mijn schoonmoeder de factuur naar garage Maashorst gestuurd met de vraag of deze onder garantie kon worden vergoed. Hoewel deze procedure niet gebruikelijk is, werd hier toch begrip getoond en de factuur vergoed. Zeer netjes!