Mijn Corolla laten uitlezen omdat motor lampje brand; het hele motormanagement systeem moest vervangen worden (gaat een 2000 Euro) kosten. Met 195000 km op de teller was dit mij niet meer waard. in de showroom stond nog wel een mooi exemplaar ....... het klassieke verkoop verhaal. Zelf ben ik technisch opgeleid en dan is dit alles een vreemd verhaal, hierbij komt nog dat de auto prima rijd en zo heb ik inmiddels een ton erbij gereden. Recentelijk heb ik mijn lambda sonde vervangen en brand het storingslampje niet meer. Liever had ik dit van de monteur gehoord in plaats van een vaag verhaal.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Harro
|
Mijn ervaring/beleving: Toyota Galema komt contractueel vastgelegde afspraken niet na. Legt het probleem bij de klant en geeft de klant de schuld van zaken die ze zelf in de hand hebben en niet de klant. Ik kom hier niet weer!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Toyota Galema Leeuwarden B.V.
|
Als klant wordt je serieus genomen, dat vond ik tijdens de aanschaf van mijn auto heel belangrijk. En wat ik nog veel belangrijker vind is dat, wat ze beloven komen ze na.
En tegenwoordig in de autowereld is dit heel zeldzaam.
3 Reviews Plaats review
Max
|Mijn Corolla laten uitlezen omdat motor lampje brand; het hele motormanagement systeem moest vervangen worden (gaat een 2000 Euro) kosten. Met 195000 km op de teller was dit mij niet meer waard. in de showroom stond nog wel een mooi exemplaar ....... het klassieke verkoop verhaal. Zelf ben ik technisch opgeleid en dan is dit alles een vreemd verhaal, hierbij komt nog dat de auto prima rijd en zo heb ik inmiddels een ton erbij gereden. Recentelijk heb ik mijn lambda sonde vervangen en brand het storingslampje niet meer. Liever had ik dit van de monteur gehoord in plaats van een vaag verhaal.
Harro
|Mijn ervaring/beleving: Toyota Galema komt contractueel vastgelegde afspraken niet na. Legt het probleem bij de klant en geeft de klant de schuld van zaken die ze zelf in de hand hebben en niet de klant. Ik kom hier niet weer!
Klant van Toyota Galema Leeuwarden B.V.
|Als klant wordt je serieus genomen, dat vond ik tijdens de aanschaf van mijn auto heel belangrijk. En wat ik nog veel belangrijker vind is dat, wat ze beloven komen ze na.
En tegenwoordig in de autowereld is dit heel zeldzaam.