Om het verhaal kort te houden, de monteur had het probleem niet kunnen oplossen en ik werd geadviseerd om een nieuwe afspraak te maken en te vermelden dat er iemand moet komen dat ook verstand heeft van het systeem dat in onze appartement staat.
Dat gedaan te hebben en bevestigd gekregen via de telefoon dat afgelopen Do tussen 15-17u een monteur zou langskomen is dat niet gebeurd.
Klacht ingediend, geen antwoord.
Weer opnieuw gebeld en mijn verhaal vermeld maar er komt geen antwoord op dat er niemand is op komen dagen en / of om een nieuw afspraak te maken.
Ik werd zelfs nagepraat, uit ongemak bleef ik maar stil in de hoop dat er toch iets van redelijkheid uit zou komen.
Uiteindelijk heeft meneer gezegd dat ik binnenkort word terug gebeld voor wanneer de monteur langskomt.
Hele vage communicatie, niet professioneel noch betrokken.
Hopen dat er iemand anders langs komt anders mag straks de nieuwe huurder het maar met Kemkens uitzoeken want ik laat het hier bij.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Henry
|
Kemkens prendeerd een betrouwbaar bedrijf te zijn trap er niet in.
Ze geven zgn 25 jaar garantie op optimizers van Solar edge de optimizers gaan massaal kapot.
Kemkens rekent 130 euro voor het vervangen hiervan.
Ik ben volgens deze praktijken omgerekend al 900 euro kwijt voor vervanging ondeugdelijke.
componenten.
Ga niet in zee met kemkens solar de kosten voor vervanging wegen niet op tegen de opbrengsten van de zonnepanelen
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
W Kuipers
|
Helaas Kemkens, een beetje jammer dit:
Ja inderdaad, de verkoop ging snel, zowel van de cv ketel als de airco. De installatie van beide was rampzalig door de ondeskundigheid van de monteurs. De cv ketel sloeg niet aan en jongeman wist het even niet meer. Ook een ervaren collega kwam er niet uit en Remeha Nederland moest erbij komen. Bleek het aan een niet aangesloten stekkertje te liggen. Let wel: het was januari dit jaar (2022) en we zouden binnen een paar dagen overhuizen naar dit huis. En dan heb je het natuurlijk graag warm. De draadloze thermostaat bleek tijdelijk niet leverbaar, maar ze zouden daar snel op terugkomen. Niet dus! Ik heb zelf elke dag moeten bellen wat de status was en uiteindelijk besloten deze dan zelf maar te installeren als ie geleverd zou worden.
De airco: wederom slechte montage én niet volgens de gemaakte afspraken. Met als gevolg dat de werkzaamheden werden onderbroken en er een nieuwe afspraak gemaakt zou worden om alles te herstellen naar onze wensen. Ja ja, weer bellen, boos worden en na lang wachten een afspraak gepland. Monteur kraakte eerst het werk van zijn collega’s af en ging aan het werk. Hé hé, eindelijk een werkende airco, maar niet voor lang!!! Midden in de zomer begon een van onze units storing te krijgen. Dus het bel circus begon weer opnieuw met als hinderlijke bijkomstigheid: nu ook lange wachttijden aan de telefoon. Maar er kwam iemand kijken en die stelde vast dat deze unit niet goed was afgevuld. Hij zou zsm de planning ons laten bellen voor een reparatie afspraak. Nou ja, ik heb zelf tig keer gebeld, gemaild, beloofd gekregen dat ze ons echt snel zouden inplannen. Tot op heden dus nog niet gebeurd.
Nu ben ik er klaar mee, vandaar dus dit hele verhaal.
Mocht u op zoek zijn naar een cv, airco, ventilatie, zonnepanelen? Loop Kemkens dan maar snel voorbij en zoek een partij in uw buurt die wel betrouwbaar en deskundig is!!!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
janvergouwen
|
goede service
kundig en vriendelijke monteurs
nieuwe huurketel geplaatst met een duidelijke offerte en goed advies
een aanrader
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Micha
|
Ik heb zelden goede ervaring gehad met kemkens, sacherijnige medewerkers die slordig werk afleveren. Daardoor lekkage gehad en mn vloer krom getrokken. Ook daar geen fatsoenlijke compensatie voor gekregen. Ik wou dat ik de keus had om nooit meer met ze te maken hebben.
2660 Reviews Plaats review
Martijn
|Om het verhaal kort te houden, de monteur had het probleem niet kunnen oplossen en ik werd geadviseerd om een nieuwe afspraak te maken en te vermelden dat er iemand moet komen dat ook verstand heeft van het systeem dat in onze appartement staat.
Dat gedaan te hebben en bevestigd gekregen via de telefoon dat afgelopen Do tussen 15-17u een monteur zou langskomen is dat niet gebeurd.
Klacht ingediend, geen antwoord.
Weer opnieuw gebeld en mijn verhaal vermeld maar er komt geen antwoord op dat er niemand is op komen dagen en / of om een nieuw afspraak te maken.
Ik werd zelfs nagepraat, uit ongemak bleef ik maar stil in de hoop dat er toch iets van redelijkheid uit zou komen.
Uiteindelijk heeft meneer gezegd dat ik binnenkort word terug gebeld voor wanneer de monteur langskomt.
Hele vage communicatie, niet professioneel noch betrokken.
Hopen dat er iemand anders langs komt anders mag straks de nieuwe huurder het maar met Kemkens uitzoeken want ik laat het hier bij.
Henry
|Kemkens prendeerd een betrouwbaar bedrijf te zijn trap er niet in.
Ze geven zgn 25 jaar garantie op optimizers van Solar edge de optimizers gaan massaal kapot.
Kemkens rekent 130 euro voor het vervangen hiervan.
Ik ben volgens deze praktijken omgerekend al 900 euro kwijt voor vervanging ondeugdelijke.
componenten.
Ga niet in zee met kemkens solar de kosten voor vervanging wegen niet op tegen de opbrengsten van de zonnepanelen
W Kuipers
|Helaas Kemkens, een beetje jammer dit:
Ja inderdaad, de verkoop ging snel, zowel van de cv ketel als de airco. De installatie van beide was rampzalig door de ondeskundigheid van de monteurs. De cv ketel sloeg niet aan en jongeman wist het even niet meer. Ook een ervaren collega kwam er niet uit en Remeha Nederland moest erbij komen. Bleek het aan een niet aangesloten stekkertje te liggen. Let wel: het was januari dit jaar (2022) en we zouden binnen een paar dagen overhuizen naar dit huis. En dan heb je het natuurlijk graag warm. De draadloze thermostaat bleek tijdelijk niet leverbaar, maar ze zouden daar snel op terugkomen. Niet dus! Ik heb zelf elke dag moeten bellen wat de status was en uiteindelijk besloten deze dan zelf maar te installeren als ie geleverd zou worden.
De airco: wederom slechte montage én niet volgens de gemaakte afspraken. Met als gevolg dat de werkzaamheden werden onderbroken en er een nieuwe afspraak gemaakt zou worden om alles te herstellen naar onze wensen. Ja ja, weer bellen, boos worden en na lang wachten een afspraak gepland. Monteur kraakte eerst het werk van zijn collega’s af en ging aan het werk. Hé hé, eindelijk een werkende airco, maar niet voor lang!!! Midden in de zomer begon een van onze units storing te krijgen. Dus het bel circus begon weer opnieuw met als hinderlijke bijkomstigheid: nu ook lange wachttijden aan de telefoon. Maar er kwam iemand kijken en die stelde vast dat deze unit niet goed was afgevuld. Hij zou zsm de planning ons laten bellen voor een reparatie afspraak. Nou ja, ik heb zelf tig keer gebeld, gemaild, beloofd gekregen dat ze ons echt snel zouden inplannen. Tot op heden dus nog niet gebeurd.
Nu ben ik er klaar mee, vandaar dus dit hele verhaal.
Mocht u op zoek zijn naar een cv, airco, ventilatie, zonnepanelen? Loop Kemkens dan maar snel voorbij en zoek een partij in uw buurt die wel betrouwbaar en deskundig is!!!
janvergouwen
|goede service
kundig en vriendelijke monteurs
nieuwe huurketel geplaatst met een duidelijke offerte en goed advies
een aanrader
Micha
|Ik heb zelden goede ervaring gehad met kemkens, sacherijnige medewerkers die slordig werk afleveren. Daardoor lekkage gehad en mn vloer krom getrokken. Ook daar geen fatsoenlijke compensatie voor gekregen. Ik wou dat ik de keus had om nooit meer met ze te maken hebben.