Waar andere uitvaartbedrijven misbruik wilden maken van onze verdriet, bleef Maranatha uitvaartverzorging correct en tot het einde zeer respectvol. Monuta wilde bij het eerste telefoontje meteen het lichaam van onze moeder ophalen, zonder prijsovergave. Ook benoemde de medewerker dat zij geen collega zou sturen als we niet serieus waren?!? Ik vertelde dat mijn moeder overleden was... Hun medewerker wilde zijn laptop niet eens openen omdat hij vond dat het bedrag van de verzekering van onze moeder aan de lage kant was. Toen hij hoorde dat wij wilde bijbetalen, was hij wel bereid mee te werken maar dit vonden wij niet meer nodig.
De medewerkers van Maranatha, zijn zeer respectvol geweest, hebben geen een moment ons onder druk gezet. Zelfs extra service hebben ze gegeven.
Hoe moeilijk het is om een begrafenis te regelen op zo een pijnlijke moment, wil ik jullie adviseren om de tijd te nemen om contact te nemen met Maranatha...Jullie zullen er geen spijt van hebben.
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
chan de mai
|
MARANATHA. Bestond het nog maar (spijkenisse). Pluspunten: toen was het goed. Minpunten: de Nieuwe eigenaar.
2.0
Karel Vermeulen
|
Belachelijk dat we zo goede band hebben gebouwd. Bedankt voor de supermanier van hulp. Pluspunten: Alles. Minpunten: Nee.
10
SdG uit Spijkenisse
|
Warmte en aandacht, geen haast en keurige mensen. Kort geleden een uitvaart meegemaakt. Alles netjes. En piekfijn. Pluspunten: Vele. Minpunten: Geen.
10
Familie van der Kleij
|
Bewondering. We waren echt overdonderd en zagen de dag niet zitten, door de hulp van de ene dame en Stephan is het allemaal heel erg goed gegaan, de zenuwen verdwenen door de tijd die ze ons gaven, bedankt voor alles. Pluspunten: Tijd, geen limiet, ongeacht tijdstip. Minpunten: Geluid van de Ommering was echt slecht en personeel soort van streng.
10 Reviews Plaats review
Jacky
|Waar andere uitvaartbedrijven misbruik wilden maken van onze verdriet, bleef Maranatha uitvaartverzorging correct en tot het einde zeer respectvol. Monuta wilde bij het eerste telefoontje meteen het lichaam van onze moeder ophalen, zonder prijsovergave. Ook benoemde de medewerker dat zij geen collega zou sturen als we niet serieus waren?!? Ik vertelde dat mijn moeder overleden was... Hun medewerker wilde zijn laptop niet eens openen omdat hij vond dat het bedrag van de verzekering van onze moeder aan de lage kant was. Toen hij hoorde dat wij wilde bijbetalen, was hij wel bereid mee te werken maar dit vonden wij niet meer nodig.
De medewerkers van Maranatha, zijn zeer respectvol geweest, hebben geen een moment ons onder druk gezet. Zelfs extra service hebben ze gegeven.
Hoe moeilijk het is om een begrafenis te regelen op zo een pijnlijke moment, wil ik jullie adviseren om de tijd te nemen om contact te nemen met Maranatha...Jullie zullen er geen spijt van hebben.
chan de mai
|MARANATHA. Bestond het nog maar (spijkenisse). Pluspunten: toen was het goed. Minpunten: de Nieuwe eigenaar.
Karel Vermeulen
|Belachelijk dat we zo goede band hebben gebouwd. Bedankt voor de supermanier van hulp. Pluspunten: Alles. Minpunten: Nee.
SdG uit Spijkenisse
|Warmte en aandacht, geen haast en keurige mensen. Kort geleden een uitvaart meegemaakt. Alles netjes. En piekfijn. Pluspunten: Vele. Minpunten: Geen.
Familie van der Kleij
|Bewondering. We waren echt overdonderd en zagen de dag niet zitten, door de hulp van de ene dame en Stephan is het allemaal heel erg goed gegaan, de zenuwen verdwenen door de tijd die ze ons gaven, bedankt voor alles. Pluspunten: Tijd, geen limiet, ongeacht tijdstip. Minpunten: Geluid van de Ommering was echt slecht en personeel soort van streng.