Dr vertelde: "na het plaatsen van de lenzen is het héél belangrijk om de eerste nacht op je rug te slapen.
Dit staat niet genoemd in de brochure over nazorg. Wanneer dit zó belangrijk is zou het ook zwart op wit moeten staan.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Joris Jacobs
|
Wat een topbedrijf!!
Door een afwijking in mijn epitheel kon ik niets meer scherp zien. Zkh kon mij hier niet verder in helpen en verwezen mij door naar Lasik. Hier ben ik top geholpen en ook erg snel ( dus geen lange wachttijden ). Toen het epitheel na enkele dagen was terug gegroeid, kon het herstel op scherpte beginnen. Intake, voorinfo, behandeling en nacontroles allemaal super netjes. Ze laten je je op je gemak voelen, wat ik erg nodig had aangezien een operatie aan twee ogen tegelijk een hele stap was om te maken.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Harold Naaijkens
|
Zeer vakkundig personeel vriendelijk en behulpzaam. Voelde me op hun gemak
10
Informatie op de website
Contact bereikbaarheid
Intake gesprek vooronderzoek
Behandeling
Nazorg
Eindresultaat
Deskundigheid en Veiligheid
Anoniem
|
Ervaringen zijn over het algemeen positief. Ontvangst in kliniek in Boxtel niet persoonlijk en voelde me niet welkom. Bij de receptie moest ik staand even een aantal formulieren invullen. Bij de betaling is er per pin 3000 gerekend terwijl er een prijs is afgesproken van 1499 per oog. Dit besefte ik me pas later. Niet correct.
Sterke punten
Voor- en nabehandeling in ziekenhuis in de buurt
Verbeterpunten of tips
Ontvangst bij receptie in Boxtel
8.0
Informatie op de website
Contact bereikbaarheid
Intake gesprek vooronderzoek
Behandeling
Nazorg
Eindresultaat
Deskundigheid en Veiligheid
Anoniem
|
Ik ben erg tevreden over het eindresultaat. Er was een bij behandeling nog dit was voor de behandeling al verteld op deze manier is het geen verrassing. Tijdens de intake werd goed verteld welke opties je had en hoe de behandeling eruit ging zien.
Sterke punten
Ik ben goed ge nformeerd over de behandeling en tijdens de behandeling werd duidelijk verteld wat er ging gebeuren.
Verbeterpunten of tips
Het aanvragen van de brochure werkt niet goed via de site. Dit heb ik een paar keer geprobeerd maar heb niks ontvangen.
199 Reviews Plaats review
Marianne
|Dr vertelde: "na het plaatsen van de lenzen is het héél belangrijk om de eerste nacht op je rug te slapen.
Dit staat niet genoemd in de brochure over nazorg. Wanneer dit zó belangrijk is zou het ook zwart op wit moeten staan.
Joris Jacobs
|Wat een topbedrijf!!
Door een afwijking in mijn epitheel kon ik niets meer scherp zien. Zkh kon mij hier niet verder in helpen en verwezen mij door naar Lasik. Hier ben ik top geholpen en ook erg snel ( dus geen lange wachttijden ). Toen het epitheel na enkele dagen was terug gegroeid, kon het herstel op scherpte beginnen. Intake, voorinfo, behandeling en nacontroles allemaal super netjes. Ze laten je je op je gemak voelen, wat ik erg nodig had aangezien een operatie aan twee ogen tegelijk een hele stap was om te maken.
Harold Naaijkens
|Zeer vakkundig personeel vriendelijk en behulpzaam. Voelde me op hun gemak
Anoniem
|Ervaringen zijn over het algemeen positief. Ontvangst in kliniek in Boxtel niet persoonlijk en voelde me niet welkom. Bij de receptie moest ik staand even een aantal formulieren invullen. Bij de betaling is er per pin 3000 gerekend terwijl er een prijs is afgesproken van 1499 per oog. Dit besefte ik me pas later. Niet correct.
Sterke punten
Voor- en nabehandeling in ziekenhuis in de buurt
Verbeterpunten of tips
Ontvangst bij receptie in Boxtel
Lasik Centrum Oogkliniek
|Anoniem
|Ik ben erg tevreden over het eindresultaat. Er was een bij behandeling nog dit was voor de behandeling al verteld op deze manier is het geen verrassing. Tijdens de intake werd goed verteld welke opties je had en hoe de behandeling eruit ging zien.
Sterke punten
Ik ben goed ge nformeerd over de behandeling en tijdens de behandeling werd duidelijk verteld wat er ging gebeuren.
Verbeterpunten of tips
Het aanvragen van de brochure werkt niet goed via de site. Dit heb ik een paar keer geprobeerd maar heb niks ontvangen.