persoonlijke contacten en advisering je krijgt totaal geen persoonlijk contact meer met een adviseur in de stad waar je verblijft. alles gaat alleen maar per telefoon op afstand en met computertelefoon. dit is erg onpersoonlijk zeker bij een afhandeling van een nalatenschap. je blijft dus zitten met vragen over de afwikkeling en de financiele consquenties.
4.5
0
1
Trendbox Panel
|
goed Goed. Betreikbaarheid matig. Personeel klantgericht
7.0
0
1
Trendbox Panel
|
service via telefoon is prima. service op kantoor zelf is minimaal, daar zij bijna geen bankzaken meer voor je regelen.
6.0
0
1
Trendbox Panel
|
service is niet meer wat het gewwest is je kunt geen geld meer naar de bank brengen,dus kinderen kunnen hun spaar geld niet meer brengen,kan in een envelop opgestuurd worden,lekker veilig
5.0
0
1
Trendbox Panel
|
De bourgondische mentaliteit bij SNS Een tijdje geleden werd mijn SNS pinpas, toen ik geld wou pinnen, door een ING geldautomaat "ingeslikt " tengevolge van een technische storing. Aangezien het blijkbaar niet mogelijk was om mijn pinpas bij het ING filiaal terug te krijgen, moest ik een nieuwe pinpas aanvragen bij de SNS Bank. Ik aldus naar (nog een van de weinige) naar het kantoor in Maastricht getrokken. Daar aangekomen zag ik ongeveer 25 mensen in de rij staan. De personeelsbezetting : 1 jonge dame achter de balie om klanten te helpen, 1 personeelslid was bezig een gesprek te voeren met een klant in een kantoortje, 1 personeelslid hield zich "bezig " met aanwijzingen aan klanten geven om een volgnummer te trekken.....( de slager om de hoek doet dat nog niet meer) en een ander (rondbuikig, mannelijk en diabetes gevoelig type) kwam het kantoor binnen en trok direct een verdieping hoger..Tussentijds was de jongedame achter de balie , welke er alleen voor stond, druk doende om een klant van ongeveer 75 jaar erop te attenderen dat ze in het vervolg geen geld meer aan de balie kon afhalen, maar dat dit via "de computer " moest gaan. De andere "madame " bleef met een big smile, onderwijl reclame makend voor een whitening tandpastamerk, trouw staan bij de volgnummer automaat en blijkbaar kwam het niet bij haar op om iniatief te nemen en haar collega te hulp te schieten . De andere collega bleef lekker doorlullen op kantoor en toen die klaar was met het gesprek trok hij naar een andere ruimte in het gebouw. Het bourgondische type, welke mijns inziens zeker rijp was voor de dietiste en misschien ook al voor de cardioloog, heb ik niet meer zien terugkomen. Ja, klantvriendelijkheid noemt men dat.
5 Reviews Plaats review
Trendbox Panel
|persoonlijke contacten en advisering
je krijgt totaal geen persoonlijk contact meer met een adviseur in de stad waar je verblijft. alles gaat alleen maar per telefoon op afstand en met computertelefoon. dit is erg onpersoonlijk zeker bij een afhandeling van een nalatenschap. je blijft dus zitten met vragen over de afwikkeling en de financiele consquenties.
Trendbox Panel
|goed
Goed. Betreikbaarheid matig. Personeel klantgericht
Trendbox Panel
|service via telefoon is prima. service op kantoor zelf is minimaal, daar zij bijna geen bankzaken meer voor je regelen.
Trendbox Panel
|service is niet meer wat het gewwest is
je kunt geen geld meer naar de bank brengen,dus kinderen kunnen hun spaar geld niet meer brengen,kan in een envelop opgestuurd worden,lekker veilig
Trendbox Panel
|De bourgondische mentaliteit bij SNS
Een tijdje geleden werd mijn SNS pinpas, toen ik geld wou pinnen, door een ING geldautomaat "ingeslikt " tengevolge van een technische storing. Aangezien het blijkbaar niet mogelijk was om mijn pinpas bij het ING filiaal terug te krijgen, moest ik een nieuwe pinpas aanvragen bij de SNS Bank. Ik aldus naar (nog een van de weinige) naar het kantoor in Maastricht getrokken. Daar aangekomen zag ik ongeveer 25 mensen in de rij staan. De personeelsbezetting : 1 jonge dame achter de balie om klanten te helpen, 1 personeelslid was bezig een gesprek te voeren met een klant in een kantoortje, 1 personeelslid hield zich "bezig " met aanwijzingen aan klanten geven om een volgnummer te trekken.....( de slager om de hoek doet dat nog niet meer) en een ander (rondbuikig, mannelijk en diabetes gevoelig type) kwam het kantoor binnen en trok direct een verdieping hoger..Tussentijds was de jongedame achter de balie , welke er alleen voor stond, druk doende om een klant van ongeveer 75 jaar erop te attenderen dat ze in het vervolg geen geld meer aan de balie kon afhalen, maar dat dit via "de computer " moest gaan. De andere "madame " bleef met een big smile, onderwijl reclame makend voor een whitening tandpastamerk, trouw staan bij de volgnummer automaat en blijkbaar kwam het niet bij haar op om iniatief te nemen en haar collega te hulp te schieten . De andere collega bleef lekker doorlullen op kantoor en toen die klaar was met het gesprek trok hij naar een andere ruimte in het gebouw. Het bourgondische type, welke mijns inziens zeker rijp was voor de dietiste en misschien ook al voor de cardioloog, heb ik niet meer zien terugkomen. Ja, klantvriendelijkheid noemt men dat.