Ik vind dat er weinig personeel aanwezig is in de winkel zelf als je vragen hebt en altijd lange wachtrij bij de kassa in het weekend! Verder vind ik de lidl een leuke winkel met leuke aanbiedingen en producten
7.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
ik ken lidl nog als discounter uit Berlin en heeft zich in ruim 25 jarige ervaring zéér in positieve zin veranderd. ik koop er nog wekelijks mijn voedsel en soms iets uit de aanbiedingen, zoals gereedschap etc. nu enkel nog iets meer aan het interieur doen en het is weer vol up to date!!
8.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Mitchell van den Berg
|
De winkel is fijn om naar toe te gaan. Het personeel lijkt niet altijd betrokken met de klant, ze zouden je gedag kunnen zeggen. Bij benadering van personeel word je wel goed geholpen.
8.3
0
Gesponsord
Klant van Lidl
|
Kijk altijd uit naar de nieuwe aanbiedingen
8.3
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Lidl
|
Wat ik altijd echt zeer ergerlijk vind is dat je bij het afrekenen bij de kassa te horen krijgt: wil JE de bon ook mee? Of: wil JE JE bon ook mee?
Niet iedereen zegt dat, maar de jongeren zeggen dat meestal wel.
Als je tegen een personeelslid zegt: dank U wel voor de hulp. Dan zeggen ze vaak: alsjeblieft of ook wel alstublieft, maar eigenlijk horen ze te zeggen: tot Uw dienst.
Geef ze voor de tijd eens even een cursus in wat ze horen/kunnen zeggen.
24 Reviews Plaats review
Klant van Lidl
|Ik vind dat er weinig personeel aanwezig is in de winkel zelf als je vragen hebt en altijd lange wachtrij bij de kassa in het weekend! Verder vind ik de lidl een leuke winkel met leuke aanbiedingen en producten
Klant van Lidl
|ik ken lidl nog als discounter uit Berlin en heeft zich in ruim 25 jarige ervaring zéér in positieve zin veranderd. ik koop er nog wekelijks mijn voedsel en soms iets uit de aanbiedingen, zoals gereedschap etc. nu enkel nog iets meer aan het interieur doen en het is weer vol up to date!!
Mitchell van den Berg
|De winkel is fijn om naar toe te gaan. Het personeel lijkt niet altijd betrokken met de klant, ze zouden je gedag kunnen zeggen. Bij benadering van personeel word je wel goed geholpen.
Klant van Lidl
|Kijk altijd uit naar de nieuwe aanbiedingen
Klant van Lidl
|Wat ik altijd echt zeer ergerlijk vind is dat je bij het afrekenen bij de kassa te horen krijgt: wil JE de bon ook mee? Of: wil JE JE bon ook mee?
Niet iedereen zegt dat, maar de jongeren zeggen dat meestal wel.
Als je tegen een personeelslid zegt: dank U wel voor de hulp. Dan zeggen ze vaak: alsjeblieft of ook wel alstublieft, maar eigenlijk horen ze te zeggen: tot Uw dienst.
Geef ze voor de tijd eens even een cursus in wat ze horen/kunnen zeggen.