Helaas kunnen wij je niet via ons klantenbestand vinden.
Er is een groot misverstand in de winkel ontstaan. Je hebt wel degelijk recht op deze extra korting op je nieuwe bril.
Neem alsjeblieft contact met ons op dan kunnen we dit recht zetten.
Excuses voor dit misverstand.
Team Eyewish Opticiens Breestraat .
9.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Xander
|
Twee jaar geleden heb ik in december een bril gekocht. Ik twijfelde heel erg over het nemen van een verzekering, maar ik heb mij toch laten overtuigen omdat ik na twee jaar het bedrag wat ik voor de verzekering betaald heb als korting zou krijgen. Zelfs in combinatie met een nieuwe bril, werd mij op het hart gedrukt. Nu kom ik precies 2 jaar later terug en nu kan het ineens niet omdat het 'gratis' montuur geen "aanbieding" zou zijn maar een "opruiming". Twee jaar geleden had ik precies dezelfde aanbieding dus dat hadden ze mij toen ook kunnen vertellen. Ik vind het echt te belachelijk voor worden dat ze zo hard hebben staan liegen om mij die dag een bril te verkopen. Voortaan ga ik naar de concurrent.
2.0
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Rinck opticiens
|
Had tien jaar eerder langs moeten gaan!
8.8
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Rinck opticiens
|
Vakkundige Opticien. (Walter). Weet waar hij het over heeft. Is geen brillenverkoper, maar een echte vakman, opticiën. Hier wordt ik nou blij van.
9.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Rinck opticiens
|
De aandacht van de manager van de zaak was zeer goed. Het personeel vond ik niet zo betrokken. Veel te weinig informatie kreeg ik. Vertel wat je doet is mijn advies en blijf enthousiast ipv alleen correct en formeel.
15 Reviews Plaats review
Team eyewish
|Bericht voor Xander,
Helaas kunnen wij je niet via ons klantenbestand vinden.
Er is een groot misverstand in de winkel ontstaan. Je hebt wel degelijk recht op deze extra korting op je nieuwe bril.
Neem alsjeblieft contact met ons op dan kunnen we dit recht zetten.
Excuses voor dit misverstand.
Team Eyewish Opticiens Breestraat .
Xander
|Twee jaar geleden heb ik in december een bril gekocht. Ik twijfelde heel erg over het nemen van een verzekering, maar ik heb mij toch laten overtuigen omdat ik na twee jaar het bedrag wat ik voor de verzekering betaald heb als korting zou krijgen. Zelfs in combinatie met een nieuwe bril, werd mij op het hart gedrukt. Nu kom ik precies 2 jaar later terug en nu kan het ineens niet omdat het 'gratis' montuur geen "aanbieding" zou zijn maar een "opruiming". Twee jaar geleden had ik precies dezelfde aanbieding dus dat hadden ze mij toen ook kunnen vertellen. Ik vind het echt te belachelijk voor worden dat ze zo hard hebben staan liegen om mij die dag een bril te verkopen. Voortaan ga ik naar de concurrent.
Klant van Rinck opticiens
|Had tien jaar eerder langs moeten gaan!
Klant van Rinck opticiens
|Vakkundige Opticien. (Walter). Weet waar hij het over heeft. Is geen brillenverkoper, maar een echte vakman, opticiën. Hier wordt ik nou blij van.
Klant van Rinck opticiens
|De aandacht van de manager van de zaak was zeer goed. Het personeel vond ik niet zo betrokken. Veel te weinig informatie kreeg ik. Vertel wat je doet is mijn advies en blijf enthousiast ipv alleen correct en formeel.