Ik had het gevoel dat ze alles doen om klanten binnen te halen. Maar voelde ook alsof ik opgelicht werd. Ik kan het helemaal mis ... Ik vond het bedrijf een beetje opdringend. Ik had de schade bij mijn verkering gemeld en wilde zelf een afspraak maken de week erop. De schade was namelijk op 5 december en nu is mijn dochter ook nog jarig op die dag dus alles bij elkaar erg hectisch. De schade was 's ochtends (vrijdag ) gemaakt en 's middags belt het bedrijf mij om een afspraak te maken voor herstel. Ik zei dat ik geen tijd had om meteen een afspraak te maken en dat ik wel zou bellen, omdat ik het erg druk had die dag. Hij vroeg of hij mocht terug bellen. Nou dat deed hij ook meteen al de volgende ochtend, het kwam bij mij erg dwingend over. Ik vond het niet fijn de manier waarop ik benaderd werd. Mijn auto had niet veel schade (zo op het oog) maar hij vertelde meteen dat er foto's genomen werden van de schade en dat ik achteraf kon zien wat er aan de hand was. Dat voelde niet fijn, alsof hij al wist dat er veel meer schade was dan ik dacht. Ik kreeg dan ook inderdaad foto's te zien van een achterkant van een auto. Mijn auto?? geen idee. Maar de kosten waren wel heel hoog. Verzekering dekt de schade, maar ik had er geen fijn gevoel bij.
1 Review Plaats review
Trendbox Panel
|Ik had het gevoel dat ze alles doen om klanten binnen te halen. Maar voelde ook alsof ik opgelicht werd. Ik kan het helemaal mis ...
Ik vond het bedrijf een beetje opdringend. Ik had de schade bij mijn verkering gemeld en wilde zelf een afspraak maken de week erop. De schade was namelijk op 5 december en nu is mijn dochter ook nog jarig op die dag dus alles bij elkaar erg hectisch. De schade was 's ochtends (vrijdag ) gemaakt en 's middags belt het bedrijf mij om een afspraak te maken voor herstel. Ik zei dat ik geen tijd had om meteen een afspraak te maken en dat ik wel zou bellen, omdat ik het erg druk had die dag. Hij vroeg of hij mocht terug bellen. Nou dat deed hij ook meteen al de volgende ochtend, het kwam bij mij erg dwingend over. Ik vond het niet fijn de manier waarop ik benaderd werd. Mijn auto had niet veel schade (zo op het oog) maar hij vertelde meteen dat er foto's genomen werden van de schade en dat ik achteraf kon zien wat er aan de hand was. Dat voelde niet fijn, alsof hij al wist dat er veel meer schade was dan ik dacht. Ik kreeg dan ook inderdaad foto's te zien van een achterkant van een auto. Mijn auto?? geen idee. Maar de kosten waren wel heel hoog. Verzekering dekt de schade, maar ik had er geen fijn gevoel bij.