Mijn ervaring bij deze vestiging is dat sommige medewerksters bij de klantenservice balie niet bekwaam is om hun functie te vervullen. 11-06-2024 om 1215 uur hier geweest. Ik stond daar een tijdje te wachten. Terwijl er geen klanten zijn alleen ik. Maar ik wordt niet geholpen. Totdat mensen in een keer voor mij dringen en daarop had ik wat van gezegd. Er is een rij en ik sta voor! De klantenservice balie medewerkster sprong in en zei " o ja deze mensen waren voor jullie". Toen stonden er meer mensen te wachten. Wtf wij stonden de hele tijd hier te wachten en jullie zijden van niks. Dit is een voorbeeld van de vele die ik ervaren heb bij deze vestiging. Slechte balie medewerkster bah.
Kassa medewerkster zijn in het algemeen heel vriendelijk en behulpzaam. Toz van de klantenservice...bah
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Monique
|
De meeste medewerkers zijn zeer vriendelijk. Wanneer er problemen zijn met een product (telefoon, tablet, printer etc.) word je erg goed geholpen door de medewerkers van de smartbar. Natuurlijk kunnen ze niet alles weten maar dan vragen ze dit aan een collega. Ze nemen echt de tijd voor je en je voelt je serieus genomen.
De prijzen mogen soms iets scherper maar de service maakt dit zeker goed.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
paul
|
L.s.
Er moet toch iets van mijn hart. Vandaag de zaak bezocht in Roermond. Ik heb interesse in de CitationTowers van Harman Cardon samen met een soundbar van Harman Cardon te weten Multabeam 1100. Bij het bezoek zag ik dat de towers afgeprijsd waren naar 1999 euro. Deze prijsdaling heb ik ongeveer een half jaar geleden ook al gezien in de winkel. Ik heb toen een verkoper gevraagd mij de towers eens te laten horen. Hij gaf me aan dat deze al lange tijd niet aangestaan hadden en hij niet bij machte was om deze wel te laten horen.
Op zich vind ik het niet erg om een demo model te kopen maar wil hem uiteraard wel spelend horen. Op de vraag wat ik allemaal kan aansluiten was het antwoord “vanalles”. Het enige was de verkoper wel wist dat er blijkbaar niets aan de prijs gedaan kon worden, ondanks een gezamenlijke aankoop. Spreek je toch snel over zoon 3000 euro.
Buiten dat de verkoper blijkbaar niets kan vertellen over deze boxen kun je op de voet van de boxen je naam schrijven (stof).
Jammer van het bezoek aan de Mediamarkt te Roermond, ik was en ben in het totaal niet onder de indruk van de kennis van de verkoper. Ik zelf wist al meer te vertellen. Ga me verder maar oriënteren bij andere zaken
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anonymous
|
De medewerkers van de Mediamarkt Roermond zijn ondeskundig, niet klantvriendelijk en onbeleefd.
Helaas kun je geen nul sterren geven. Een ster is nog te veel.
Ik heb Going Back: Special Edition, Love Songs: A Compilation... Old and New Special Edition en Testify van Phil Collins bij de Mediamarkt Roermond besteld,echter zijn de cd's die op mijn naam besteld waren minimaal twee keer aan derden verkocht.Toen ik de cd's bestelde, bracht de medewerker ter sprake dat ik gebeld zou worden als de cd's binnen zouden zijn,echter ben ik nooit gebeld.
Ik heb zelf een paar keer de Mediamarkt Roermond gebeld en gevraagd of de cd's al binnen waren gekomen,daardoor heb ik onnodig kosten gemaakt. Een stagiair van de Mediamarkt Roermond bracht ter sprake dat de medewerkers van de Mediamarkt Roermond altijd zeggen dat ze zullen bellen als de bestelling binnen is, echter dat ze vervolgens nooit bellen.Verder bracht desbetreffende stagiair ter sprake dat hij speciaal was aangenomen om de achterstand in bestellingen weg te werken. De stagiair liet mij een lade zien waarin diverse films en computerspellen lagen. De stagiair bracht ter sprake dat de films en computerspellen er al maanden lagen.Toen ik voor de derde keer de cd's van Phil Collins had besteld kon de medewerker van de Mediamarkt Roermond mijn cd's niet vinden in de lade, noch kon hij de cd's achter in de winkel vinden.Ik had de ingeving zelf te gaan zoeken bij de cd's van Phil Collins, waar ik één of meerdere cd's aantrof die op mijn naam waren besteld. Op het etiket stond namelijk mijn naam vermeld. Cd's die op mijn naam zijn besteld mogen nooit aan derden worden verkocht. Uiteindelijk heb ik na zes maanden de cd's van Phil Collins ontvangen, echter Love Songs: A Compilation... Old and New Special Edition was volgens de medewerker niet meer leverbaar en het kartonnen doosje van Going Back: Special Edition is beschadigd. Toen ik mijn beklag deed bij de Mediamarkt Roermond bracht één van de medewerkers ter sprake dat ik ook naar een andere winkel had kunnen gaan.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
M.Morcqx
|
Net terug van MM Roermond. Wat een onbenul daar op de computerafdeling! Valse info die van geen kant blijkt te kloppen, "weet 't niet", "zou kunnen", "geen idee", terwijl ik een laptop uit 't topsegment probeer te kopen! Norsheid, totale onverschilligheid, "kijkt u thuis maar of ie online te bestellen is", "weet niet of ie nog leverbaar is daar"; etc. Als klant alleen maar 't gevoel lastig te zijn en hoor ze bijna denken "gaat ie nou nog niet, al die vragen heb ik echt geen zin in". Ben allesbehalve een zeikerd en stel doodnormale kopersvragen, maar de ongeïnteresseerdheid straalt er aan alle kanten vanaf. Een "WOW-gevoel?" Dan is er in Roermond nog héél veel werk aan de winkel. Ben ff helemaal genezen van MM. En die laptop? Laat maar zitten, ik haal hem wel ergens anders, waar ze de klant nog een beetje zien staan.
428 Reviews Plaats review
Ad
|Mijn ervaring bij deze vestiging is dat sommige medewerksters bij de klantenservice balie niet bekwaam is om hun functie te vervullen. 11-06-2024 om 1215 uur hier geweest. Ik stond daar een tijdje te wachten. Terwijl er geen klanten zijn alleen ik. Maar ik wordt niet geholpen. Totdat mensen in een keer voor mij dringen en daarop had ik wat van gezegd. Er is een rij en ik sta voor! De klantenservice balie medewerkster sprong in en zei " o ja deze mensen waren voor jullie". Toen stonden er meer mensen te wachten. Wtf wij stonden de hele tijd hier te wachten en jullie zijden van niks. Dit is een voorbeeld van de vele die ik ervaren heb bij deze vestiging. Slechte balie medewerkster bah.
Kassa medewerkster zijn in het algemeen heel vriendelijk en behulpzaam. Toz van de klantenservice...bah
Monique
|De meeste medewerkers zijn zeer vriendelijk. Wanneer er problemen zijn met een product (telefoon, tablet, printer etc.) word je erg goed geholpen door de medewerkers van de smartbar. Natuurlijk kunnen ze niet alles weten maar dan vragen ze dit aan een collega. Ze nemen echt de tijd voor je en je voelt je serieus genomen.
De prijzen mogen soms iets scherper maar de service maakt dit zeker goed.
paul
|L.s.
Er moet toch iets van mijn hart. Vandaag de zaak bezocht in Roermond. Ik heb interesse in de CitationTowers van Harman Cardon samen met een soundbar van Harman Cardon te weten Multabeam 1100. Bij het bezoek zag ik dat de towers afgeprijsd waren naar 1999 euro. Deze prijsdaling heb ik ongeveer een half jaar geleden ook al gezien in de winkel. Ik heb toen een verkoper gevraagd mij de towers eens te laten horen. Hij gaf me aan dat deze al lange tijd niet aangestaan hadden en hij niet bij machte was om deze wel te laten horen.
Op zich vind ik het niet erg om een demo model te kopen maar wil hem uiteraard wel spelend horen. Op de vraag wat ik allemaal kan aansluiten was het antwoord “vanalles”. Het enige was de verkoper wel wist dat er blijkbaar niets aan de prijs gedaan kon worden, ondanks een gezamenlijke aankoop. Spreek je toch snel over zoon 3000 euro.
Buiten dat de verkoper blijkbaar niets kan vertellen over deze boxen kun je op de voet van de boxen je naam schrijven (stof).
Jammer van het bezoek aan de Mediamarkt te Roermond, ik was en ben in het totaal niet onder de indruk van de kennis van de verkoper. Ik zelf wist al meer te vertellen. Ga me verder maar oriënteren bij andere zaken
Anonymous
|De medewerkers van de Mediamarkt Roermond zijn ondeskundig, niet klantvriendelijk en onbeleefd.
Helaas kun je geen nul sterren geven. Een ster is nog te veel.
Ik heb Going Back: Special Edition, Love Songs: A Compilation... Old and New Special Edition en Testify van Phil Collins bij de Mediamarkt Roermond besteld,echter zijn de cd's die op mijn naam besteld waren minimaal twee keer aan derden verkocht.Toen ik de cd's bestelde, bracht de medewerker ter sprake dat ik gebeld zou worden als de cd's binnen zouden zijn,echter ben ik nooit gebeld.
Ik heb zelf een paar keer de Mediamarkt Roermond gebeld en gevraagd of de cd's al binnen waren gekomen,daardoor heb ik onnodig kosten gemaakt. Een stagiair van de Mediamarkt Roermond bracht ter sprake dat de medewerkers van de Mediamarkt Roermond altijd zeggen dat ze zullen bellen als de bestelling binnen is, echter dat ze vervolgens nooit bellen.Verder bracht desbetreffende stagiair ter sprake dat hij speciaal was aangenomen om de achterstand in bestellingen weg te werken. De stagiair liet mij een lade zien waarin diverse films en computerspellen lagen. De stagiair bracht ter sprake dat de films en computerspellen er al maanden lagen.Toen ik voor de derde keer de cd's van Phil Collins had besteld kon de medewerker van de Mediamarkt Roermond mijn cd's niet vinden in de lade, noch kon hij de cd's achter in de winkel vinden.Ik had de ingeving zelf te gaan zoeken bij de cd's van Phil Collins, waar ik één of meerdere cd's aantrof die op mijn naam waren besteld. Op het etiket stond namelijk mijn naam vermeld. Cd's die op mijn naam zijn besteld mogen nooit aan derden worden verkocht. Uiteindelijk heb ik na zes maanden de cd's van Phil Collins ontvangen, echter Love Songs: A Compilation... Old and New Special Edition was volgens de medewerker niet meer leverbaar en het kartonnen doosje van Going Back: Special Edition is beschadigd. Toen ik mijn beklag deed bij de Mediamarkt Roermond bracht één van de medewerkers ter sprake dat ik ook naar een andere winkel had kunnen gaan.
M.Morcqx
|Net terug van MM Roermond. Wat een onbenul daar op de computerafdeling! Valse info die van geen kant blijkt te kloppen, "weet 't niet", "zou kunnen", "geen idee", terwijl ik een laptop uit 't topsegment probeer te kopen! Norsheid, totale onverschilligheid, "kijkt u thuis maar of ie online te bestellen is", "weet niet of ie nog leverbaar is daar"; etc. Als klant alleen maar 't gevoel lastig te zijn en hoor ze bijna denken "gaat ie nou nog niet, al die vragen heb ik echt geen zin in". Ben allesbehalve een zeikerd en stel doodnormale kopersvragen, maar de ongeïnteresseerdheid straalt er aan alle kanten vanaf. Een "WOW-gevoel?" Dan is er in Roermond nog héél veel werk aan de winkel. Ben ff helemaal genezen van MM. En die laptop? Laat maar zitten, ik haal hem wel ergens anders, waar ze de klant nog een beetje zien staan.