Slecht voorraadbeheer. Medicijnen die je al jaren gebruikt zijn regelmatig niet op voorraad. Dus als je wilt beginnen met de voorgeschreven medicijnen dan kan dat weer niet omdat ze weer niet op voorraad zijn. Regelmatig krijg ik niet de aantallen mee die zijn voorgeschreven omdat ik ze al in huis heb. Mag ik dus weer terug in corona tijd (waar bemoeien ze zich mee). Je staat dan vaak ook nog onnodig lang te wachten terwijl het personeel in het zicht over koetjes en kalfjes praat. Krijg je een ellenlange uitleg over het medicijn terwijl de huisarts dit een paar minuten eerder al heeft uitgelegd en je de medicijnen al eerder gebruikt heb. Ik ga echt met tegenzin naar deze apotheek.
4.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van 's-Gravelandse Apotheek
|
aanvragen medicijnen via Internet verloopt niet via een beveiligde site
Ik heb over het algemeen goede ervaring met mijn apotheek. Van de medicijnen die ik gebruik zijn de eventuele bijwerkingen bekend d.m.v de bijsluiter en aangezien ik nooit last heb van enige bijwerking heb ik nooit de behoefte gehad om daarover vragen te stellen aan de medewerker die mij op dat moment helpt. Ik kon tijdens het wachten zien dat de medewerkers alle tijd namen voor overige bezoekers om hun vragen te beantwoorden.
Naar aanleiding van de voorgaande vragen: ik ben zelf telkens alert op het verstrekken van de medicatie van dezelfde fabrikant. Als ik zelf zaken aangeef, wordt er wel meegedacht maar er is nooit een initiatief vanuit de apotheekmedewerker zelf. Ik word altijd vriendelijk behandeld, maar ben nooit apart genomen om zaken te bespreken. Alles vindt altijd plaats aan de balie.
923 Reviews Plaats review
Anoniem
|Slecht voorraadbeheer. Medicijnen die je al jaren gebruikt zijn regelmatig niet op voorraad. Dus als je wilt beginnen met de voorgeschreven medicijnen dan kan dat weer niet omdat ze weer niet op voorraad zijn. Regelmatig krijg ik niet de aantallen mee die zijn voorgeschreven omdat ik ze al in huis heb. Mag ik dus weer terug in corona tijd (waar bemoeien ze zich mee). Je staat dan vaak ook nog onnodig lang te wachten terwijl het personeel in het zicht over koetjes en kalfjes praat. Krijg je een ellenlange uitleg over het medicijn terwijl de huisarts dit een paar minuten eerder al heeft uitgelegd en je de medicijnen al eerder gebruikt heb. Ik ga echt met tegenzin naar deze apotheek.
Klant van 's-Gravelandse Apotheek
|aanvragen medicijnen via Internet verloopt niet via een beveiligde site
Klant van 's-Gravelandse Apotheek
|Prettigr apotheek met een enthousiast team medewerkers
Klant van 's-Gravelandse Apotheek
|Ik heb over het algemeen goede ervaring met mijn apotheek. Van de medicijnen die ik gebruik zijn de eventuele bijwerkingen bekend d.m.v de bijsluiter en aangezien ik nooit last heb van enige bijwerking heb ik nooit de behoefte gehad om daarover vragen te stellen aan de medewerker die mij op dat moment helpt. Ik kon tijdens het wachten zien dat de medewerkers alle tijd namen voor overige bezoekers om hun vragen te beantwoorden.
Klant van 's-Gravelandse Apotheek
|Naar aanleiding van de voorgaande vragen: ik ben zelf telkens alert op het verstrekken van de medicatie van dezelfde fabrikant. Als ik zelf zaken aangeef, wordt er wel meegedacht maar er is nooit een initiatief vanuit de apotheekmedewerker zelf. Ik word altijd vriendelijk behandeld, maar ben nooit apart genomen om zaken te bespreken. Alles vindt altijd plaats aan de balie.