Waardeloos bedrijf geworden.
Jaren tevreden maar de laatste tijd steeds problemen. En nog arrogant en grote mond ook. Niemand te bereiken die serieus met klacht omgaat. Medewerker Jolanda het toppunt van horkerigheid,hangt gewoon op.
Beter wegblijven bij dit bedrijf.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Mireille Duijker
|
Zeer slechte service en onbeschoft! zelf de afspraak verzetten en dan de klant na 1x bellen zonder voicemail in te spreken , geen mail te sturen of een brief te sturen gewoon in de wacht kamer te laten zitten. en als je ze dan belt krijg je een grote bek! En wordt de schuld bij de klant neer gelegd , wij hadden ook terug kunnen bellen.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Krikke
|
Op 25 mei in heerenveen kousen aangemeten, zou ze per post toegestuurd krijgen en moest dan op 8 juni weer komen en ze gauw gaan dragen, geen kousen dus de afspraak over 14 dagen afgezegd maar nu 19 juni nog nooit kousen , zelf een paar keer gebeld, ze waren afhankelijk vam de leverancier, maar zelf geven ze geen enkel bericht, behalve reiskosten ook nog veel telefoonkosten kwijt, eindeloos in de wacht, gaan ze dit vergoeden? Waardeloos bedrijf: van mij mogen ze morgen failliet gaan
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
M.van der veen
|
2maal zo duur als gewoon bij apotheek wordt door ziekenhuis besteld , kan je beter zelf via internet
55€ eigen risico via internet 29 zelfde product .
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jos
|
Prima bedrijf, binnen een week na klant geworden te zijn, had ik het materiaal in huis.
8 Reviews Plaats review
Cees Verduin
|Waardeloos bedrijf geworden.
Jaren tevreden maar de laatste tijd steeds problemen. En nog arrogant en grote mond ook. Niemand te bereiken die serieus met klacht omgaat. Medewerker Jolanda het toppunt van horkerigheid,hangt gewoon op.
Beter wegblijven bij dit bedrijf.
Mireille Duijker
|Zeer slechte service en onbeschoft! zelf de afspraak verzetten en dan de klant na 1x bellen zonder voicemail in te spreken , geen mail te sturen of een brief te sturen gewoon in de wacht kamer te laten zitten. en als je ze dan belt krijg je een grote bek! En wordt de schuld bij de klant neer gelegd , wij hadden ook terug kunnen bellen.
Krikke
|Op 25 mei in heerenveen kousen aangemeten, zou ze per post toegestuurd krijgen en moest dan op 8 juni weer komen en ze gauw gaan dragen, geen kousen dus de afspraak over 14 dagen afgezegd maar nu 19 juni nog nooit kousen , zelf een paar keer gebeld, ze waren afhankelijk vam de leverancier, maar zelf geven ze geen enkel bericht, behalve reiskosten ook nog veel telefoonkosten kwijt, eindeloos in de wacht, gaan ze dit vergoeden? Waardeloos bedrijf: van mij mogen ze morgen failliet gaan
M.van der veen
|2maal zo duur als gewoon bij apotheek wordt door ziekenhuis besteld , kan je beter zelf via internet
55€ eigen risico via internet 29 zelfde product .
Jos
|Prima bedrijf, binnen een week na klant geworden te zijn, had ik het materiaal in huis.