Wij hebben hele goede ervaringen met Mammoetmeubel. Altijd vriendelijk geholpen. De lederen eetkamerstoelen zijn na 5 jaar nog perfect!
10
felipe gregory
|
We kochten een bank, wachtten de afgesproken tijd, betaalden het volledige bedrag, en ze leverden een bank met een andere maat, we wachtten 1 maand op een reactie om het probleem op te lossen. maar daarna zeiden ze dat ze niets zouden doen. Ik raad niet aan om iets in deze winkel te kopen, het product en de service zijn erg slecht !
1.0
R.p
|
Ronduit slecht behandeld. Totaal onvriendelijk personeel. Werd vanaf het begin niet vriendelijk toegesproken. Ik was van plan om een bank en een paar stoelen te kopen, maar ik ben per direct vertrokken uit de winkel. Nooit meer Mammoet voor mij. Gelukkig zijn er genoeg andere meubelzaken die wel erg vriendelijk zijn. Als ik jullie was zou ik gelijk bij andere aanbieders kijken.
1.0
Patricia
|
Eind Juli 2019 bank a 1599 euro aangeschaft. Direct gebreken geconstateerd. Binnen 14 dagen terug naar winkel. Foto's gemaild, veel heen en weer gemaild, gebeld 2 keer naar de winkel terug gegaan. Wat een onredelijke vrouw de eigenaresse, mw. Suzanne ***. Een 'extern' service bureau is de bank komen beoordelen. Wij kregen gelijk.... maar die beste gasten zijn op hand van Mammoet! Uiteindelijk DAS Rechtsbijstand ingeschakeld. Wij willen namelijk niet een bank van net 2 weken oud en waarde 1599 euro laten repareren. De armleuningen welke vast zitten, zouden eraf gehaald moeten worden en worden opgevuld. Vering opnieuw gespannen, maar dan is nog steeds het lounge kussen dunner dan de andere zitkussen. Poten waren verkeerd, ok die kun je zo wisselen. Mammoet blijft voet bij stuk houden dat ze de bank willen laten repareren. Wij willen dat de bank vervangen wordt. Geld terug was geen optie. Uiteindelijk ook via DAS niets verder gekomen omdat procederen langer dan 6 tot 8 maanden zou duren. Wederom komt deze *** zaak er mee weg. Oh en niet vergeten, ik had daar al voor duizenden euro's uitgegeven... Ik ken de eigenaren ook al ( Mark ***) van jongs af aan. *** Wij zitten met een bank met gebreken en kunnen geen kant op. Klote zaak. Koop daar nooit meer iets en raadt het een ander ook niet aan!
1.0
Sam
|
Ik heb een prachtige bank aangeschaft maar wat een k**** service en ongelofelijk slechte manier van klanten behandelen, wauw.
Als ik flik wat mij is geflikt in mijn eigen zaak lig ik er per direct uit, voor de service zou ik never nooit niet meer heen gaan.
14 Reviews Plaats review
Miranda
|Wij hebben hele goede ervaringen met Mammoetmeubel. Altijd vriendelijk geholpen. De lederen eetkamerstoelen zijn na 5 jaar nog perfect!
felipe gregory
|We kochten een bank, wachtten de afgesproken tijd, betaalden het volledige bedrag, en ze leverden een bank met een andere maat, we wachtten 1 maand op een reactie om het probleem op te lossen. maar daarna zeiden ze dat ze niets zouden doen. Ik raad niet aan om iets in deze winkel te kopen, het product en de service zijn erg slecht !
R.p
|Ronduit slecht behandeld. Totaal onvriendelijk personeel. Werd vanaf het begin niet vriendelijk toegesproken. Ik was van plan om een bank en een paar stoelen te kopen, maar ik ben per direct vertrokken uit de winkel. Nooit meer Mammoet voor mij. Gelukkig zijn er genoeg andere meubelzaken die wel erg vriendelijk zijn. Als ik jullie was zou ik gelijk bij andere aanbieders kijken.
Patricia
|Eind Juli 2019 bank a 1599 euro aangeschaft. Direct gebreken geconstateerd. Binnen 14 dagen terug naar winkel. Foto's gemaild, veel heen en weer gemaild, gebeld 2 keer naar de winkel terug gegaan. Wat een onredelijke vrouw de eigenaresse, mw. Suzanne ***. Een 'extern' service bureau is de bank komen beoordelen. Wij kregen gelijk.... maar die beste gasten zijn op hand van Mammoet! Uiteindelijk DAS Rechtsbijstand ingeschakeld. Wij willen namelijk niet een bank van net 2 weken oud en waarde 1599 euro laten repareren. De armleuningen welke vast zitten, zouden eraf gehaald moeten worden en worden opgevuld. Vering opnieuw gespannen, maar dan is nog steeds het lounge kussen dunner dan de andere zitkussen. Poten waren verkeerd, ok die kun je zo wisselen. Mammoet blijft voet bij stuk houden dat ze de bank willen laten repareren. Wij willen dat de bank vervangen wordt. Geld terug was geen optie. Uiteindelijk ook via DAS niets verder gekomen omdat procederen langer dan 6 tot 8 maanden zou duren. Wederom komt deze *** zaak er mee weg. Oh en niet vergeten, ik had daar al voor duizenden euro's uitgegeven... Ik ken de eigenaren ook al ( Mark ***) van jongs af aan. *** Wij zitten met een bank met gebreken en kunnen geen kant op. Klote zaak. Koop daar nooit meer iets en raadt het een ander ook niet aan!
Sam
|Ik heb een prachtige bank aangeschaft maar wat een k**** service en ongelofelijk slechte manier van klanten behandelen, wauw.
Als ik flik wat mij is geflikt in mijn eigen zaak lig ik er per direct uit, voor de service zou ik never nooit niet meer heen gaan.