De service was goed, alleen tijdens de koop hebben we de vraag gesteld of de spoelbak kras vrij was. (voor ons heel belangrijk). Het antwoord was dat de spoelbak kras vrij was. Dat was dus niet zo. Na twee keer afwassen in de spoelbak, zat de bodem vol krassen.
Bij het uitzoeken van een inductie kookplaat hebben we ook weer gevraagd of de kookplaat krasvrij was. Dat was volgen de verkoper geen probleem. De inductiekookplaat was extra gehard. Echter, na 2x koken op de nieuwe kookplaat, zag ik een grote en diepe kras op de kookplaat. Alweer een teleurstelling.
Bij het leveren van de keuken bleek dat er een putje zat in het keukenblad. Dat werd, zeer attent, opgemerkt door de bezorgers van de keuken. Na bellen met de fabriek(?) zou met spoed een nieuw blad worden gebracht, Dat duurde een week. Maar, ik vond dit een zeer goede service, vooral omdat wij het niet hadden gezien. Top reactie van de bezorgers van de keuken.
De volgende dag kwam iemand van keukenkampioen de installatie doen. dat was niet goed. Ik werd beschuldigd dat de binnen maten van de keuken niet goed waren. het was dus mijn schuld dat het blad niet paste. En ik had er volgens deze heer voor getekend. Dat is natuurlijk belachelijk. Keuken opmeten is niet mijn beroep. Dat is de verantwoording van de verkoper. Die stuurt ook iemand langs die dat kan. Het is niet aan mij om deze “in-meter” te controleren. Na vertrek van deze monteur, die de keuken verder heeft gemonteerd, bleef er een enorme berg met afval voor mijn deur liggen. (verpakkingsmateriaal). Ik had volgens deze monteur moeten aangeven dat hij het verpakkingsmateriaal en ander afval moest mee nemen. Dat koste volgens hem 75 euro. Ik heb daar geen woorden voor. Nog nooit heb ik meegemaakt dat ik zelf verantwoordelijk was voor afvoer van verpakklingsmateriaal. Dat hoort gewoon bij de service van de leverancier. Een zeer slechte zaak.
Achteraf blijkt ook dat de inbouw apparatuur behoorlijk is verouderd. Deze is uit 2015. Een slechte zaak. Ik heb dus veel geld betaald voor oude apparatuur.
We zijn tevreden met de keuken, alleen hebben we wel een bittere nasmaak van boven genoemde punten.
Jammer, een gemiste kans voor keukenkampioen.
6.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Bijlsma
|
Mooie keuken laten plaatsen door keuken kampioen
Proces was helder en goede en accurate adviezen van de medewerkers
8.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Jong
|
Goede informaties en geduldig
8.7
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Rave
|
Door de ontvangst en begeleiding tijdens onze verkenning door de zaak in eerste instantie en de
vakkundige maar ook vriendelijke hulp bij het op maat maken van de keuken was er vanaf het eerste moment een klik.
9.2
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Heinhuis
|
Wij werden vriendelijk ontvangen. Er was veel mogelijk met de keuken en het advies was uitstekend.
25 Reviews Plaats review
Moerkoert
|De service was goed, alleen tijdens de koop hebben we de vraag gesteld of de spoelbak kras vrij was. (voor ons heel belangrijk). Het antwoord was dat de spoelbak kras vrij was. Dat was dus niet zo. Na twee keer afwassen in de spoelbak, zat de bodem vol krassen.
Bij het uitzoeken van een inductie kookplaat hebben we ook weer gevraagd of de kookplaat krasvrij was. Dat was volgen de verkoper geen probleem. De inductiekookplaat was extra gehard. Echter, na 2x koken op de nieuwe kookplaat, zag ik een grote en diepe kras op de kookplaat. Alweer een teleurstelling.
Bij het leveren van de keuken bleek dat er een putje zat in het keukenblad. Dat werd, zeer attent, opgemerkt door de bezorgers van de keuken. Na bellen met de fabriek(?) zou met spoed een nieuw blad worden gebracht, Dat duurde een week. Maar, ik vond dit een zeer goede service, vooral omdat wij het niet hadden gezien. Top reactie van de bezorgers van de keuken.
De volgende dag kwam iemand van keukenkampioen de installatie doen. dat was niet goed. Ik werd beschuldigd dat de binnen maten van de keuken niet goed waren. het was dus mijn schuld dat het blad niet paste. En ik had er volgens deze heer voor getekend. Dat is natuurlijk belachelijk. Keuken opmeten is niet mijn beroep. Dat is de verantwoording van de verkoper. Die stuurt ook iemand langs die dat kan. Het is niet aan mij om deze “in-meter” te controleren. Na vertrek van deze monteur, die de keuken verder heeft gemonteerd, bleef er een enorme berg met afval voor mijn deur liggen. (verpakkingsmateriaal). Ik had volgens deze monteur moeten aangeven dat hij het verpakkingsmateriaal en ander afval moest mee nemen. Dat koste volgens hem 75 euro. Ik heb daar geen woorden voor. Nog nooit heb ik meegemaakt dat ik zelf verantwoordelijk was voor afvoer van verpakklingsmateriaal. Dat hoort gewoon bij de service van de leverancier. Een zeer slechte zaak.
Achteraf blijkt ook dat de inbouw apparatuur behoorlijk is verouderd. Deze is uit 2015. Een slechte zaak. Ik heb dus veel geld betaald voor oude apparatuur.
We zijn tevreden met de keuken, alleen hebben we wel een bittere nasmaak van boven genoemde punten.
Jammer, een gemiste kans voor keukenkampioen.
Bijlsma
|Mooie keuken laten plaatsen door keuken kampioen
Proces was helder en goede en accurate adviezen van de medewerkers
Jong
|Goede informaties en geduldig
Rave
|Door de ontvangst en begeleiding tijdens onze verkenning door de zaak in eerste instantie en de
vakkundige maar ook vriendelijke hulp bij het op maat maken van de keuken was er vanaf het eerste moment een klik.
Heinhuis
|Wij werden vriendelijk ontvangen. Er was veel mogelijk met de keuken en het advies was uitstekend.