Ik vroeg om 'zomer in m'n haar' en kreeg subtiele highlights vanMazinho. Goed gelukt, ook de gesneden lagen in m'n haar, ben superblij! X / Perfect! Totaal géén angst voor 'vlekken', zebrastrepen en/of asymmetrie gevoeld. MEGA-tevreden de deur uit gegaan. Deze man BEGRIJPT haar. Tip: trek voor dit kappersbezoek een half dagje uit, hij geeft al zijn klanten veel aandacht en neemt voor iedereen echt de tijd en loopt hierdoor nou eenmaal uit. Gedurende de wachttijd zul je je sowieso vermaken! Genoeg interessante verhalen en mensen in een fijne, relaxte sfeer! I'll be back/ Ik zie alleen maar tevreden klanten voorbij komen en de kapsels zijn heel mooi, soms spectaculair !/ Geweldige service en sfeer!/ Dat zijn Review over Mazinho's geschreven door mensen de ook bij hem is geweest
9.0
0
Anoniem
|
Ik ben dinsdag 28 juli langs Mazhino's hair geweest en ik wil er NOOIT meer terug! Om 16:30 had ik een afspraak en ik was er netjes om 16:20. Al bij binnenkomst voelde ik mij niet welkom. Meneer Mazhino groette met een straight face en leek al te denken dat is vast die ene met die groupon deal. Dit gevoel kreeg ik pas na de hele ervaring. Op dat moment dacht ik hij is gewoon druk. Ik werd verwezen naar de wachthoek en daar ging ik geduldig wachten. Voor mij was nog een meneer die geknipt moest worden en dat duurde een half uur lang. Ik werd pas om 17:00 geholpen. Hij vroeg mij weer mijn naam en wat er gedaan moest worden. Dit was trouwens de derde keer dat ik het moest herhalen, want ik heb het telefonisch gemeld, bij binnenkomst en weer toen ik aan de beurt was dat het om een groupon deal ging, waarvan hij blijkbaar niet goed weet wat hij er mee moet doen of hoopt dat er minder gedaan moet worden. Anyways, hij begon mijn haren te wassen en was ondertussen druk in gesprek met een andere wachtende klant in het Portugees volgens mij. Toen begon de hel. Ik mocht gaan zitten op de stoel ondertussen was hij nog aan het opruimen en druk in gesprek met de wachtende klant. Eindelijk werd ik geholpen en vroeg hij wat er gedaan moest worden. Ik heb het volgende gezegd: “Ik wil graag een stuk van de lengte eraf, dus de lagen van voren bijknippen, dan heb ik nog een laag achter die bijgeknipt moet worden zodat ik weer wat volume heb in mijn haar”. Hij begon mijn haren heel ruw te kammen, maar nog zat ik in de hoop dat hij goed zou knippen. Hij kamde de rechterkant van mijn haren naar voren en linkerkant van mijn haren naar voren. Hij begon eerst met rechts en knipte in drie keer de lagen eraf en toen bij de ander. Dit heeft waarschijnlijk niet eens 3 minuten geduurd. En ondertussen trouwens nog steeds in gesprek met de wachtende klant. Hij pakt zijn fohn en vraagt moet het gedroogd? Ik was nu echt in shock en reageerde met: ‘Was dit het???’ De klok stond trouwens op 17:10 zag ik via de spiegel. Hij antwoorde ja, en mompelde nog iets wegkijkend. Ik vroeg of het wel netjes was. Waarop hij zei dat hij al 30 jaar kapper was. Als kappers met 30 jaar ervaring zo knippen doe mijn dan maar een ambitieuse leerling in opleiding. Ik was heel erg teleurgesteld! Hij vroeg of ik er nog iets bij gedaan wilde hebben en het enigste belangrijkste wat er op dat moment in mij op kwam was er lokken bij laten knippen. Terwijl hij eigenlijk alles goed en netjes moest bijwerken. Alsof het al nog niet erger was, begon hij mijn lokken te knippen. Hij pakte het voorste stukje van mijn haar en draaide het als een touw en TJAK. Klaar is kees. Op dit moment was ik echt woedend en het enigste wat ik wilde was weggaan. Hij heeft mijn haren gefohnd en eindelijk kon ik weg van deze hel. Ik was net de stoel af om mijn jas te pakken en binnen een seconde zat zijn vaste klant al op de stoel. Ook toen hij wegging wilde hij niet eens groeten ik heb maar gegroet en ben weggegaan. Het was echt zo erg dat ik echt bijna wilde huilen. Ik maak geen grappen met mijn haar en knip het ook maar 2 of 3 keer per jaar. Ik moet nu weer een afspraak maken bij een andere kapper om het te laten corrigeren. En als jullie trouwens foto’s willen zien, maak ik die al te graag voor jullie. Ik heb er zelfs thuis nog over zitten nadeken waarom hij mij zo heeft behandeld. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat het hoogstwaarschijnlijk was omdat ik een groupon deal had gekocht van 25 euro en daarom wilde hij me niet de ‘value’ van zijn vaste prijs verlenen. Waarom doe je een half uur lang voor het knippen van een man met kort haar en niet eens 5 minuten voor iemand met dik zwart haar tot aan de onderrug zonder enige zorgvuldigheid, zonder te kijken of het symetrisch is aan beide kanten en zonder het eindresulltaat te laten zien aan de klant. Ik ben trouwens verwezen door mijn collega die jaren geleden een jaar klant was bij hem. Ik geloof best dat hij goed kan knippen maar hij had er overduidelijk geen zin in bij mij. Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen. Ik wil echt niet dat iemand anders dit moet meemaken.
2.7
0
Gesponsord
leyla Nabiyeva
|
je vraagt simpel om je haar licht bruin te verven met van onder wat lichte plukken (highlights) loop je ORANJE en zo gevlekt als een koe de salon uit!!! Wat een mongool die niet kan verven. En dan zegt ze er nog bij "dit is echt de kleur die je gekozen hebt schat", "dit komt omdat ik eerst je haar moest ontkleuren". Nou ik kies een kleur uit die ik ZIE, hoe en wat er allemaal gedaan moet worden om het te krijgen daar heb ik geen verstand van, daarvoor ga je dus ook naar een kapper omdat die wel zou moeten weten hoe die kleuren moet mengen en hoe het toegepast wordt toch?!!!
Ga aub nooit naar Mazinho's Hair in Amsterdam gevestigd op de Kerkstraat! Dan heb je ook te maken met een agressive en onprofessionele mensen.
4 Reviews Plaats review
Linda
|Ben zeer tevreden met mijn nieuw look
Jose Santos
|Ik vroeg om 'zomer in m'n haar' en kreeg subtiele highlights vanMazinho. Goed gelukt, ook de gesneden lagen in m'n haar, ben superblij! X / Perfect! Totaal géén angst voor 'vlekken', zebrastrepen en/of asymmetrie gevoeld. MEGA-tevreden de deur uit gegaan. Deze man BEGRIJPT haar. Tip: trek voor dit kappersbezoek een half dagje uit, hij geeft al zijn klanten veel aandacht en neemt voor iedereen echt de tijd en loopt hierdoor nou eenmaal uit. Gedurende de wachttijd zul je je sowieso vermaken! Genoeg interessante verhalen en mensen in een fijne, relaxte sfeer! I'll be back/ Ik zie alleen maar tevreden klanten voorbij komen en de kapsels zijn heel mooi, soms spectaculair !/ Geweldige service en sfeer!/ Dat zijn Review over Mazinho's geschreven door mensen de ook bij hem is geweest
Anoniem
|Ik ben dinsdag 28 juli langs Mazhino's hair geweest en ik wil er NOOIT meer terug! Om 16:30 had ik een afspraak en ik was er netjes om 16:20. Al bij binnenkomst voelde ik mij niet welkom. Meneer Mazhino groette met een straight face en leek al te denken dat is vast die ene met die groupon deal. Dit gevoel kreeg ik pas na de hele ervaring. Op dat moment dacht ik hij is gewoon druk. Ik werd verwezen naar de wachthoek en daar ging ik geduldig wachten. Voor mij was nog een meneer die geknipt moest worden en dat duurde een half uur lang. Ik werd pas om 17:00 geholpen. Hij vroeg mij weer mijn naam en wat er gedaan moest worden. Dit was trouwens de derde keer dat ik het moest herhalen, want ik heb het telefonisch gemeld, bij binnenkomst en weer toen ik aan de beurt was dat het om een groupon deal ging, waarvan hij blijkbaar niet goed weet wat hij er mee moet doen of hoopt dat er minder gedaan moet worden. Anyways, hij begon mijn haren te wassen en was ondertussen druk in gesprek met een andere wachtende klant in het Portugees volgens mij. Toen begon de hel. Ik mocht gaan zitten op de stoel ondertussen was hij nog aan het opruimen en druk in gesprek met de wachtende klant. Eindelijk werd ik geholpen en vroeg hij wat er gedaan moest worden. Ik heb het volgende gezegd: “Ik wil graag een stuk van de lengte eraf, dus de lagen van voren bijknippen, dan heb ik nog een laag achter die bijgeknipt moet worden zodat ik weer wat volume heb in mijn haar”. Hij begon mijn haren heel ruw te kammen, maar nog zat ik in de hoop dat hij goed zou knippen. Hij kamde de rechterkant van mijn haren naar voren en linkerkant van mijn haren naar voren. Hij begon eerst met rechts en knipte in drie keer de lagen eraf en toen bij de ander. Dit heeft waarschijnlijk niet eens 3 minuten geduurd. En ondertussen trouwens nog steeds in gesprek met de wachtende klant. Hij pakt zijn fohn en vraagt moet het gedroogd? Ik was nu echt in shock en reageerde met: ‘Was dit het???’ De klok stond trouwens op 17:10 zag ik via de spiegel. Hij antwoorde ja, en mompelde nog iets wegkijkend. Ik vroeg of het wel netjes was. Waarop hij zei dat hij al 30 jaar kapper was. Als kappers met 30 jaar ervaring zo knippen doe mijn dan maar een ambitieuse leerling in opleiding. Ik was heel erg teleurgesteld! Hij vroeg of ik er nog iets bij gedaan wilde hebben en het enigste belangrijkste wat er op dat moment in mij op kwam was er lokken bij laten knippen. Terwijl hij eigenlijk alles goed en netjes moest bijwerken. Alsof het al nog niet erger was, begon hij mijn lokken te knippen. Hij pakte het voorste stukje van mijn haar en draaide het als een touw en TJAK. Klaar is kees. Op dit moment was ik echt woedend en het enigste wat ik wilde was weggaan. Hij heeft mijn haren gefohnd en eindelijk kon ik weg van deze hel. Ik was net de stoel af om mijn jas te pakken en binnen een seconde zat zijn vaste klant al op de stoel. Ook toen hij wegging wilde hij niet eens groeten ik heb maar gegroet en ben weggegaan. Het was echt zo erg dat ik echt bijna wilde huilen. Ik maak geen grappen met mijn haar en knip het ook maar 2 of 3 keer per jaar. Ik moet nu weer een afspraak maken bij een andere kapper om het te laten corrigeren. En als jullie trouwens foto’s willen zien, maak ik die al te graag voor jullie. Ik heb er zelfs thuis nog over zitten nadeken waarom hij mij zo heeft behandeld. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat het hoogstwaarschijnlijk was omdat ik een groupon deal had gekocht van 25 euro en daarom wilde hij me niet de ‘value’ van zijn vaste prijs verlenen. Waarom doe je een half uur lang voor het knippen van een man met kort haar en niet eens 5 minuten voor iemand met dik zwart haar tot aan de onderrug zonder enige zorgvuldigheid, zonder te kijken of het symetrisch is aan beide kanten en zonder het eindresulltaat te laten zien aan de klant. Ik ben trouwens verwezen door mijn collega die jaren geleden een jaar klant was bij hem. Ik geloof best dat hij goed kan knippen maar hij had er overduidelijk geen zin in bij mij. Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen. Ik wil echt niet dat iemand anders dit moet meemaken.
leyla Nabiyeva
|je vraagt simpel om je haar licht bruin te verven met van onder wat lichte plukken (highlights) loop je ORANJE en zo gevlekt als een koe de salon uit!!! Wat een mongool die niet kan verven. En dan zegt ze er nog bij "dit is echt de kleur die je gekozen hebt schat", "dit komt omdat ik eerst je haar moest ontkleuren". Nou ik kies een kleur uit die ik ZIE, hoe en wat er allemaal gedaan moet worden om het te krijgen daar heb ik geen verstand van, daarvoor ga je dus ook naar een kapper omdat die wel zou moeten weten hoe die kleuren moet mengen en hoe het toegepast wordt toch?!!!
Ga aub nooit naar Mazinho's Hair in Amsterdam gevestigd op de Kerkstraat! Dan heb je ook te maken met een agressive en onprofessionele mensen.