je staat tegen een deur te duwen om naar binnen te gaan om een Baume & Mercier te kopen die je in de etalage hebt gezien en deze deur wordt door 2 medewerkers letterlijk en figuurlijk voor je neus gesloten. Als je dan door de deurkier heen zegt dat ze het horloge in de etalge kunnen pakken en dat ik hewt dan direct afreken krijg je (op zaterdag) de mededeling dat je ze dinsdag om 09.30 uur weer open zijn.
dag en tot ziens
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Darryl Gootjes
|
Slechte service en zeker niet klantvriendelijk! Heb. in feb. 2017 horloge gekocht (Tag Heuer van ruim
€ 2.000,00). Na een maand stond het stil. Terug naar fabriek (nieuwe printplaat erin). Heeft bijna een maand geduurd. Na enkele maanden stond het weer stil. Weer gerepareerd. Eind november zelfde euvel. Terug naar fabriek. Begin maart terug gekregen! Glas (kristal en gehard glas) was bekrast bij de laatste keer dat het horloge terug naar Vossen ging (inmiddels overgenomen door Sc haar en Citroen). Gevraagd of Vossen het glas wilde repareren en de kosten voor hun rekening wilde nemen uit coulance (reparatiebedrag € 150,00. Was ruim 4 maanden het horloge kwijt!). Maar dat was niet bespreekbaar (beleid en dat soort vaag geleuter). Jammer; had meer van deze juwelier verwacht. Bij het sluiten van de koop zeer klantvriendelijk (kregen zelfs koffie en wijn). Na de koop zeer slechte klantenservice. Ronduit belabberde after sales!! Het is zeer onwaarschijnlijk dat ik deze juwelier zal aanbevelen bij mijn vrienden en kennissen. Iedereen is gewaarschuwd voor de slechte service van juwelier Vossen (nu Schaap en Citroen in Maastricht). Koop dure spullen liever elders!
2 Reviews Plaats review
Maurice
|je staat tegen een deur te duwen om naar binnen te gaan om een Baume & Mercier te kopen die je in de etalage hebt gezien en deze deur wordt door 2 medewerkers letterlijk en figuurlijk voor je neus gesloten. Als je dan door de deurkier heen zegt dat ze het horloge in de etalge kunnen pakken en dat ik hewt dan direct afreken krijg je (op zaterdag) de mededeling dat je ze dinsdag om 09.30 uur weer open zijn.
dag en tot ziens
Darryl Gootjes
|Slechte service en zeker niet klantvriendelijk! Heb. in feb. 2017 horloge gekocht (Tag Heuer van ruim
€ 2.000,00). Na een maand stond het stil. Terug naar fabriek (nieuwe printplaat erin). Heeft bijna een maand geduurd. Na enkele maanden stond het weer stil. Weer gerepareerd. Eind november zelfde euvel. Terug naar fabriek. Begin maart terug gekregen! Glas (kristal en gehard glas) was bekrast bij de laatste keer dat het horloge terug naar Vossen ging (inmiddels overgenomen door Sc haar en Citroen). Gevraagd of Vossen het glas wilde repareren en de kosten voor hun rekening wilde nemen uit coulance (reparatiebedrag € 150,00. Was ruim 4 maanden het horloge kwijt!). Maar dat was niet bespreekbaar (beleid en dat soort vaag geleuter). Jammer; had meer van deze juwelier verwacht. Bij het sluiten van de koop zeer klantvriendelijk (kregen zelfs koffie en wijn). Na de koop zeer slechte klantenservice. Ronduit belabberde after sales!! Het is zeer onwaarschijnlijk dat ik deze juwelier zal aanbevelen bij mijn vrienden en kennissen. Iedereen is gewaarschuwd voor de slechte service van juwelier Vossen (nu Schaap en Citroen in Maastricht). Koop dure spullen liever elders!