Prachtige keuken besteld met o.a. 2 losse kastjes. Voordat de bestelling definitief werd, ben ik gebeld dat de kastjes wellicht niet zo mooi zouden staan en dat zwart glas toch wel aan te raden was. Dit via de telefoon besproken en jammer genoeg akkoord gegeven. Het was onder werktijd, druk druk en ik ging ervan uit dat de medewerker het wel het beste zou weten. Keuken is geleverd, maar de deurtjes van de kastjes vonden we ontzettend lelijk. Spijt dat we via de telefoon op andere gedachten waren gebracht. Dom van ons. Maar goed, gelijk nieuwe deurtjes besteld, maar we schrokken van de prijs. We moesten hiervoor € 488,- bijbetalen!!! Voor 2 nieuwe deurtjes! Belachelijk veel geld en hier was geen onderhandeling mogelijk. De deurtjes zijn inmiddels geleverd en we hebben nu de keuken die we oorspronkelijk hadden besteld, alleen zijn we € 488,= armer. Dankjewel Keukenkampioen voor het ongevraagde en verkeerde advies en voor het rekenen van de hoofdprijs voor de vervangende deurtjes. We hebben een mooie keuken maar met een bijzondere nare bijsmaak.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ezra
|
Na het plaatsen van een keuken door Keukenkampioen hebben we 6 maanden! lang allerlei problemen ondervonden.
-Er is een hoek verkeerd ingemeten door keukenkampioen waardoor er een groot gat zat tussen de muur en het keukenbad. Hier hebben wij zelf stukadoors voor inhuren om op te vullen.
-Er is geen koolstoffilter met de afzuigkap geleverd waardoor onze afzuigkap niet bruikbaar was.
-De kastjes zijn tot de dag van vandaag niet netjes afgesteld. Deurtjes verspringen en afstanden tussen de kastjes zijn niet gelijk.
-Op aanraden van Keukenkampioen hebben wij een gaskookplaat en afzuigkap combi gekocht omdat deze een hob2hood functie zou hebben waardoor we de knoppen op de afzuigkap nooit zouden hoeven te gebruiken. Na het plaatsen bleek deze functie voor onze producten helemaal niet te bestaan!?
Wij hebben tot nu toe in totaal maar liefst 9 vrije dagen moeten opnemen om alle problemen aan te pakken. We zitten in een drukke verbouwing (meerdere malen gezegd) en hebben door keukenkampioen 6 maanden vertraging opgelopen.
Vandaag kwam teamleider om compensatie te bespreken met de toezegging het definitief op te lossen. Hij komt met een dusdanig laag bedrag ter compensatie dat het nog niet eens 10% dekt van de door ons gemaakte kosten. Dit kunnen we uiteraard niet accepteren.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Geert-Jan Manifarges
|
Zeker niet aanbevelen.
We kwamen voor een offerte. Aangegeven aan de vrouw die een verkoper ging halen en 2 keer aangegeven aan de verkoper zelf.
Één van de eerste vragen: wat is het budjet?
Kwam niet enorm klantvriendelijk over op dat moment, toch op in gegaan en besproken. Dan lijkt het bedrag me duidelijk.
We zijn vervolgens uitgebreid geholpen, tips gehad en betrokken zijn ze met ons bezig geweest. Dus dat top.
Uiteindelijk een keuken ver boven budjet. Dan natuurlijk het spelletje touwtrekken over de prijs. Uit eindelijk kwamen we op een bedrag wat opzich acceptabel was maar natuurlijk nog steeds boven budjet.
En toen kwam het. We werden gevraagd te tekenen. Je weet hoe het gaat, mooie praatjes en overhalen. We konden er vanaf binnen 48 uur want ze waren aangesloten op het cbw. Wij overstag. We wilde toch graag alle voordelen die ze beloofd hadden.
Na het tekennen, sfeer veranderd meteen. We werden de deur haast uit geschoven. Zitten we in de auto met meteen een naar gevoel. Meteen besloten. Dat gaan we niet doen. gelijk bellen en mailen binnen zelfs 24 uur. Gelukkig we waren er vanaf. Nee hoor. Nu een rekening van 670,- van wegen annuleren. Nooit tekenen, je wordt terplekke bedonderd. Nooit zou ik keukenkampioen nog aanbevelen.
Keuken hoefde trouwens over 2 jaar pas geleverd te worden...
20220065843
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mehmet
|
Zeer gastvrije onvangst ze zijn zeer meedenkend voor de juiste indeling en erg klantvriendelijke personeel van filiaal Enschede ze nemen de tijd om je keuken samen te stellen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Simon
|
Ik heb een aantal jaren geleden een keuken gekocht bij de vestiging in Utrecht.
Het adviseren ging moeizaam, maar uiteindelijk hadden we een keuken uitgezocht. De prijs waar de verkoper als eerst mee komt word na een kort toneelstukje gehalveerd. En daarna moest er nog heel veel af om op een redelijk bedrag te komen.Zoveel mogelijk geld graaien is wat ze doen.
Toen de keuken geplaatst was bleken de frontjes niet goed te zijn, deze waren mat en konden niet worden schoongemaakt. We hebben uiteindelijk moeten bijbetalen om op onze nieuwe keuken minder mooien frontjes te laten plaatsen. Het was een erg teleurstellende ervaring
42 Reviews Plaats review
M.C. de Heus
|Prachtige keuken besteld met o.a. 2 losse kastjes. Voordat de bestelling definitief werd, ben ik gebeld dat de kastjes wellicht niet zo mooi zouden staan en dat zwart glas toch wel aan te raden was. Dit via de telefoon besproken en jammer genoeg akkoord gegeven. Het was onder werktijd, druk druk en ik ging ervan uit dat de medewerker het wel het beste zou weten. Keuken is geleverd, maar de deurtjes van de kastjes vonden we ontzettend lelijk. Spijt dat we via de telefoon op andere gedachten waren gebracht. Dom van ons. Maar goed, gelijk nieuwe deurtjes besteld, maar we schrokken van de prijs. We moesten hiervoor € 488,- bijbetalen!!! Voor 2 nieuwe deurtjes! Belachelijk veel geld en hier was geen onderhandeling mogelijk. De deurtjes zijn inmiddels geleverd en we hebben nu de keuken die we oorspronkelijk hadden besteld, alleen zijn we € 488,= armer. Dankjewel Keukenkampioen voor het ongevraagde en verkeerde advies en voor het rekenen van de hoofdprijs voor de vervangende deurtjes. We hebben een mooie keuken maar met een bijzondere nare bijsmaak.
Ezra
|Na het plaatsen van een keuken door Keukenkampioen hebben we 6 maanden! lang allerlei problemen ondervonden.
-Er is een hoek verkeerd ingemeten door keukenkampioen waardoor er een groot gat zat tussen de muur en het keukenbad. Hier hebben wij zelf stukadoors voor inhuren om op te vullen.
-Er is geen koolstoffilter met de afzuigkap geleverd waardoor onze afzuigkap niet bruikbaar was.
-De kastjes zijn tot de dag van vandaag niet netjes afgesteld. Deurtjes verspringen en afstanden tussen de kastjes zijn niet gelijk.
-Op aanraden van Keukenkampioen hebben wij een gaskookplaat en afzuigkap combi gekocht omdat deze een hob2hood functie zou hebben waardoor we de knoppen op de afzuigkap nooit zouden hoeven te gebruiken. Na het plaatsen bleek deze functie voor onze producten helemaal niet te bestaan!?
Wij hebben tot nu toe in totaal maar liefst 9 vrije dagen moeten opnemen om alle problemen aan te pakken. We zitten in een drukke verbouwing (meerdere malen gezegd) en hebben door keukenkampioen 6 maanden vertraging opgelopen.
Vandaag kwam teamleider om compensatie te bespreken met de toezegging het definitief op te lossen. Hij komt met een dusdanig laag bedrag ter compensatie dat het nog niet eens 10% dekt van de door ons gemaakte kosten. Dit kunnen we uiteraard niet accepteren.
Geert-Jan Manifarges
|Zeker niet aanbevelen.
We kwamen voor een offerte. Aangegeven aan de vrouw die een verkoper ging halen en 2 keer aangegeven aan de verkoper zelf.
Één van de eerste vragen: wat is het budjet?
Kwam niet enorm klantvriendelijk over op dat moment, toch op in gegaan en besproken. Dan lijkt het bedrag me duidelijk.
We zijn vervolgens uitgebreid geholpen, tips gehad en betrokken zijn ze met ons bezig geweest. Dus dat top.
Uiteindelijk een keuken ver boven budjet. Dan natuurlijk het spelletje touwtrekken over de prijs. Uit eindelijk kwamen we op een bedrag wat opzich acceptabel was maar natuurlijk nog steeds boven budjet.
En toen kwam het. We werden gevraagd te tekenen. Je weet hoe het gaat, mooie praatjes en overhalen. We konden er vanaf binnen 48 uur want ze waren aangesloten op het cbw. Wij overstag. We wilde toch graag alle voordelen die ze beloofd hadden.
Na het tekennen, sfeer veranderd meteen. We werden de deur haast uit geschoven. Zitten we in de auto met meteen een naar gevoel. Meteen besloten. Dat gaan we niet doen. gelijk bellen en mailen binnen zelfs 24 uur. Gelukkig we waren er vanaf. Nee hoor. Nu een rekening van 670,- van wegen annuleren. Nooit tekenen, je wordt terplekke bedonderd. Nooit zou ik keukenkampioen nog aanbevelen.
Keuken hoefde trouwens over 2 jaar pas geleverd te worden...
20220065843
Mehmet
|Zeer gastvrije onvangst ze zijn zeer meedenkend voor de juiste indeling en erg klantvriendelijke personeel van filiaal Enschede ze nemen de tijd om je keuken samen te stellen.
Simon
|Ik heb een aantal jaren geleden een keuken gekocht bij de vestiging in Utrecht.
Het adviseren ging moeizaam, maar uiteindelijk hadden we een keuken uitgezocht. De prijs waar de verkoper als eerst mee komt word na een kort toneelstukje gehalveerd. En daarna moest er nog heel veel af om op een redelijk bedrag te komen.Zoveel mogelijk geld graaien is wat ze doen.
Toen de keuken geplaatst was bleken de frontjes niet goed te zijn, deze waren mat en konden niet worden schoongemaakt. We hebben uiteindelijk moeten bijbetalen om op onze nieuwe keuken minder mooien frontjes te laten plaatsen. Het was een erg teleurstellende ervaring