Sinds mediq over gegaan is naar Benu. Alleen maar gezeur en een hoop moeilijk gedoe. Iedere keer, zowel bij mij als mijn ouders, is er weer wat. Of de juiste medicijnen zijn er niet, of ze willen de juiste medicijnen niet geven. Of ze willen helemaal geen medicijnen geven en denken dat ze boven alle doktoren staan. Goedkeuringen van doktoren worden in twijfel getrokken. Recepten voor 3 maanden gekregen krijg je max 2 weken mee, terwijl je al bekend bent met medicatie. Of bijv. allergietabletten die je 4x per dag moet nemen en 20 stuks mee krijgen, terwijl je voor 3 maanden als recept hebt, zodat je zogenaamd eerst moet kijken of je geen allergische reactie krijgt van de tabletten. De ironie.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Mediq Apotheek Molenberg
|
Volstrekt ontevreden. Ben in de maand mei 2x geweest, moest beide keren terugkomen omdat:
- het recept klaargemaakt moest worden; bij terugkomst nog moeten wachten; de eigenaresse had een heel onvriendelijke, zelfs arrogante uitstraling
- het recept volgens hun niet doorgefaxed was door de huisarts, terwijl deze beweerde van wel. Moest daarom ook weer terugkomen, wordt behandeld als iemand die de hele dag niets anders te doen heeft dan naar de apotheek te gaan
Verder valt het op dat ondanks de aanwezigheid van voldoende personeel het tempo tergend langzaam is;zelfs bij drukte staat een van de medewerksters op haar gemak in de zaak de flesjes zonnebrandolie bij te vullen; er kan geen "goede dag" van af.
Ik werd in mijn negatieve gevoelen ondersteund door nog drie andere wachtende klanten, vonden deze apotheek allen een "verschrikking", veel fouten, veel te lang wachten, vaak terug moeten komen.
Verder laat de bezorgservice te wensen over/vindt niet dagelijks plaats.
Tijd voor introductie van een apotheek/bezorgservice on-line!
2.0
Farmaceutische patientenzorg (1=Nooit, 10=Altijd)
Afstemming (1=Nooit, 4=Altijd)
Dienstverlening en service (1=Nooit, 10=Altijd)
Klant van Mediq Apotheek Molenberg
|
Medewerkers denken met je mee bij gebruik van verschillende medicijnen, vertellen ook als dan de werking niet op elkaar aansluit, of er problemen kunnen ontstaan.
De meeste medewerkers zijn wel behulpzaam, maar als het erop aan komt dat iets niet goed gaat wordt je verwezen naar je huisarts. Dus dat een apotheker ergens over kan meedenken heb ik helaas niet mogen ervaren in het geval dat er daadwerkelijk een probleem is. Ik heb hierover in januari j.l. een klacht ingediend en tot op heden nog geen enkel bericht ontvangen behalve dat de klacht is ontvangen door Mediq.
Lange wachttijden, bij nieuwe medicatie slechte uitleg . Wist zelf beter hoe ze te gebruiken door uitleg van huisarts en daar betaal ik dan € 6.00 voor . Medicatie meestal niet op voorraad alles moet besteld worden
7.0
Bejegening (1=helemaal niet, 4=helemaal)
Informatieverstrekking over medicijnen (1=helemaal niet, 4=helemaal)
427 Reviews Plaats review
W
|Sinds mediq over gegaan is naar Benu. Alleen maar gezeur en een hoop moeilijk gedoe. Iedere keer, zowel bij mij als mijn ouders, is er weer wat. Of de juiste medicijnen zijn er niet, of ze willen de juiste medicijnen niet geven. Of ze willen helemaal geen medicijnen geven en denken dat ze boven alle doktoren staan. Goedkeuringen van doktoren worden in twijfel getrokken. Recepten voor 3 maanden gekregen krijg je max 2 weken mee, terwijl je al bekend bent met medicatie. Of bijv. allergietabletten die je 4x per dag moet nemen en 20 stuks mee krijgen, terwijl je voor 3 maanden als recept hebt, zodat je zogenaamd eerst moet kijken of je geen allergische reactie krijgt van de tabletten. De ironie.
Klant van Mediq Apotheek Molenberg
|Volstrekt ontevreden. Ben in de maand mei 2x geweest, moest beide keren terugkomen omdat:
- het recept klaargemaakt moest worden; bij terugkomst nog moeten wachten; de eigenaresse had een heel onvriendelijke, zelfs arrogante uitstraling
- het recept volgens hun niet doorgefaxed was door de huisarts, terwijl deze beweerde van wel. Moest daarom ook weer terugkomen, wordt behandeld als iemand die de hele dag niets anders te doen heeft dan naar de apotheek te gaan
Verder valt het op dat ondanks de aanwezigheid van voldoende personeel het tempo tergend langzaam is;zelfs bij drukte staat een van de medewerksters op haar gemak in de zaak de flesjes zonnebrandolie bij te vullen; er kan geen "goede dag" van af.
Ik werd in mijn negatieve gevoelen ondersteund door nog drie andere wachtende klanten, vonden deze apotheek allen een "verschrikking", veel fouten, veel te lang wachten, vaak terug moeten komen.
Verder laat de bezorgservice te wensen over/vindt niet dagelijks plaats.
Tijd voor introductie van een apotheek/bezorgservice on-line!
Klant van Mediq Apotheek Molenberg
|Medewerkers denken met je mee bij gebruik van verschillende medicijnen, vertellen ook als dan de werking niet op elkaar aansluit, of er problemen kunnen ontstaan.
Klant van Mediq Apotheek Molenberg
|De meeste medewerkers zijn wel behulpzaam, maar als het erop aan komt dat iets niet goed gaat wordt je verwezen naar je huisarts. Dus dat een apotheker ergens over kan meedenken heb ik helaas niet mogen ervaren in het geval dat er daadwerkelijk een probleem is. Ik heb hierover in januari j.l. een klacht ingediend en tot op heden nog geen enkel bericht ontvangen behalve dat de klacht is ontvangen door Mediq.
Klant van Mediq Apotheek Molenberg
|Lange wachttijden, bij nieuwe medicatie slechte uitleg . Wist zelf beter hoe ze te gebruiken door uitleg van huisarts en daar betaal ik dan € 6.00 voor . Medicatie meestal niet op voorraad alles moet besteld worden