Klik hier om je antwoord te annuleren.
5 juni 2013
Korte en bondige reacties. Afspraken goed na gekomen. Goed gevoel bij autobedrijf tot nu toe.
21 januari 2011
In augustus 2009 heb ik een auto bij hen gekocht. Ruim een jaar later is de aankoop één grote teleurstelling geweest. In een jaar tijd had ik al € 1.634,00 aan kosten gemaakt en 5 keer stil gestaan met mijn auto. En het afgelopen jaar had ik nog geen eens 13.000 km in een jaar gereden. Ik heb drie keer naar ze gemaild en geen reactie gehad. Ze staan voor service, maar daar hoort ook een gedegen klachtenafhandeling bij. dacht ook dat het een betrouwbare garage was, maar dat valt flink tegenIk ben ook heel erg teleurgesteld in ze en zal daar nooit meer een auto kopen.
23 november 2010
Mijn algemene ervaring is goed. De eigenaar liet ons een proefrit maken buiten de openingstijden. We zijn goed en netjes ontvangen en behandeld.
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan dit autobedrijf?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen?
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
3 Reviews Plaats review
Klant van Autoservice Klop
|Korte en bondige reacties. Afspraken goed na gekomen. Goed gevoel bij autobedrijf tot nu toe.
Klant van Autoservice Klop
|In augustus 2009 heb ik een auto bij hen gekocht. Ruim een jaar later is de aankoop één grote teleurstelling geweest. In een jaar tijd had ik al € 1.634,00 aan kosten gemaakt en 5 keer stil gestaan met mijn auto. En het afgelopen jaar had ik nog geen eens 13.000 km in een jaar gereden. Ik heb drie keer naar ze gemaild en geen reactie gehad. Ze staan voor service, maar daar hoort ook een gedegen klachtenafhandeling bij. dacht ook dat het een betrouwbare garage was, maar dat valt flink tegenIk ben ook heel erg teleurgesteld in ze en zal daar nooit meer een auto kopen.
Klant van Autoservice Klop
|Mijn algemene ervaring is goed. De eigenaar liet ons een proefrit maken buiten de openingstijden. We zijn goed en netjes ontvangen en behandeld.