Deze week een woning gehuurd via Living Today. Ze hebben mij ontzettend geholpen om alles zo snel als mogelijk te regelen. Ik ben zeer tevreden over de klantgerichtheid en de service van het bedrijf. Ondanks de slechtere reviews die hieronder vermeld zijn, staan ze er voor open om toelichting te geven over de twijfels die hierover ontstaan. Ik het het gevoel dat ze dit graag willen recht trekken en hier alles aan doen. Tot heden dus heel dankbaar met Living Today Gouda!
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Taco
|
*** Ze rekenen torenhoge huren, brengen maandelijks servicekosten in rekening. Maar in ruil krijg je praktisch niets terug. Ik woon nu 4 jaar in een pand van Servicetoday (servicebureau van LivingToday) en elke keer als er iets stukgaat is het hoop houden dat er überhaupt iets wordt gedaan. Ik heb 3,5 jaar geen werkende deurbel gehad, onderhoud wordt mondjesmaat en minimaal uitgevoerd. Vrijwel elke keer als je belt met een vraag/opmerking wordt er achterbaks en beledigend gereageerd. Het enige trieste is, is dat er een groepje klusjesmannen zijn die integer zijn en hun werk goed uitvoeren. Nu heeft Service Today er ongeveer 5 in dienst en die zijn verantwoordelijk voor al het onderhoud in panden over 6 gemeenten verspreid over heel Zuid-Holland. Eén tip, ga nooit met deze mensen in zee. ***
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ruben
|
Ik woon in een pand van servicetoday ik heb geen verwarming en geen warm water. Ik bel hier net voor en ze hangen gewoon op terwijl ik dit aankaart. Ik heb zelfs zelf een elektrische verwarming gekocht. Echt te triest voor woorden. Ik ben een student en heb op dit moment niet het geld ergens anders te gaan wonen dus zit ik hier in de kou elke winter. ***
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Carmen
|
Vreselijk. Ze brengen veel kosten in rekening die eigenlijk niet in rekening gebracht mogen worden, en als je hier tegenin gaat vinden ze dat niet leuk. Hierdoor mochten wij niet verhuizen binnen het pand. Ze vonden ons te negatief en wilde graag positieve mensen, omdat we uitleg wilden over kosten die we moesten betalen voor reparaties die voordat wij in het pand kwamen wonen waren gemaakt, en kosten die door andere huurders waren gemaakt. Erg slechte service, ze melken de studenten die in hun gebouwen wonen zo veel mogelijk uit.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Heidi
|
Zeer slecht bedrijf en zal nooit en te nimmer iets van deze mensen huren.
Ze reageren nergens op, ook niet als er noodsituaties zijn, het interesseert ze gewoon niet.
Ze sturen een mail dat ze dan en dan je huis inkomen, zonder vooraf te overleggen en komen vervolgens niet eens opdagen.
Ook veiligheidseisen worden niet nageleefd, wees maar voorbereidt op een hoop ellende als je via dit bedrijf huurt.
Meisje wat na mij de woning heeft betrokken heb ik ook gesproken, zij heeft maandenlang met een hevige lekkage gezeten die niet werd opgelost en ze kon niks anders doen dan maar weer een andere woning zoeken.
43 Reviews Plaats review
Simone Spek
|Deze week een woning gehuurd via Living Today. Ze hebben mij ontzettend geholpen om alles zo snel als mogelijk te regelen. Ik ben zeer tevreden over de klantgerichtheid en de service van het bedrijf. Ondanks de slechtere reviews die hieronder vermeld zijn, staan ze er voor open om toelichting te geven over de twijfels die hierover ontstaan. Ik het het gevoel dat ze dit graag willen recht trekken en hier alles aan doen. Tot heden dus heel dankbaar met Living Today Gouda!
Taco
|*** Ze rekenen torenhoge huren, brengen maandelijks servicekosten in rekening. Maar in ruil krijg je praktisch niets terug. Ik woon nu 4 jaar in een pand van Servicetoday (servicebureau van LivingToday) en elke keer als er iets stukgaat is het hoop houden dat er überhaupt iets wordt gedaan. Ik heb 3,5 jaar geen werkende deurbel gehad, onderhoud wordt mondjesmaat en minimaal uitgevoerd. Vrijwel elke keer als je belt met een vraag/opmerking wordt er achterbaks en beledigend gereageerd. Het enige trieste is, is dat er een groepje klusjesmannen zijn die integer zijn en hun werk goed uitvoeren. Nu heeft Service Today er ongeveer 5 in dienst en die zijn verantwoordelijk voor al het onderhoud in panden over 6 gemeenten verspreid over heel Zuid-Holland. Eén tip, ga nooit met deze mensen in zee. ***
Ruben
|Ik woon in een pand van servicetoday ik heb geen verwarming en geen warm water. Ik bel hier net voor en ze hangen gewoon op terwijl ik dit aankaart. Ik heb zelfs zelf een elektrische verwarming gekocht. Echt te triest voor woorden. Ik ben een student en heb op dit moment niet het geld ergens anders te gaan wonen dus zit ik hier in de kou elke winter. ***
Carmen
|Vreselijk. Ze brengen veel kosten in rekening die eigenlijk niet in rekening gebracht mogen worden, en als je hier tegenin gaat vinden ze dat niet leuk. Hierdoor mochten wij niet verhuizen binnen het pand. Ze vonden ons te negatief en wilde graag positieve mensen, omdat we uitleg wilden over kosten die we moesten betalen voor reparaties die voordat wij in het pand kwamen wonen waren gemaakt, en kosten die door andere huurders waren gemaakt. Erg slechte service, ze melken de studenten die in hun gebouwen wonen zo veel mogelijk uit.
Heidi
|Zeer slecht bedrijf en zal nooit en te nimmer iets van deze mensen huren.
Ze reageren nergens op, ook niet als er noodsituaties zijn, het interesseert ze gewoon niet.
Ze sturen een mail dat ze dan en dan je huis inkomen, zonder vooraf te overleggen en komen vervolgens niet eens opdagen.
Ook veiligheidseisen worden niet nageleefd, wees maar voorbereidt op een hoop ellende als je via dit bedrijf huurt.
Meisje wat na mij de woning heeft betrokken heb ik ook gesproken, zij heeft maandenlang met een hevige lekkage gezeten die niet werd opgelost en ze kon niks anders doen dan maar weer een andere woning zoeken.