Op zaterdagavond tel. van dochter in paniek, auto Mazda CX3 automaat wil niet starten. Ik heb van alles geprobeerd, niets. Kon rem niet intrappen om op startknop te drukken, stuurslot erop en versnellingspook vast.
Zondag Mazda pechhulp gebeld, moest naar Duitsland omdat auto geïmporteerd is. Bandje dat het druk wasvanwege de winterse weersomstandigheden, diverse keren geprobeerd, nada.
Van arrenmoede naar nl .tel nr. gebeld. Vriendelijk te woord gestaan, na kentencheck werd gemeld dat ík het Duitse nr. moest bellen. Geprobeerd maar druk en zelfde bandje. Nogmaals Nl. nr gebeld.
Weigerden mij verder te helpen en weer verwezen naar Duitsland ivm import.
Uiteindelijk anwb gebeld, binnen anderhalf uur geholpen, uitslag defecte accu .
Service van deze dienst GEEN.
Gevolg, ga ook niet meer naar dealer toe voor onderhoud maar naar universele garage.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Ron en Arina Schmidt
|
Vanmiddag ruim anderhalf uur in de wacht, verbinding verbroken toen er uiteindelijk nog "maar" 4 wachtenden voor ons waren.
Nu al ruim een uur in de wacht (22.36 uur) en nog steeds 3 wachtenden voor ons.
Spijt dat we ons anwb pechhulp hebben opgezegd????????
Staan met motorstoring op een camping in Frankrijk, maar krijgen geen contact.
Bandje wordt je helemaal gek van, en wachttijd is echt niet normaal.
SLECHTE service, niet bereikbaar!
Mazda service, jaja......
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Henk de Jong
|
Voor de eerste keer de Mazda pechhulp moeten inschakelen.
Binnen een half uur was men al ter plaatse en werd het probleem snel opgelost.
Prima service en geweldige medewerker !!
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Lammert Sloots
|
Nadat wij vanuit Rhodos in Nederland weer aankwamen bleek bij het ophalen van onze auto om 02:00uur ( vanaf P3 ) de sleutels van de auto verdwenen waren.
Wij hebben Mazda service gebeld en wat er toen gebeurde, ongelofelijk.
Ze hebben met alles geholpen, fantastisch, taxi geregeld, leen auto geregeld en alles voor niets, mensen van Mazda service namens ons beide hartstikke bedankt.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Rhayan
|
Op een zondag avond een lekkeband krijgen is een drama.
Lekke band.nl gebeld , geen reactie, anwb gebeld geen gehoor te druk. Ik herinner me ineens de mazda euro service, en ja hoor binnen 30min geholpen en weer op de weg, ongelooflijke service. Dank jullie wel. Jullie hebben me gered, want maandag is mijn eerste werkdag op mijn nieuwe werk pheew
8 Reviews Plaats review
Jan Mosterd
|Op zaterdagavond tel. van dochter in paniek, auto Mazda CX3 automaat wil niet starten. Ik heb van alles geprobeerd, niets. Kon rem niet intrappen om op startknop te drukken, stuurslot erop en versnellingspook vast.
Zondag Mazda pechhulp gebeld, moest naar Duitsland omdat auto geïmporteerd is. Bandje dat het druk wasvanwege de winterse weersomstandigheden, diverse keren geprobeerd, nada.
Van arrenmoede naar nl .tel nr. gebeld. Vriendelijk te woord gestaan, na kentencheck werd gemeld dat ík het Duitse nr. moest bellen. Geprobeerd maar druk en zelfde bandje. Nogmaals Nl. nr gebeld.
Weigerden mij verder te helpen en weer verwezen naar Duitsland ivm import.
Uiteindelijk anwb gebeld, binnen anderhalf uur geholpen, uitslag defecte accu .
Service van deze dienst GEEN.
Gevolg, ga ook niet meer naar dealer toe voor onderhoud maar naar universele garage.
Ron en Arina Schmidt
|Vanmiddag ruim anderhalf uur in de wacht, verbinding verbroken toen er uiteindelijk nog "maar" 4 wachtenden voor ons waren.
Nu al ruim een uur in de wacht (22.36 uur) en nog steeds 3 wachtenden voor ons.
Spijt dat we ons anwb pechhulp hebben opgezegd????????
Staan met motorstoring op een camping in Frankrijk, maar krijgen geen contact.
Bandje wordt je helemaal gek van, en wachttijd is echt niet normaal.
SLECHTE service, niet bereikbaar!
Mazda service, jaja......
Henk de Jong
|Voor de eerste keer de Mazda pechhulp moeten inschakelen.
Binnen een half uur was men al ter plaatse en werd het probleem snel opgelost.
Prima service en geweldige medewerker !!
Lammert Sloots
|Nadat wij vanuit Rhodos in Nederland weer aankwamen bleek bij het ophalen van onze auto om 02:00uur ( vanaf P3 ) de sleutels van de auto verdwenen waren.
Wij hebben Mazda service gebeld en wat er toen gebeurde, ongelofelijk.
Ze hebben met alles geholpen, fantastisch, taxi geregeld, leen auto geregeld en alles voor niets, mensen van Mazda service namens ons beide hartstikke bedankt.
Rhayan
|Op een zondag avond een lekkeband krijgen is een drama.
Lekke band.nl gebeld , geen reactie, anwb gebeld geen gehoor te druk. Ik herinner me ineens de mazda euro service, en ja hoor binnen 30min geholpen en weer op de weg, ongelooflijke service. Dank jullie wel. Jullie hebben me gered, want maandag is mijn eerste werkdag op mijn nieuwe werk pheew