Ik heb een hele goede service gekregen voor de montage van mijn dressoir. Ik ben hierdoor heel erg goed geholpen, zodat ik heel erg blij ben met mijn mooie dressoir.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kars Willemsen
|
De aller slechtste service die ik ooit heb meegemaakt. Zo´n 6 weken geleden heb ik een matras bij Jysk besteld. Bij aankoop werd mij verteld dat ik kon rekenen op een levertijd van maximaal twee weken. Na 3 weken had ik nog geen reactie en heb ik (op eigen initiatief) contact op genomen. Er werd mij toen verteld dat de matras een week vertraagd was. Een week later was de matras nog steeds niet geleverd. Na een volgend klantcontact (wederom op eigen initiatief) kreeg ik hetzelfde verhaal te horen: "De matras is vertraagd, maar moet deze week binnenkomen". Die week werd ik gebeld door de Jysk dat de matras op de komende dinsdag geleverd kon worden. Echter werd ik op die dinsdag door de Jysk gebeld met de mededeling dat de matras er toch nog niet was. Bizar genoeg herhaalde dit tafereel zich enkele dagen later. Vandaag (25-11-2020) sprak ik een medewerker die aangaf geen idee te hebben waar mijn matras bleef en dat er zoveel problemen zijn met de levering dat ze eigenlijk überhaupt geen idee hebben wat er met elke levering meekomt. De eerste medewerker die daadwerkelijk de waarheid sprak. Kortom: 6 weken gewacht en geen matras. De Jysk heeft geen idee wat er geleverd gaat worden. Gezien de chaos weet je momenteel zeker dat een bestelling van een matras niet binnen de afgesproken levertijd aankomt (en ook niet kort daarna).
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Van Remoortel
|
Op 17 juli bestelden wij een topdekmatras in de winkel in Olen, die geleverd zou worden deze week, men zou SMS zenden als deze binnen was.
Ok dinsdag 23 juli bezochten wij terug de winkel, voor een andere matras. Niet om onze topdek te vervangen, gewoon een extra matras voor kleinzoon. Toen wij hierover enkele vragen hadden zeiden ze ons gewoon dat we achteraan maar moesten gaan kijken. We zijden dat het om een twijfelaar ging, en we kregen terug het antwoord gewoon achteraan in de winkel gaan kijken....... We werden dus niet rechtstreeks geholpen!
We hebben het daarbij gelaten, en vroegen achter de levering van onze topdek, en die zou vandaag dinsdag nog geleverd worden.
We wachten dus op een SMS. Woensdag belden we zelf terug, en ze zou binnen zijn, maar het was te warm om de pallet uit te pakken zeiden ze...... morgen misschien......
Donderdag nog niets vernomen, en ik ben dan vrijdag zelf gewoon naar de winkel gegaan, en de matras stond klaar..... Ik vroeg waarom geen SMS, en daar waren ze nog niet aan toe gekomen zeiden ze.
We zijn over deze winkel en het personeel daar erg ontevreden, en we zullen deze dus ook niet aanraden aan vrienden of famillie........
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Linda
|
ontevreden met heel jong personeel wat bij elkaar stond te giechelen, geen (netjes)antwoord konden geven op een vraag over waar iets te vinden was.. een saaie rommelige winkel, ik zeg ga eens kijken in Denemarken hoe het er daar uit ziet en er daar aan toe gaan.
4.0
0
Klant van JYSK
|
Vriendelijke personeel ,groot assortiment ,behulpzaam, en zeker een goed advies top winkel
7 Reviews Plaats review
Ria van Houwelingen
|Ik heb een hele goede service gekregen voor de montage van mijn dressoir. Ik ben hierdoor heel erg goed geholpen, zodat ik heel erg blij ben met mijn mooie dressoir.
Kars Willemsen
|De aller slechtste service die ik ooit heb meegemaakt. Zo´n 6 weken geleden heb ik een matras bij Jysk besteld. Bij aankoop werd mij verteld dat ik kon rekenen op een levertijd van maximaal twee weken. Na 3 weken had ik nog geen reactie en heb ik (op eigen initiatief) contact op genomen. Er werd mij toen verteld dat de matras een week vertraagd was. Een week later was de matras nog steeds niet geleverd. Na een volgend klantcontact (wederom op eigen initiatief) kreeg ik hetzelfde verhaal te horen: "De matras is vertraagd, maar moet deze week binnenkomen". Die week werd ik gebeld door de Jysk dat de matras op de komende dinsdag geleverd kon worden. Echter werd ik op die dinsdag door de Jysk gebeld met de mededeling dat de matras er toch nog niet was. Bizar genoeg herhaalde dit tafereel zich enkele dagen later. Vandaag (25-11-2020) sprak ik een medewerker die aangaf geen idee te hebben waar mijn matras bleef en dat er zoveel problemen zijn met de levering dat ze eigenlijk überhaupt geen idee hebben wat er met elke levering meekomt. De eerste medewerker die daadwerkelijk de waarheid sprak. Kortom: 6 weken gewacht en geen matras. De Jysk heeft geen idee wat er geleverd gaat worden. Gezien de chaos weet je momenteel zeker dat een bestelling van een matras niet binnen de afgesproken levertijd aankomt (en ook niet kort daarna).
Van Remoortel
|Op 17 juli bestelden wij een topdekmatras in de winkel in Olen, die geleverd zou worden deze week, men zou SMS zenden als deze binnen was.
Ok dinsdag 23 juli bezochten wij terug de winkel, voor een andere matras. Niet om onze topdek te vervangen, gewoon een extra matras voor kleinzoon. Toen wij hierover enkele vragen hadden zeiden ze ons gewoon dat we achteraan maar moesten gaan kijken. We zijden dat het om een twijfelaar ging, en we kregen terug het antwoord gewoon achteraan in de winkel gaan kijken....... We werden dus niet rechtstreeks geholpen!
We hebben het daarbij gelaten, en vroegen achter de levering van onze topdek, en die zou vandaag dinsdag nog geleverd worden.
We wachten dus op een SMS. Woensdag belden we zelf terug, en ze zou binnen zijn, maar het was te warm om de pallet uit te pakken zeiden ze...... morgen misschien......
Donderdag nog niets vernomen, en ik ben dan vrijdag zelf gewoon naar de winkel gegaan, en de matras stond klaar..... Ik vroeg waarom geen SMS, en daar waren ze nog niet aan toe gekomen zeiden ze.
We zijn over deze winkel en het personeel daar erg ontevreden, en we zullen deze dus ook niet aanraden aan vrienden of famillie........
Linda
|ontevreden met heel jong personeel wat bij elkaar stond te giechelen, geen (netjes)antwoord konden geven op een vraag over waar iets te vinden was.. een saaie rommelige winkel, ik zeg ga eens kijken in Denemarken hoe het er daar uit ziet en er daar aan toe gaan.
Klant van JYSK
|Vriendelijke personeel ,groot assortiment ,behulpzaam, en zeker een goed advies top winkel