Van alle juweliers in Maastricht is dit er eentje om te vermijden. Ring gekocht met als doel de stijl te laten zien en deze later om te ruilen in het geval deze niet pastte. De ring is welgeteld 1 maal het doosje uit geweest om te passen en is daarna terug in het doosje gegaan. Bij het terug brengen van de ring in de winkel kwam opeens de claim dat de ring beschadigd was en dat wij dit gedaan hadden. Hier op hebben we de ring achter gelaten en en zouden we de volgende dag gebeld worden door de heer *** zelf. Dit gebeurd uiteindelijk waarna hij met hetzelfde verhaal kwam als het personeel van eerst. Gezien ik dit een extreem rare manier van zaken doen vindt heb ik het hierbij gelaten en aan gegeven dat ze de ring mogen houden. Er zijn nog voldoende juweliers die wel fatsoenlijk zaken kunnen doen. Vermijd deze zaak onder alle omstandigheden. De manier waar op je als klant met een issue aan gesproken wordt is allerminst professioneel te noemen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Charlotte
|
Deze juwelier is absoluut geen aanrader!!!
Tijdje terug heb ik mijn ring naar juwelier Martens van Lijf gebracht voor een gravure. Al snel bleek dat meneer Martens een verkeerde tekst erin had gegraveerd. Meneer zou dit oplossen door de foutieve tekst eruit te halen en de juiste tekst erin te zetten. Na deze procedures bleek dat de ring mij te groot was geworden... Meneer Martens schoof de verantwoordelijkheid van zich af en beargumenteerde het op allerlei manieren zoals: ‘Risico van het vak.’ En: ‘Als u de ring bij mij had gekocht dan was het een ander verhaal geweest.’
Over eventuele risico’s heeft deze juwelier mij nog nooit ingelicht!!
Vervolgens kreeg ik het aanbod om de ring bij ze achter te laten, dan kon ik voor €80,- de ring weer in orde laten maken. De dochter van meneer gaf mij nog 50% korting, waar meneer Martens het helemaal niet mee eens was en dit ook duidelijk uitte naar zijn dochter en mij. Ik ben met dit aanbod niet akkoord gegaan omdat het lijkt alsof ze de onkosten (omtrent foutieve gravure) willen terugverdienen op deze manier.
Al met al is dit mijn conclusie over juwelier Martens van Lijf: klantonvriendelijk, slechte service en naar mijn mening oplichterspraktijken.
2 Reviews Plaats review
Sven
|Van alle juweliers in Maastricht is dit er eentje om te vermijden. Ring gekocht met als doel de stijl te laten zien en deze later om te ruilen in het geval deze niet pastte. De ring is welgeteld 1 maal het doosje uit geweest om te passen en is daarna terug in het doosje gegaan. Bij het terug brengen van de ring in de winkel kwam opeens de claim dat de ring beschadigd was en dat wij dit gedaan hadden. Hier op hebben we de ring achter gelaten en en zouden we de volgende dag gebeld worden door de heer *** zelf. Dit gebeurd uiteindelijk waarna hij met hetzelfde verhaal kwam als het personeel van eerst. Gezien ik dit een extreem rare manier van zaken doen vindt heb ik het hierbij gelaten en aan gegeven dat ze de ring mogen houden. Er zijn nog voldoende juweliers die wel fatsoenlijk zaken kunnen doen. Vermijd deze zaak onder alle omstandigheden. De manier waar op je als klant met een issue aan gesproken wordt is allerminst professioneel te noemen.
Charlotte
|Deze juwelier is absoluut geen aanrader!!!
Tijdje terug heb ik mijn ring naar juwelier Martens van Lijf gebracht voor een gravure. Al snel bleek dat meneer Martens een verkeerde tekst erin had gegraveerd. Meneer zou dit oplossen door de foutieve tekst eruit te halen en de juiste tekst erin te zetten. Na deze procedures bleek dat de ring mij te groot was geworden... Meneer Martens schoof de verantwoordelijkheid van zich af en beargumenteerde het op allerlei manieren zoals: ‘Risico van het vak.’ En: ‘Als u de ring bij mij had gekocht dan was het een ander verhaal geweest.’
Over eventuele risico’s heeft deze juwelier mij nog nooit ingelicht!!
Vervolgens kreeg ik het aanbod om de ring bij ze achter te laten, dan kon ik voor €80,- de ring weer in orde laten maken. De dochter van meneer gaf mij nog 50% korting, waar meneer Martens het helemaal niet mee eens was en dit ook duidelijk uitte naar zijn dochter en mij. Ik ben met dit aanbod niet akkoord gegaan omdat het lijkt alsof ze de onkosten (omtrent foutieve gravure) willen terugverdienen op deze manier.
Al met al is dit mijn conclusie over juwelier Martens van Lijf: klantonvriendelijk, slechte service en naar mijn mening oplichterspraktijken.