We kwamen binnen op locatie Cruquius vanmiddag omdat we graag een bed ombouw met hoofdbord en nachtkastjes wilden aanschaffen.
Twee medewerkers stonden samen druk in gesprek, op onze vraag m.b.t tot onze wensen werden we naar de eerste etage verwezen. Mijn echtgenoot vroeg of daar iemand zou zijn die ons verder zou kunnen helpen daarop werd negatief geantwoord. De bedden stonden boven en de prijzen stonden erbij werd ons verteld. ALS IK EEN INTERNET ERVARING HAD GEWILD DAN HAD IK WEL THUIS GEBLEVEN. Hardhollend bij Swiss Sense een bestelling gedaan. Mijn advies sluiten die hap, voor kwaliteit dienstverlening ga een tijdje bij de buren in de leer. Beter bed is ons als klant kwijt!!!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Beter Bed
|
kwam op zaterdag rond half 5 om gericht een matras te kopen.de verkoper aan de balie keek verveeld vanaf zijn telefoon en sprak ons niet aan.toen ik zei dat ik interesse had in een matras ,zei hij met een wijzende vinger naar de afdeling waar de matrassen zich bevinden,dat ik daar kon kijken,waanra hij weer verderr ging met zijn vast,heel belangrijke ap of spelletje
4.4
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Beter Bed
|
Er was een weeffout in het goed van het kopstuk van het bed, geen probleem paar weken later nieuw kopstsuk gebracht,prima service.
7.5
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Gesponsord
Klant van Beter Bed
|
zelfs na sluitingstijd nog correct te woord gestaan door personeelslid toen we bij de winkel naar binnen wilden wat heeft geleid tot een vervolgbezoek en aanschaf matrassen.
8.6
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Beter Bed
|
Kom graag in deze winkel, goede service en deskundig en vriendelijk personeel. Ook problemen worden snel en correct opgelost.
24 Reviews Plaats review
Jet
|We kwamen binnen op locatie Cruquius vanmiddag omdat we graag een bed ombouw met hoofdbord en nachtkastjes wilden aanschaffen.
Twee medewerkers stonden samen druk in gesprek, op onze vraag m.b.t tot onze wensen werden we naar de eerste etage verwezen. Mijn echtgenoot vroeg of daar iemand zou zijn die ons verder zou kunnen helpen daarop werd negatief geantwoord. De bedden stonden boven en de prijzen stonden erbij werd ons verteld. ALS IK EEN INTERNET ERVARING HAD GEWILD DAN HAD IK WEL THUIS GEBLEVEN. Hardhollend bij Swiss Sense een bestelling gedaan. Mijn advies sluiten die hap, voor kwaliteit dienstverlening ga een tijdje bij de buren in de leer. Beter bed is ons als klant kwijt!!!!
Klant van Beter Bed
|kwam op zaterdag rond half 5 om gericht een matras te kopen.de verkoper aan de balie keek verveeld vanaf zijn telefoon en sprak ons niet aan.toen ik zei dat ik interesse had in een matras ,zei hij met een wijzende vinger naar de afdeling waar de matrassen zich bevinden,dat ik daar kon kijken,waanra hij weer verderr ging met zijn vast,heel belangrijke ap of spelletje
Klant van Beter Bed
|Er was een weeffout in het goed van het kopstuk van het bed, geen probleem paar weken later nieuw kopstsuk gebracht,prima service.
Klant van Beter Bed
|zelfs na sluitingstijd nog correct te woord gestaan door personeelslid toen we bij de winkel naar binnen wilden wat heeft geleid tot een vervolgbezoek en aanschaf matrassen.
Klant van Beter Bed
|Kom graag in deze winkel, goede service en deskundig en vriendelijk personeel. Ook problemen worden snel en correct opgelost.