Jammer dat ik geen 0 kan geven, wat een verschrikkelijk klantenservice, ik wacht serieus al 15 dagen op mijn geld van €600+ en ze beloven van alles maar doen helemaal geen **!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lies
|
Jas in oktober gekocht, nu al is de voering langs de binnenkant helemaal kapot. Antwoord :retourperiode is verlopen. Wij bieden 15 euro op online koop. Nadat ik heb laten weten dat dit niet opweegt tegen de 89.99 euro die ik heb betaald voor eens jas die slechts twee maanden meegaat, heb ik na hun eerste snelle antwoord, niets meer gehoord.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kathleen Verlinden
|
Een super dikke pluim aan de verkoopsters van Lola en Liza in de Boomlaarstraat aan de ring in Lier. Twee weken achter elkaar ben ik aangenaam verrast door de warenkennis, klantvriendelijkheid en spontaniteit van de verkoopsters. Ik heb aan mijn aankoop een super fijn gevoel overgehouden en ben razend tevreden van de service die ik er kreeg! Super! Van een zeer tevreden klant die zeker terug komt!:-)
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Annemie
|
Geen klachten van de kleding maar de klantendienst is een totale ramp. Ik probeer al bijna 4 maanden om mijn emailadres aan te passen. Je krijgt er niemand telefonisch of geen antwoord op mail. Via de chat is mij al 8 x bevestigd dat het in orde zou zijn ... maar nog steeds niet in orde. Al ettelijke uren tijd verspild voor een simpel emailadres te wijzigen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anna
|
Article via Bol.com retourneerde 2 mnden geleden, nog steeds geen geld.
23 Reviews Plaats review
Deirdre
|Jammer dat ik geen 0 kan geven, wat een verschrikkelijk klantenservice, ik wacht serieus al 15 dagen op mijn geld van €600+ en ze beloven van alles maar doen helemaal geen **!
Lies
|Jas in oktober gekocht, nu al is de voering langs de binnenkant helemaal kapot. Antwoord :retourperiode is verlopen. Wij bieden 15 euro op online koop. Nadat ik heb laten weten dat dit niet opweegt tegen de 89.99 euro die ik heb betaald voor eens jas die slechts twee maanden meegaat, heb ik na hun eerste snelle antwoord, niets meer gehoord.
Kathleen Verlinden
|Een super dikke pluim aan de verkoopsters van Lola en Liza in de Boomlaarstraat aan de ring in Lier. Twee weken achter elkaar ben ik aangenaam verrast door de warenkennis, klantvriendelijkheid en spontaniteit van de verkoopsters. Ik heb aan mijn aankoop een super fijn gevoel overgehouden en ben razend tevreden van de service die ik er kreeg! Super! Van een zeer tevreden klant die zeker terug komt!:-)
Annemie
|Geen klachten van de kleding maar de klantendienst is een totale ramp. Ik probeer al bijna 4 maanden om mijn emailadres aan te passen. Je krijgt er niemand telefonisch of geen antwoord op mail. Via de chat is mij al 8 x bevestigd dat het in orde zou zijn ... maar nog steeds niet in orde. Al ettelijke uren tijd verspild voor een simpel emailadres te wijzigen!
Anna
|Article via Bol.com retourneerde 2 mnden geleden, nog steeds geen geld.