Specifiek filiaal beijerlandselaan zeer slecht, vooral vanwege de leidinggevende daar die zoals ie zelf zegt 17 jaar voor mediamarkt werkt..
De boel wordt belazerd hier, niet alleen door bepaalde medewerkers, maar zelfs ook door de leidinggevende van deze medewerkers die aangeeft 17 jaar voor Media markt werkzaam te zijn. Erg klant onvriendelijk en de klant voor schut zetten door hardop te gillen " je hebt je zin niet gekregen daarom".
Een uur samen met een andere klant van deze winkel die ik niet kende gewacht en uitgebreide uitleg gehad van een medewerker van de Smart tv. Deze is in de aanbieding en er stond zelfs een bordje erbij dat deze is afgeprijsd. Ik wilde ook nog een wasmachine droger combi kopen dus deze medewerker gaf aan naar boven te gaan en dit met een andere collega van hem te regelen. Zo gezegd zo gedaan. Netjes van deze dame die bij de wasmachine stond en heeft mij 20 euro bespaard voor de aansluitkosten. Haar uitgelegd dat dit op 1 bon moet komen en ze liep netjes mee naar beneden. Nu was meneer van de tv spoorloos. Zelfs deze dame werd er niet goed van dat we zo lang moesten wachten. Ze heeft deze collega opgebeld en gezegd dat het bij de wasmachine en droger is geregeld en 20 euro voor aansluiting niet gerekend hoeft te worden. Inmiddels waren we al 3 kwartier verder. Nu verteld meneer achter de computer dat ze deze tv helemaal niet hebben op voorraad en deze online 11 euro duurder is. Haalt leidinggevende erbij en die komt met oplossing 11 euro korting te geven op wasmachine. Maar krabbelt al gauw terug wanneer ik nogmaals herhaal ( eerder al bij die medewerker herhaald van de smart tv) dat mevrouw boven mij geen aansluitkosten rekent. Nou deze leidinggevende mag wel 17 jaar werken bij media markt maar is in mijn ogen en die van nog een klant die erbij stond en precies hetzelfde meemaakte geen aanwinst voor media markt. Veel betere service gewend bij andere filialen. Deze leidinggevende van de beijerlandselaan mag eens klantvriendelijkheid cursus gaan volgen. Het gaat hier mij niet eens meer om de 11 euro korting, maar om de principe hoe brutaal en klantonvriendelijk hier met de klant en met de tijd van de klant wordt omgegaan. Je wordt voor gek gehouden eerst en dan belazerd en onvriendelijk behandeld.
Ik raad aan om hier geen grote aankopen te doen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ger
|
Over algemeen tevreden over mediamarkt. Alleen filiaal beijerlandselaan niet. Winkel is rommelig niets te vinden, ook geen personeel te vinden, veel verkeerd geprijsd, ik was er in de avond er waren weinig klanten, maar keiharde muziek aan je kon elkaar haast niet verstaan. Kort om gewoon slechte geholpen. Maar gelukkig zijn er meer mediamark in Rotterdam. Snel naar centrum gegaan en daar wel goed geholpen.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
erik mulder
|
heb op 13 december in de winkel aan de beijerlandselaan een koffiemachine gekocht en direct betaald. inmiddels 9 dagen verder nog steeds niets ontvangen. vele malen gemaild en gebeld maar men kent het factuurnummer niet????????? echt schandalig. waneer wordt er iemand wakker en gaat dit nu eens oplossen?
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
van Leenen
|
Was gister bij de media markt op de beijerlandselaan. Geweldig geholpen door een vriendelijke en gezellige mevrouw genaamd An die tijd heeft genomen voor ons en ook goed uitgelegd. An is een mooie gezicht voor media markt. Ga vooral zo door An een echte toppertje ben je????????
119 Reviews Plaats review
Robin
|Ontzettend slecht behandeld en geholpen.
Shi
|Specifiek filiaal beijerlandselaan zeer slecht, vooral vanwege de leidinggevende daar die zoals ie zelf zegt 17 jaar voor mediamarkt werkt..
De boel wordt belazerd hier, niet alleen door bepaalde medewerkers, maar zelfs ook door de leidinggevende van deze medewerkers die aangeeft 17 jaar voor Media markt werkzaam te zijn. Erg klant onvriendelijk en de klant voor schut zetten door hardop te gillen " je hebt je zin niet gekregen daarom".
Een uur samen met een andere klant van deze winkel die ik niet kende gewacht en uitgebreide uitleg gehad van een medewerker van de Smart tv. Deze is in de aanbieding en er stond zelfs een bordje erbij dat deze is afgeprijsd. Ik wilde ook nog een wasmachine droger combi kopen dus deze medewerker gaf aan naar boven te gaan en dit met een andere collega van hem te regelen. Zo gezegd zo gedaan. Netjes van deze dame die bij de wasmachine stond en heeft mij 20 euro bespaard voor de aansluitkosten. Haar uitgelegd dat dit op 1 bon moet komen en ze liep netjes mee naar beneden. Nu was meneer van de tv spoorloos. Zelfs deze dame werd er niet goed van dat we zo lang moesten wachten. Ze heeft deze collega opgebeld en gezegd dat het bij de wasmachine en droger is geregeld en 20 euro voor aansluiting niet gerekend hoeft te worden. Inmiddels waren we al 3 kwartier verder. Nu verteld meneer achter de computer dat ze deze tv helemaal niet hebben op voorraad en deze online 11 euro duurder is. Haalt leidinggevende erbij en die komt met oplossing 11 euro korting te geven op wasmachine. Maar krabbelt al gauw terug wanneer ik nogmaals herhaal ( eerder al bij die medewerker herhaald van de smart tv) dat mevrouw boven mij geen aansluitkosten rekent. Nou deze leidinggevende mag wel 17 jaar werken bij media markt maar is in mijn ogen en die van nog een klant die erbij stond en precies hetzelfde meemaakte geen aanwinst voor media markt. Veel betere service gewend bij andere filialen. Deze leidinggevende van de beijerlandselaan mag eens klantvriendelijkheid cursus gaan volgen. Het gaat hier mij niet eens meer om de 11 euro korting, maar om de principe hoe brutaal en klantonvriendelijk hier met de klant en met de tijd van de klant wordt omgegaan. Je wordt voor gek gehouden eerst en dan belazerd en onvriendelijk behandeld.
Ik raad aan om hier geen grote aankopen te doen.
Ger
|Over algemeen tevreden over mediamarkt. Alleen filiaal beijerlandselaan niet. Winkel is rommelig niets te vinden, ook geen personeel te vinden, veel verkeerd geprijsd, ik was er in de avond er waren weinig klanten, maar keiharde muziek aan je kon elkaar haast niet verstaan. Kort om gewoon slechte geholpen. Maar gelukkig zijn er meer mediamark in Rotterdam. Snel naar centrum gegaan en daar wel goed geholpen.
erik mulder
|heb op 13 december in de winkel aan de beijerlandselaan een koffiemachine gekocht en direct betaald. inmiddels 9 dagen verder nog steeds niets ontvangen. vele malen gemaild en gebeld maar men kent het factuurnummer niet????????? echt schandalig. waneer wordt er iemand wakker en gaat dit nu eens oplossen?
van Leenen
|Was gister bij de media markt op de beijerlandselaan. Geweldig geholpen door een vriendelijke en gezellige mevrouw genaamd An die tijd heeft genomen voor ons en ook goed uitgelegd. An is een mooie gezicht voor media markt. Ga vooral zo door An een echte toppertje ben je????????