Mensen koop hier geen nieuwe auto! Zodra je de garage uitrijdt kan je het schudden met je garantie! Op allerlei manieren proberen ze onder de reparaties uit te komen. Ook met onderhoudsbeurten wordt je opgelicht! Mij zien ze daar niet meer!!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Anko
|
Al jaren een bijzonder fijn contact. Ik heb ervaren dat de mensen daar het verschil maken. Uit coulance laatst een reparatie gratis voor me gedaan, zelfs zonder onderzoekskosten. Daar dit strikt genomen niet hoefde zegt veel over dit geweldige team.
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Dhr. Peeters
|
Motorhuis delivered my car without one of the factory options I ordered. It took some time to figure out why it wasn't working, so I had put some miles on the car in the meantime. Once we discovered the option was not installed and cannot be installed afterwards, they refused to swap the car due to the milage and offered a very small monetary compensation. I have been waiting for that compensation for more than a month already and all I get are excuses. They do not call or mail me proactively and leave me feeling like I don't matter to them at all. I would strongly recommend taking your business elsewhere.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Motorhuis Leiden
|
Heel goede ervaring het zijn vakmensen die echt weten waar over ze het hebben nemen de tijd .
8.0
De prijs
De klantgerichtheid
De service
De uitstraling
De communicatie
Klant van Motorhuis Leiden
|
Zowel met de verkoopadviseur als directie heb ik een bijzonder prettige ervaring.
Een eerder gekochte 2ehands cabriolet mocht ik probleemloos 'vervangen' door een mooie 2e hands Peugeot.
1692 Reviews Plaats review
Bert
|Mensen koop hier geen nieuwe auto! Zodra je de garage uitrijdt kan je het schudden met je garantie! Op allerlei manieren proberen ze onder de reparaties uit te komen. Ook met onderhoudsbeurten wordt je opgelicht! Mij zien ze daar niet meer!!
Anko
|Al jaren een bijzonder fijn contact. Ik heb ervaren dat de mensen daar het verschil maken. Uit coulance laatst een reparatie gratis voor me gedaan, zelfs zonder onderzoekskosten. Daar dit strikt genomen niet hoefde zegt veel over dit geweldige team.
Dhr. Peeters
|Motorhuis delivered my car without one of the factory options I ordered. It took some time to figure out why it wasn't working, so I had put some miles on the car in the meantime. Once we discovered the option was not installed and cannot be installed afterwards, they refused to swap the car due to the milage and offered a very small monetary compensation. I have been waiting for that compensation for more than a month already and all I get are excuses. They do not call or mail me proactively and leave me feeling like I don't matter to them at all. I would strongly recommend taking your business elsewhere.
Klant van Motorhuis Leiden
|Heel goede ervaring het zijn vakmensen die echt weten waar over ze het hebben nemen de tijd .
Klant van Motorhuis Leiden
|Zowel met de verkoopadviseur als directie heb ik een bijzonder prettige ervaring.
Een eerder gekochte 2ehands cabriolet mocht ik probleemloos 'vervangen' door een mooie 2e hands Peugeot.