Onbeschoft en achterbaks personeel. Zijn niet bereid om goede uitleg te geven over een product (airfryer) en willen alleen maar dat je snel wat koopt en vertrekt. Zeer ongeïnteresseerd personeel en de afdelings-manager een kleine dikke chagrijnige vrouw was ook zeer kortaf en onbeschoft...totaal niet geschikt... wist niks over het product en was totaal niet van plan om moeite te doen. Ik raad aan je tijd niet te verspillen hier want niks op voorraad en minderwaardig personeel. Ik heb mijn airfryer nu via Coolblue gekocht, wat een verschil in service! en erg belangrijk... Coolblue heeft fatsoenlijk personeel die oprecht hun best doen. mediamarkt is in vergelijk met Coolblue een absoluut vreselijke ervaring!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Niko
|
Op de website kon ik zien dat ik een PS5 kon bestellen om vervolgens de volgende dag op te halen om 12:00. Kom ik daar eenmaal aan (heb 2 uur lang gereisd) krijg ik te horen dat het een ‘foutje’ was op de website en dat ze helemaal geen PS5 hebben. Hebben ze alle bestellingen vervolgens geannuleerd, bizar dit ….. ga hier nooit meer iets vandaan kopen
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Soeren
|
Op de website staat dat de sony zve10 als showmodel bij jullie moet staan.
Ga ik naar de winkel ..staat hij er niet..en vraag ik aan een medewerker..maar die was ook liever lui dan moe...je begrijot...ik had speciaal vrij genomen..om te kijken ...dus volgende keer ga ik niet meer naar mediamarkt....
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Marion
|
Mijn moeder is geweldig geholpen door medewerker van de SmartBar. Topservice, dankjewel
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nihad
|
Ik vroeg een medewerker van Apple die bij de Media Markt werkt informatie over de Macbook Air 2020 M1 256GB en 16GB ram.
Allereerst verteld hij mij dat ik beter het i7 model kan nemen zonder dat hij weet waarvoor ik deze laptop ga gebruiken. Daarna verteld hij mij dat ik beter een 8GB ram laptop kan halen, omdat hij denkt dat ik geen zware programma’s ga gebruiken. Vervolgens zegt hij dat ik beter een 512gb kan aanschaffen omdat ik het beste alles bij me kan hebben in plaats van op de cloud.
Ik heb meneer duidelijk gemaakt dat ik specifiek de laptop wil waarvoor ik kom omdat deze in aanbieding is.
Nu komt het ergste, hij wilde zo graag een verzekering verkopen dat hij dit niet normaal pushte:
Medewerker: ik raad je aan een verzekering te nemen, ik had een keer een meisje die drinken over laptop gemorst had en €800 erbij moest betalen, dat is bijna even veel als de laptop.
Ik: dat hoeft niet, ik ga zuinig met mijn spullen om en ik drink nooit in de buurt van mijn electronica
Medewerker: ik had ook een keer een meisje die haar laptop liet vallen.
Ik: dat hoeft niet ik ga het alleen op werk gebruiken
Medewerker; wat als je onderweg naar werk bent en er komen 2 jongens op een scooter aan en die willen je laptop afpakken, ga je dan vechten?
Ik; tuurlijk, ik heb allemaal gevoelige data erop
Medewerker; wat als zij een mes trekken, wat ga je dan doen?
Ik; mijn eigen mes trekken? Waar heb je het allemaal over, probeer je mij zo graag een verzekering te verkopen?
Ik ben toen weggelopen want ik praatte tegen de muur. Het is een kale meneer met bril die een lichtblauwe apple watch 3 series draagt. Graag aanspreken dat je niet zo een verzekering moet pushen nadat iemand meerdere malen aangegeven heeft dat het niet hoeft. Ik haal wel mijn macbook bij de coolblue of ergens die mijn vragen wel willen beantwoorden zonder een ander product aan te bevelen.
694 Reviews Plaats review
Fernand
|Onbeschoft en achterbaks personeel. Zijn niet bereid om goede uitleg te geven over een product (airfryer) en willen alleen maar dat je snel wat koopt en vertrekt. Zeer ongeïnteresseerd personeel en de afdelings-manager een kleine dikke chagrijnige vrouw was ook zeer kortaf en onbeschoft...totaal niet geschikt... wist niks over het product en was totaal niet van plan om moeite te doen. Ik raad aan je tijd niet te verspillen hier want niks op voorraad en minderwaardig personeel. Ik heb mijn airfryer nu via Coolblue gekocht, wat een verschil in service! en erg belangrijk... Coolblue heeft fatsoenlijk personeel die oprecht hun best doen. mediamarkt is in vergelijk met Coolblue een absoluut vreselijke ervaring!!!
Niko
|Op de website kon ik zien dat ik een PS5 kon bestellen om vervolgens de volgende dag op te halen om 12:00. Kom ik daar eenmaal aan (heb 2 uur lang gereisd) krijg ik te horen dat het een ‘foutje’ was op de website en dat ze helemaal geen PS5 hebben. Hebben ze alle bestellingen vervolgens geannuleerd, bizar dit ….. ga hier nooit meer iets vandaan kopen
Soeren
|Op de website staat dat de sony zve10 als showmodel bij jullie moet staan.
Ga ik naar de winkel ..staat hij er niet..en vraag ik aan een medewerker..maar die was ook liever lui dan moe...je begrijot...ik had speciaal vrij genomen..om te kijken ...dus volgende keer ga ik niet meer naar mediamarkt....
Marion
|Mijn moeder is geweldig geholpen door medewerker van de SmartBar. Topservice, dankjewel
Nihad
|Ik vroeg een medewerker van Apple die bij de Media Markt werkt informatie over de Macbook Air 2020 M1 256GB en 16GB ram.
Allereerst verteld hij mij dat ik beter het i7 model kan nemen zonder dat hij weet waarvoor ik deze laptop ga gebruiken. Daarna verteld hij mij dat ik beter een 8GB ram laptop kan halen, omdat hij denkt dat ik geen zware programma’s ga gebruiken. Vervolgens zegt hij dat ik beter een 512gb kan aanschaffen omdat ik het beste alles bij me kan hebben in plaats van op de cloud.
Ik heb meneer duidelijk gemaakt dat ik specifiek de laptop wil waarvoor ik kom omdat deze in aanbieding is.
Nu komt het ergste, hij wilde zo graag een verzekering verkopen dat hij dit niet normaal pushte:
Medewerker: ik raad je aan een verzekering te nemen, ik had een keer een meisje die drinken over laptop gemorst had en €800 erbij moest betalen, dat is bijna even veel als de laptop.
Ik: dat hoeft niet, ik ga zuinig met mijn spullen om en ik drink nooit in de buurt van mijn electronica
Medewerker: ik had ook een keer een meisje die haar laptop liet vallen.
Ik: dat hoeft niet ik ga het alleen op werk gebruiken
Medewerker; wat als je onderweg naar werk bent en er komen 2 jongens op een scooter aan en die willen je laptop afpakken, ga je dan vechten?
Ik; tuurlijk, ik heb allemaal gevoelige data erop
Medewerker; wat als zij een mes trekken, wat ga je dan doen?
Ik; mijn eigen mes trekken? Waar heb je het allemaal over, probeer je mij zo graag een verzekering te verkopen?
Ik ben toen weggelopen want ik praatte tegen de muur. Het is een kale meneer met bril die een lichtblauwe apple watch 3 series draagt. Graag aanspreken dat je niet zo een verzekering moet pushen nadat iemand meerdere malen aangegeven heeft dat het niet hoeft. Ik haal wel mijn macbook bij de coolblue of ergens die mijn vragen wel willen beantwoorden zonder een ander product aan te bevelen.