Wat heb ik spijt van mijn aankoop.
Toen ik daar mijn fiets kocht waren ze heel vriendelijk. Ik was alles bij elkaar 1800 euro kwijt.
Maar wat een ellende. Al snel kwam ik erachter dat ik een grote miskoop had gedaan. Mijn fiets rijdt maar 23 km per uur. Nadat er 1 blokje af is van de accu nog maar 21 km per uur. Na 2 blokjes 17 km per uur. Ook gaat de accu maar 40 km mee. De accu slaat pas na 100 meter aan. De schroeven begonnen naar 3 wk al te roesten, jasbeschermers en snelbinders vielen er binnen 1 week af. Ook loop de fiets aan.
Toen ik belde werd ik echt brutaal en asociaal te woord gestaan. Ze deden net of alles 'normaal' was en hadden voor alles n argument.
Ik kon mijn fiets terugaturen en dan zouden ze alleen naar mn accu kijken.
Na 2 wk konden ze mn fiets ophalen. En je raad t al, niet langs geweest en ook niet kunnen bereiken. .
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
N. Staal
|
Fantastische fiets. Prijs kwaliteit erg goed. Prima service waarbij de fiets bij levering werd toegelicht en afgemonteerd. Aardige klanten service. Kortom, echt een aanrader Matrabike.
Gekocht: Fongers e-bike met middenmotor
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Roel
|
Na aankoop van de Vogue ebike Steps DI2 bleek dat de fiets slechts 22 km/uur haalt, daarna stopt de ondersteuning. Erg jammer, want mijn partner heeft een ebike die wel ondersteuning geeft tot en met 25,9 km/uur.
De klantenservice wijst deze klacht af, want 'valt binnen de 10% afwijking'. Ik ben hierover erg teleurgesteld.
Automatische versnelling werkt goed.
Verlichting van fiets laat te wensen over, je ziet niet goed waar je fietst in het donker. Ook deze klacht werd afgewezen door de klantenservice.
Kortom: de prijzen zijn laag, maar service hoef je niet te verwachten.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Tim
|
Bespaar uzelf een hoop ellende en bestel NIET bij Matrabike. Wij hadden een fiets besteld voor Sinterklaas. Ruim twee weken later was deze nog niet geleverd. Ik heb één keer een hele dag en twee keer een middag tevergeefs thuis zitten wachten op een fiets die maar niet kwam. Telkens moeten bellen, standaard reactie dat ik teruggebeld zou worden wat Matrabike vervolgens nooit deed. Afspraken komt Matrabike niet na. Uiteindelijk heb ik de bestelling moeten annuleren omdat wij op vakantie gingen en Matrabike wederom zich niet aan de afspraak hield de fiets te bezorgen. Daarna weer twee keer moeten bellen en vier weken moeten wachten om mijn geld terug te krijgen. Doe uzelf dus een plezier en bestel NIET bij Matrabike.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Patricia
|
Schandalig gewoon, ik heb er geen woorden voor.
Oppassen met dit bedrijf.
Ik wilde naar de Geschillencommissie. Maar dit kan niet want Matrabike is niet aangesloten bij een brancheorganisatie en je kunt dus niet naar de Geschillencommissie.
Koop NOOIT in de winkel want je krijgt je geld niet terug, bij fouten die zij maken. In mijn geval koop ik een fiets met een afgesproken specifieke leverdatum, waarvan achteraf is gezegd dat zij dit niet kunnen doen omdat het alleen 'hoogstwaarschijnlijk' is dat zij kunnen leveren op die datum.
(na mijn herroeping en drie weken later; zeggen ze simpelweg: wij konden wel leveren)
Klantenservice is onvriendelijk en brutaal.
Garantie is dubieus, met voorwaarden.
Ze beloven een actieradius van 120 km (onder ideale omstandigheden) terwijl andere vergelijkbare websites voor dezelfde accu rond de 60 km zitten.
Na 50 km is je fiets nog maar 50% waard, volgens hun kleine lettertjes, dus kun je nooit testen of
de fiets haalt wat ze beloven.
Doorgewinterd, zeer klantonvriendelijk bedrijf. Hun kleine lettertjes zijn zo samengesteld dat ze al je rechten weg nemen als consument.
Geen risico nemen. Niet mee in zee gaan.
26 Reviews Plaats review
Boukje van de Sanden
|Wat heb ik spijt van mijn aankoop.
Toen ik daar mijn fiets kocht waren ze heel vriendelijk. Ik was alles bij elkaar 1800 euro kwijt.
Maar wat een ellende. Al snel kwam ik erachter dat ik een grote miskoop had gedaan. Mijn fiets rijdt maar 23 km per uur. Nadat er 1 blokje af is van de accu nog maar 21 km per uur. Na 2 blokjes 17 km per uur. Ook gaat de accu maar 40 km mee. De accu slaat pas na 100 meter aan. De schroeven begonnen naar 3 wk al te roesten, jasbeschermers en snelbinders vielen er binnen 1 week af. Ook loop de fiets aan.
Toen ik belde werd ik echt brutaal en asociaal te woord gestaan. Ze deden net of alles 'normaal' was en hadden voor alles n argument.
Ik kon mijn fiets terugaturen en dan zouden ze alleen naar mn accu kijken.
Na 2 wk konden ze mn fiets ophalen. En je raad t al, niet langs geweest en ook niet kunnen bereiken. .
N. Staal
|Fantastische fiets. Prijs kwaliteit erg goed. Prima service waarbij de fiets bij levering werd toegelicht en afgemonteerd. Aardige klanten service. Kortom, echt een aanrader Matrabike.
Gekocht: Fongers e-bike met middenmotor
Roel
|Na aankoop van de Vogue ebike Steps DI2 bleek dat de fiets slechts 22 km/uur haalt, daarna stopt de ondersteuning. Erg jammer, want mijn partner heeft een ebike die wel ondersteuning geeft tot en met 25,9 km/uur.
De klantenservice wijst deze klacht af, want 'valt binnen de 10% afwijking'. Ik ben hierover erg teleurgesteld.
Automatische versnelling werkt goed.
Verlichting van fiets laat te wensen over, je ziet niet goed waar je fietst in het donker. Ook deze klacht werd afgewezen door de klantenservice.
Kortom: de prijzen zijn laag, maar service hoef je niet te verwachten.
Tim
|Bespaar uzelf een hoop ellende en bestel NIET bij Matrabike. Wij hadden een fiets besteld voor Sinterklaas. Ruim twee weken later was deze nog niet geleverd. Ik heb één keer een hele dag en twee keer een middag tevergeefs thuis zitten wachten op een fiets die maar niet kwam. Telkens moeten bellen, standaard reactie dat ik teruggebeld zou worden wat Matrabike vervolgens nooit deed. Afspraken komt Matrabike niet na. Uiteindelijk heb ik de bestelling moeten annuleren omdat wij op vakantie gingen en Matrabike wederom zich niet aan de afspraak hield de fiets te bezorgen. Daarna weer twee keer moeten bellen en vier weken moeten wachten om mijn geld terug te krijgen. Doe uzelf dus een plezier en bestel NIET bij Matrabike.
Patricia
|Schandalig gewoon, ik heb er geen woorden voor.
Oppassen met dit bedrijf.
Ik wilde naar de Geschillencommissie. Maar dit kan niet want Matrabike is niet aangesloten bij een brancheorganisatie en je kunt dus niet naar de Geschillencommissie.
Koop NOOIT in de winkel want je krijgt je geld niet terug, bij fouten die zij maken. In mijn geval koop ik een fiets met een afgesproken specifieke leverdatum, waarvan achteraf is gezegd dat zij dit niet kunnen doen omdat het alleen 'hoogstwaarschijnlijk' is dat zij kunnen leveren op die datum.
(na mijn herroeping en drie weken later; zeggen ze simpelweg: wij konden wel leveren)
Klantenservice is onvriendelijk en brutaal.
Garantie is dubieus, met voorwaarden.
Ze beloven een actieradius van 120 km (onder ideale omstandigheden) terwijl andere vergelijkbare websites voor dezelfde accu rond de 60 km zitten.
Na 50 km is je fiets nog maar 50% waard, volgens hun kleine lettertjes, dus kun je nooit testen of
de fiets haalt wat ze beloven.
Doorgewinterd, zeer klantonvriendelijk bedrijf. Hun kleine lettertjes zijn zo samengesteld dat ze al je rechten weg nemen als consument.
Geen risico nemen. Niet mee in zee gaan.