Ik kom altijd met een kortere lengte terug van Loes de Kort Reigersbos dan dat ik had gewild(en aangegeven)
Ze knippen je haar nat, waardoor de lengte tijdens het knippen langer lijkt dan wanneer het droog is.
De kapsalon waar ik tegenwoordig naar toe ga knipt je haar droog en daarna pas wassen en verzorgen zij het.
Hierdoor wordt het haar niet snel te kort naar mijn wens geknipt.
En verder is luisteren naar de wens van de klant ook niet een vak dat elke kapper van deze vestiging beheerst.
Jammer!!
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
R Aiono
|
Voor de tweede keer naar de kapper om mijn haar te kleuren, kreeg ik dezelfde jonge meid, die het de laatste keer heel slordig en onvriendelijk was.Blijkbaar haat ze van haar baan, dat was wel duidelijk.
Deze keer had ze de verf niet goed afgespoeld en ik moest mijn haar goed uitwassen toen ik thuis kwam. Ze heeft de schuld aan de soort haar verf die ik had meegebracht, omdat het druppelt over mijn gezicht oren en nek.
Een vreselijke vrouwtje!
Het is wel een kapper waar de meerderheid van het clientèle oudere vrouwen zijn en meestal is het oké zolang als je deze meid niet krijgt.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
niet goed
|
men moeder wou haar haren laten knippen maar de kapper luistert niet een naar wat je wilt en ze had het niet zo goed geknipt en teveel!!!!! en ze vroeg om 40 EURO woooooo dat is duur!!!!! sind toen zijn we niet gegaan
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Dusdat
|
Kappers luisteren niet naar wat je wil. Ik gaf aan 5 cm aan de bovenkant te willen houden. Schaar werd er ingezet, hield 3 cm over. Na een opmerking dat het langer mocht "oh naja, staat wel leuk zo iets korter aan de voorkant". Binnen een recordtijd van 10 minuten werd het kapsel afgewerkt. Tondeuse werd zonder clipper uit de losse pols gebruikt. Erg slordig resultaat. Tijdens de knipbeurt waren collega's meer met elkaar bezig dan dat ze aandacht aan de klant besteden. Ik snap waarom de concurrent 2 meter verderop wel vol zat en deze zaak leeg was. Daarbij waren ze ook nog aanzienlijk duurder. Afrader
2.5
0
Jeannine wennink
|
Paar maanden terug met mijn zoontje voor zijn eerste verjaardag naar de kapper hartstikke leuke meid lang donker haar en een bril deed het uitstekend niets op aan te merken. Vanmorgen was het dus weer tijd voor een knip beurt dus ik dit keer samen met manlief en kind naar de kapper, loes de kort. In reigersbos Amsterdam
Toen ik haar uitlegde wt de bedoeling was had ik al het idee dat ze totaal niet luisterde en toen ze begon te knippen bleek dat ze inderdaad niet geluisterd had.mijn zoontje heeft krullen en ik wou het daarom dus wat langer laten bovenop nou bijna alle krullen zijn er afgeknipt en thuis kwam ik ook tot de ontdekking dat de contouren (waar ik niet om gevraagd heb!) Bij ze voor hoofd niet gelijk zijn dus dat mag ik zo zelf proberen te corrigeren bij mijn tollende peuter. En dan heb ik het nog niet eens over de arrogantie van deze kapster een ongeveer 20 jarig hindoeïstische. Zelfs manlief zij thuis dat hem de arrogantie was opgevallen! (En hem valt noooooooooiiit iets op) ik ga dus noooooooooiiit meer naar deze kapper toe. Zonde dat 1 slecht opgevoede meid zonder talent een hele salon kan doen afschrijven. Want het risico dat ik haar daar weer tref volgende keer neem ik niet. En ook zegt het voor mij iets over loes de kort in het algemeen, of beter loes TE kort!
5 Reviews Plaats review
Sheila
|Ik kom altijd met een kortere lengte terug van Loes de Kort Reigersbos dan dat ik had gewild(en aangegeven)
Ze knippen je haar nat, waardoor de lengte tijdens het knippen langer lijkt dan wanneer het droog is.
De kapsalon waar ik tegenwoordig naar toe ga knipt je haar droog en daarna pas wassen en verzorgen zij het.
Hierdoor wordt het haar niet snel te kort naar mijn wens geknipt.
En verder is luisteren naar de wens van de klant ook niet een vak dat elke kapper van deze vestiging beheerst.
Jammer!!
R Aiono
|Voor de tweede keer naar de kapper om mijn haar te kleuren, kreeg ik dezelfde jonge meid, die het de laatste keer heel slordig en onvriendelijk was.Blijkbaar haat ze van haar baan, dat was wel duidelijk.
Deze keer had ze de verf niet goed afgespoeld en ik moest mijn haar goed uitwassen toen ik thuis kwam. Ze heeft de schuld aan de soort haar verf die ik had meegebracht, omdat het druppelt over mijn gezicht oren en nek.
Een vreselijke vrouwtje!
Het is wel een kapper waar de meerderheid van het clientèle oudere vrouwen zijn en meestal is het oké zolang als je deze meid niet krijgt.
niet goed
|men moeder wou haar haren laten knippen maar de kapper luistert niet een naar wat je wilt en ze had het niet zo goed geknipt en teveel!!!!! en ze vroeg om 40 EURO woooooo dat is duur!!!!! sind toen zijn we niet gegaan
Dusdat
|Kappers luisteren niet naar wat je wil. Ik gaf aan 5 cm aan de bovenkant te willen houden. Schaar werd er ingezet, hield 3 cm over. Na een opmerking dat het langer mocht "oh naja, staat wel leuk zo iets korter aan de voorkant". Binnen een recordtijd van 10 minuten werd het kapsel afgewerkt. Tondeuse werd zonder clipper uit de losse pols gebruikt. Erg slordig resultaat. Tijdens de knipbeurt waren collega's meer met elkaar bezig dan dat ze aandacht aan de klant besteden. Ik snap waarom de concurrent 2 meter verderop wel vol zat en deze zaak leeg was. Daarbij waren ze ook nog aanzienlijk duurder. Afrader
Jeannine wennink
|Paar maanden terug met mijn zoontje voor zijn eerste verjaardag naar de kapper hartstikke leuke meid lang donker haar en een bril deed het uitstekend niets op aan te merken. Vanmorgen was het dus weer tijd voor een knip beurt dus ik dit keer samen met manlief en kind naar de kapper, loes de kort. In reigersbos Amsterdam
Toen ik haar uitlegde wt de bedoeling was had ik al het idee dat ze totaal niet luisterde en toen ze begon te knippen bleek dat ze inderdaad niet geluisterd had.mijn zoontje heeft krullen en ik wou het daarom dus wat langer laten bovenop nou bijna alle krullen zijn er afgeknipt en thuis kwam ik ook tot de ontdekking dat de contouren (waar ik niet om gevraagd heb!) Bij ze voor hoofd niet gelijk zijn dus dat mag ik zo zelf proberen te corrigeren bij mijn tollende peuter. En dan heb ik het nog niet eens over de arrogantie van deze kapster een ongeveer 20 jarig hindoeïstische. Zelfs manlief zij thuis dat hem de arrogantie was opgevallen! (En hem valt noooooooooiiit iets op) ik ga dus noooooooooiiit meer naar deze kapper toe. Zonde dat 1 slecht opgevoede meid zonder talent een hele salon kan doen afschrijven. Want het risico dat ik haar daar weer tref volgende keer neem ik niet. En ook zegt het voor mij iets over loes de kort in het algemeen, of beter loes TE kort!
mireille
|