Ondanks geleide 'wachtsystemen' heeft mijn apotheek soms (!) het karakter van een winkel, die permanent op maandag gesloten is. Gezellig is het soms wel. Muziek is zeker niet nodig om het contact niet ongunstig te beïnvloeden.
6.0
Begeleiding
Wachttijd
Privacy
Toegankelijkheid
Clientgerichtheid
Klant van Apotheek Mosae Forum
|
ik word als patiënt goed en vakkundig ingelicht over de medicijnen de medewerkers zijn allemaal geduldig en nemen de tijd voor me en weten al mijn vargen te beantwoorden
9.0
Toegankelijkheid
Samenwerking en afstemming
Wachttijd
Clientgerichtheid
Privacy
Service
Contact
Informatie, voorlichting en advies
Deskundigheid
Bruijns
|
Ik heb 20 minuten moeten wachten voor ik aan de beurt was.
Verkeerd medicijn.
Ik zeg er wat van.
Zij zegt:"het is hetzelfde medicijn. "
Zij was kwaad omdat ik het medicijn wou wat er was voorgeschreven en ik moest nog eens 20 minuten wachten .
Toen ik er wat van zei kreeg het personeel over mij heen.
Zij zei:" dat iedereen geduldig wachtte dat hij aan de beurt was.
Ik vind dat voor je je ergens mee bemoeit vraag dan eerst aan de klant wat er is voorgevallen en hebt dan je mening.
Ik heb tiegelijke veel mensen wat achter mij stonden, zijn geholpen en ik moest blijven wachten.
Toen ik er wat van zei bemoeide zich iedereen ermee.
Vreselijk klant onvriendelijk .
Met een beetje fatsoen had ze me aan een andere collega gegeven.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Apotheek Mosae Forum
|
Ik ben bijna 60 jaar klant en ben nog altijd ten volle tevreden.Mijn alle dagse
Lang geleden werd ik erg goed begeleid toen ik sterke hormoonmedicijnen moest gebruiken. Ik kreeg voorlichting en er werd naar mijn werkleven geïnformeerd, omdat dat nogal beïnvloed kon worden. Nu over schildkliermedicatie is geen extra co.ntact geweest. Minder nodig ook
393 Reviews Plaats review
Klant van Apotheek Mosae Forum
|Ondanks geleide 'wachtsystemen' heeft mijn apotheek soms (!) het karakter van een winkel, die permanent op maandag gesloten is. Gezellig is het soms wel. Muziek is zeker niet nodig om het contact niet ongunstig te beïnvloeden.
Klant van Apotheek Mosae Forum
|ik word als patiënt goed en vakkundig ingelicht over de medicijnen de medewerkers zijn allemaal geduldig en nemen de tijd voor me en weten al mijn vargen te beantwoorden
Bruijns
|Ik heb 20 minuten moeten wachten voor ik aan de beurt was.
Verkeerd medicijn.
Ik zeg er wat van.
Zij zegt:"het is hetzelfde medicijn. "
Zij was kwaad omdat ik het medicijn wou wat er was voorgeschreven en ik moest nog eens 20 minuten wachten .
Toen ik er wat van zei kreeg het personeel over mij heen.
Zij zei:" dat iedereen geduldig wachtte dat hij aan de beurt was.
Ik vind dat voor je je ergens mee bemoeit vraag dan eerst aan de klant wat er is voorgevallen en hebt dan je mening.
Ik heb tiegelijke veel mensen wat achter mij stonden, zijn geholpen en ik moest blijven wachten.
Toen ik er wat van zei bemoeide zich iedereen ermee.
Vreselijk klant onvriendelijk .
Met een beetje fatsoen had ze me aan een andere collega gegeven.
Klant van Apotheek Mosae Forum
|Ik ben bijna 60 jaar klant en ben nog altijd ten volle tevreden.Mijn alle dagse
Klant van Apotheek Mosae Forum
|Lang geleden werd ik erg goed begeleid toen ik sterke hormoonmedicijnen moest gebruiken. Ik kreeg voorlichting en er werd naar mijn werkleven geïnformeerd, omdat dat nogal beïnvloed kon worden. Nu over schildkliermedicatie is geen extra co.ntact geweest. Minder nodig ook