diudelijk bank een bank die met je mee denkt en je probleem zo snel mogelijk probeert zo snel mogelijk op te lossen.de prijzen zijn redelijk .
7.0
0
1
Trendbox Panel
|
de vriendelijk bank alsm ik opbel met een probleem proberen ze zo snel mogelijk een oplossing te vinden en anders word ik terug gebeld door een persoon die er meer over weet, krijg duidelijke uitleg en goede antwoorden waar ik iets aan heb als er contact heb.kom ik met vragen op kantoor ook dan word iki vriende;lijk te woord gestan en word er gekeken of ik direct kan geholpen worden of dat er een afspraak gemaakt moet worden .ik ben er tervredenn over
7.0
0
1
Trendbox Panel
|
Dure bank! Het aantal kantoren waar men terecht kan, wordt alleen maar minder. Bankafschriften zijn ook voornamelijk alleen maar digitaal op te halen. Betekent minder (overhead-)kosten voor de bank. Dan zou ik zeggen, dat een gedeelte van het bespaarde geld, naar het gratis maken of minder du ur vanandere diensten gaat, zoals telebankieren, gebruik van passen enz. Maar nee, ook dat wordt steeds duurder. Voor mij onbegrijpelijk.
5.5
0
1
Trendbox Panel
|
Rabobank doet veel om de klant tevreden te stellen. Vragen worden beantwoord; readers worden bij inlevering geruild.
7.5
0
1
Trendbox Panel
|
Uitstekend. Rabobank is gewoon een goede bank waar ik al vanaf mijn geboorte lid van ben,en is van generatie op generatie in de familie meegegaan.
7 Reviews Plaats review
Trendbox Panel
|diudelijk bank
een bank die met je mee denkt en je probleem zo snel mogelijk probeert zo snel mogelijk op te lossen.de prijzen zijn redelijk .
Trendbox Panel
|de vriendelijk bank
alsm ik opbel met een probleem proberen ze zo snel mogelijk een oplossing te vinden en anders word ik terug gebeld door een persoon die er meer over weet, krijg duidelijke uitleg en goede antwoorden waar ik iets aan heb als er contact heb.kom ik met vragen op kantoor ook dan word iki vriende;lijk te woord gestan en word er gekeken of ik direct kan geholpen worden of dat er een afspraak gemaakt moet worden .ik ben er tervredenn over
Trendbox Panel
|Dure bank!
Het aantal kantoren waar men terecht kan, wordt alleen maar minder. Bankafschriften zijn ook voornamelijk alleen maar digitaal op te halen. Betekent minder (overhead-)kosten voor de bank. Dan zou ik zeggen, dat een gedeelte van het bespaarde geld, naar het gratis maken of minder du ur vanandere diensten gaat, zoals telebankieren, gebruik van passen enz. Maar nee, ook dat wordt steeds duurder. Voor mij onbegrijpelijk.
Trendbox Panel
|Rabobank doet veel om de klant tevreden te stellen.
Vragen worden beantwoord; readers worden bij inlevering geruild.
Trendbox Panel
|Uitstekend.
Rabobank is gewoon een goede bank waar ik al vanaf mijn geboorte lid van ben,en is van generatie op generatie in de familie meegegaan.