In april 2020 is bij mij een doek van het zonnescherm vernieuwd door Marcel Zonwering Zaandam. Het oude doek hing al sinds 1997 keurig in de cassette, het geheel geleverd door de fa. Bleeker na volle tevredenheid. Nu was het oude doek op de naden gescheurd en het adres kreeg ik van mijn buurman die een heel nieuw zonnescherm van deze firma besteld had.
Na een aantal weken bij mij geplaatst. Het frame hoefde niet van de gevel. Het bleek niet goed te zitten en het geheel sloot niet meer in de cassette. Na een paar weken is het “hersteld” en is het doek omgedraaid opgehangen, weer niet van de gevel gehaald.
Volgens heer Marcel had natuurlijk Bleeker het niet goed gedaan 23 jaar geleden en het was geen cassette. Nou ja, laat gaan, dacht ik. Maar ik erger me tot nu toe nog steeds aan de manier waarop het zit. Het sluit niet goed en er hangen altijd druppels aan. Zou ik nog respons krijgen op dit review??? Ik denk het niet gezien de eerdere behandeling.
Geen reclame.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Patrick van Leente
|
alleen maar tevreden!!. Ik heb bij mij een veranda laten plaatsen, helemaal naar tevredenheid. Heel het proces, van uitzoeken, opmeten en plaatsen is goed verlopen. Daarom na een paar maanden weer MD laten komen om een afdak te plaatsen boven een jacuzzi. Ook dit is weer goed gegaan, dus ik ben zeker tevreden. Pluspunten: Ervaren vakman, zeer vriendelijk. Minpunten: Geen.
10
Ruud Meijers
|
Super slechte service. De eigenaar Marcel Dekkers heeft zelf bij ons een rolluik ingemeten.
Het rolluik werd naar zijn zeggen binnen 2 weken geleverd en vervolgens zou hij het direct na leveren komen monteren.
Na een week of 4 radio stilte zijn wij aan het bellen gegaan.
Deze man neemt de telefoon alleen maar op als hij het nummer niet kent.
Vervolgens na diverse keren bellen met een onbekend nummer gebeld waarna hij wel op nam, krijg je het antwoord dat het rolluik nog niet binnen was en hij met de leverancier contact zou opnemen en dezelfde dag nog terug zou bellen.
Dit ritueel nog een keer of 3 herhaald waarna we uiteindelijk een sms ontvingen met daarin de tekst dat hij het rolluik niet meer kon leveren en succes met het zoeken naar een alternatief.
Meneer laat ons dus zitten met een half gesloopte dakkapel.
Ga dus niet met deze man in zee, want hij komt gemaakte afspraken niet na en doet geen enkele moeite om zijn klanten te informeren. Pluspunten: Geen
3 Reviews Plaats review
Gerda Germeraad
|In april 2020 is bij mij een doek van het zonnescherm vernieuwd door Marcel Zonwering Zaandam. Het oude doek hing al sinds 1997 keurig in de cassette, het geheel geleverd door de fa. Bleeker na volle tevredenheid. Nu was het oude doek op de naden gescheurd en het adres kreeg ik van mijn buurman die een heel nieuw zonnescherm van deze firma besteld had.
Na een aantal weken bij mij geplaatst. Het frame hoefde niet van de gevel. Het bleek niet goed te zitten en het geheel sloot niet meer in de cassette. Na een paar weken is het “hersteld” en is het doek omgedraaid opgehangen, weer niet van de gevel gehaald.
Volgens heer Marcel had natuurlijk Bleeker het niet goed gedaan 23 jaar geleden en het was geen cassette. Nou ja, laat gaan, dacht ik. Maar ik erger me tot nu toe nog steeds aan de manier waarop het zit. Het sluit niet goed en er hangen altijd druppels aan. Zou ik nog respons krijgen op dit review??? Ik denk het niet gezien de eerdere behandeling.
Geen reclame.
Patrick van Leente
|alleen maar tevreden!!. Ik heb bij mij een veranda laten plaatsen, helemaal naar tevredenheid. Heel het proces, van uitzoeken, opmeten en plaatsen is goed verlopen. Daarom na een paar maanden weer MD laten komen om een afdak te plaatsen boven een jacuzzi. Ook dit is weer goed gegaan, dus ik ben zeker tevreden. Pluspunten: Ervaren vakman, zeer vriendelijk. Minpunten: Geen.
Ruud Meijers
|Super slechte service. De eigenaar Marcel Dekkers heeft zelf bij ons een rolluik ingemeten.
Het rolluik werd naar zijn zeggen binnen 2 weken geleverd en vervolgens zou hij het direct na leveren komen monteren.
Na een week of 4 radio stilte zijn wij aan het bellen gegaan.
Deze man neemt de telefoon alleen maar op als hij het nummer niet kent.
Vervolgens na diverse keren bellen met een onbekend nummer gebeld waarna hij wel op nam, krijg je het antwoord dat het rolluik nog niet binnen was en hij met de leverancier contact zou opnemen en dezelfde dag nog terug zou bellen.
Dit ritueel nog een keer of 3 herhaald waarna we uiteindelijk een sms ontvingen met daarin de tekst dat hij het rolluik niet meer kon leveren en succes met het zoeken naar een alternatief.
Meneer laat ons dus zitten met een half gesloopte dakkapel.
Ga dus niet met deze man in zee, want hij komt gemaakte afspraken niet na en doet geen enkele moeite om zijn klanten te informeren. Pluspunten: Geen