Ik moet markt klepe een cijfer geven een 0 is nog te veel
1.0
Sebastiaan
|
Vorige week werden na 12 weken onze banken afgeleverd; de banken zijn kwalitatief prima, echter lijken totaal niet op de banken die wij drie maanden geleden in de showroom hebben uitgezocht. Per e-mail dezelfde dag nog aan Mart Kleppe laten weten dat de banken niet aan onze verwachtingen voldeden; veel te groot, veel te hoog en de kleur oogt daarnaast zeer flets bij de kleur op onze muren (dit terwijl ik hiervoor speciaal advies had gevraagd aan interieurstylist Machiel). De volgende ochtend werd ik gebeld door Machiel en heb hem gevraagd of wij tot een schappelijke oplossing konden komen. Machiel gaf aan mij binnen een week per e-mail een reactie te zullen geven. Een week later (en nog altijd geen email) belde ik Machiel terug. Machiel zei “ik heb geen tijd gehad om je te e-mailen, als ik ’s ochtends begin met werken is jou een email sturen niet het eerste waar ik aan denk… ik ben druk en ik krijg zo’n 90 emails per dag”. Inmiddels stonden de twee banken al een week in mijn woonkamer, we hadden er niet op gezeten in de hoop dat ze door Mart zouden worden opgehaald. Machiel zei daarop “joh, ga maar lekker leven op die banken, ik zet ondertussen bij de dames uit dat als er een klant binnen komt voor 2 driezitters ze hierop moeten sturen, dan kan ik proberen ze voor je door te zetten naar een andere klant”. Een normale oplossing zoals het ophalen van de banken en retourneren van (een deel van) het aankoopbedrag danwel een voucher was onbespreekbaar; Machiel gaf aan dat de bank die wij gekocht hadden een incourante bank was, de verkeerde zandkleur, te groot en bovendien hadden ze helemaal geen opslag. Na een week bleek dat het beleid binnen Mart Kleppe is dat zij niet aan retourneren doen, alleen in het zeer uitzonderlijke geval dat de koper was overleden. En zo sloot Machiel af, “je kan nu eenmaal niet elke klant gelukkig maken!”.
Al met al ben ik teleurgesteld in de afterservice van Mart Kleppe. Na twaalf weken wachten en keurig op tijd het volledige aankoopbedrag te hebben voldaan is het helaas onmogelijk om tot een schappelijke oplossing te komen.
1.0
Annemieke
|
Wij kochten 4,5 jaar geleden banken en tafels etc. bij Kleppe. Wij waren tevreden over het meedenken over de inrichting. Na levering van de bank bleek er een weeffout in de stof van 1 kussen te zitten. Kleppe antwoordde dat opnieuw stofferen voor eigen risico was. De stof zou kunnen afwijken. Dus maar zo gelaten. Nu, na 4,5 jaar, blijkt de beschermlaag van de tafels eraf gesleten. Met het gevolg dat er vetvlekken en waterkringen in komen. Na herhaaldelijk corresponderen is het antwoord dat de tafels opgehaald kunnen worden en voor 350,00 euro per stuk kunnen worden voorzien van een nieuwe laag. Op de vraag of we het zelf niet konden doen en of ze de beits konden leveren was het antwoord nee. Niet mogelijk. Dit zou betekenen dat onze tafels een keer per vijf jaar opnieuw van een laag moeten worden voorzien voor 350,00 euro. Niet wat je van een bedrijf dat zich voor laat staan op kwaliteit en stevige prijzen rekent mag verwachten. Wij zijn teleurgesteld in Kleppe en blijven met de brokken zitten.
6.0
Hennie Willemsen
|
Juli 2019 2 banken geleverd, is nu aan alle kanten zwaar verkleurd en dat komt volgens Lauri van Mart Kleppe door het daglicht.
We kunnen moeilijk overdag in het donker gaan zitten
Het aanbod is om het voor € 2000 te stofferen. Het kostte 2 jaar geleden €3895
Wij vinden dat een service van niets en hebben om een tegoedbon gevraagd dat was niet besprekkbaar. Dat er nergens op gereageerd wordt door de firma zegd mij genoeg.
Niet kopen, hele slechte kwaliteit voor u dure geld ????????
1.0
Een hele blijde klant
|
Zeer tevreden met mijn mooie meubelen. Erg prettig geholpen, creatief advies.
16 Reviews Plaats review
BGerritsen
|Ik moet markt klepe een cijfer geven een 0 is nog te veel
Sebastiaan
|Vorige week werden na 12 weken onze banken afgeleverd; de banken zijn kwalitatief prima, echter lijken totaal niet op de banken die wij drie maanden geleden in de showroom hebben uitgezocht. Per e-mail dezelfde dag nog aan Mart Kleppe laten weten dat de banken niet aan onze verwachtingen voldeden; veel te groot, veel te hoog en de kleur oogt daarnaast zeer flets bij de kleur op onze muren (dit terwijl ik hiervoor speciaal advies had gevraagd aan interieurstylist Machiel). De volgende ochtend werd ik gebeld door Machiel en heb hem gevraagd of wij tot een schappelijke oplossing konden komen. Machiel gaf aan mij binnen een week per e-mail een reactie te zullen geven. Een week later (en nog altijd geen email) belde ik Machiel terug. Machiel zei “ik heb geen tijd gehad om je te e-mailen, als ik ’s ochtends begin met werken is jou een email sturen niet het eerste waar ik aan denk… ik ben druk en ik krijg zo’n 90 emails per dag”. Inmiddels stonden de twee banken al een week in mijn woonkamer, we hadden er niet op gezeten in de hoop dat ze door Mart zouden worden opgehaald. Machiel zei daarop “joh, ga maar lekker leven op die banken, ik zet ondertussen bij de dames uit dat als er een klant binnen komt voor 2 driezitters ze hierop moeten sturen, dan kan ik proberen ze voor je door te zetten naar een andere klant”. Een normale oplossing zoals het ophalen van de banken en retourneren van (een deel van) het aankoopbedrag danwel een voucher was onbespreekbaar; Machiel gaf aan dat de bank die wij gekocht hadden een incourante bank was, de verkeerde zandkleur, te groot en bovendien hadden ze helemaal geen opslag. Na een week bleek dat het beleid binnen Mart Kleppe is dat zij niet aan retourneren doen, alleen in het zeer uitzonderlijke geval dat de koper was overleden. En zo sloot Machiel af, “je kan nu eenmaal niet elke klant gelukkig maken!”.
Al met al ben ik teleurgesteld in de afterservice van Mart Kleppe. Na twaalf weken wachten en keurig op tijd het volledige aankoopbedrag te hebben voldaan is het helaas onmogelijk om tot een schappelijke oplossing te komen.
Annemieke
|Wij kochten 4,5 jaar geleden banken en tafels etc. bij Kleppe. Wij waren tevreden over het meedenken over de inrichting. Na levering van de bank bleek er een weeffout in de stof van 1 kussen te zitten. Kleppe antwoordde dat opnieuw stofferen voor eigen risico was. De stof zou kunnen afwijken. Dus maar zo gelaten. Nu, na 4,5 jaar, blijkt de beschermlaag van de tafels eraf gesleten. Met het gevolg dat er vetvlekken en waterkringen in komen. Na herhaaldelijk corresponderen is het antwoord dat de tafels opgehaald kunnen worden en voor 350,00 euro per stuk kunnen worden voorzien van een nieuwe laag. Op de vraag of we het zelf niet konden doen en of ze de beits konden leveren was het antwoord nee. Niet mogelijk. Dit zou betekenen dat onze tafels een keer per vijf jaar opnieuw van een laag moeten worden voorzien voor 350,00 euro. Niet wat je van een bedrijf dat zich voor laat staan op kwaliteit en stevige prijzen rekent mag verwachten. Wij zijn teleurgesteld in Kleppe en blijven met de brokken zitten.
Hennie Willemsen
|Juli 2019 2 banken geleverd, is nu aan alle kanten zwaar verkleurd en dat komt volgens Lauri van Mart Kleppe door het daglicht.
We kunnen moeilijk overdag in het donker gaan zitten
Het aanbod is om het voor € 2000 te stofferen. Het kostte 2 jaar geleden €3895
Wij vinden dat een service van niets en hebben om een tegoedbon gevraagd dat was niet besprekkbaar. Dat er nergens op gereageerd wordt door de firma zegd mij genoeg.
Niet kopen, hele slechte kwaliteit voor u dure geld ????????
Een hele blijde klant
|Zeer tevreden met mijn mooie meubelen. Erg prettig geholpen, creatief advies.