Vandaag een nieuwe ebike gekocht , kom al 20 jaar bij Harmans , goede service fijne mensen alles top
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Cees van Dijk
|
Op 30 mei 2020 heb ik een E-bike gekocht voor mijn vrouw bij Joop Hermans. Normaal schrijf ik nooit reviews, maar in dit geval maak ik graag een uitzondering. Want ik ben gewoon super tevreden over alles rond de aankoop van de fiets en natuurlijk de fiets zelf. Met name tevreden over de medewerkers, die zeer deskundig zijn en erg klantgericht. Zo hebben ze adviezen gegeven over de E-bike die het best past bij mijn vrouw; echt advies op maat dus. Daarnaast zijn ze allemaal heel klantvriendelijk; alles kan en mag en is gebaseerd op veel vertrouwen. En ondanks de drukte nemen ze de tijd voor je, ze houden zich keurig aan de afspraken en zijn supervriendelijk. Ik weet zeker dat mijn volgende fiets weer een fiets van Joop Hermans wordt!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Brigitte van Stigt
|
Na dat ik een lekke voorband had gekregen heb ik een afspraak gemaakt om deze te laten repareren. Het verzoek was de fiets voor 10.00 uur te brengen dan zou ik hem in de loop van de dag weer op kunnen halen. Bij aankomst werdt mij gevraagd of ik in de gelegenheid was in de buurt te blijven want de klus kon gelijk woreeen geklaard. Op mijn mededeling dat ik geen pinpas bij me had werd geantwoord dat dit geen enkel probleem was, ik zou een bon mee krijgen om e,e, a thuis af te handelen. Een paar jaar geleden heb ik mijn fiets bij de firma gekocht. 3 kwartier later kon ik mijn fiets al weer ophalen. TOP!!! Wat een wederzijds vertrouwen , wat een service!! Ik weet nu weer waarom ik mijn fiets bij Harmans heb gekocht.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
kees
|
SERVICE IS SLECHT NIET AAN BEGINNEN. . Minpunten: service is slecht bij joop harmans.
4 Reviews Plaats review
P teer
|Vandaag een nieuwe ebike gekocht , kom al 20 jaar bij Harmans , goede service fijne mensen alles top
Cees van Dijk
|Op 30 mei 2020 heb ik een E-bike gekocht voor mijn vrouw bij Joop Hermans. Normaal schrijf ik nooit reviews, maar in dit geval maak ik graag een uitzondering. Want ik ben gewoon super tevreden over alles rond de aankoop van de fiets en natuurlijk de fiets zelf. Met name tevreden over de medewerkers, die zeer deskundig zijn en erg klantgericht. Zo hebben ze adviezen gegeven over de E-bike die het best past bij mijn vrouw; echt advies op maat dus. Daarnaast zijn ze allemaal heel klantvriendelijk; alles kan en mag en is gebaseerd op veel vertrouwen. En ondanks de drukte nemen ze de tijd voor je, ze houden zich keurig aan de afspraken en zijn supervriendelijk. Ik weet zeker dat mijn volgende fiets weer een fiets van Joop Hermans wordt!
Brigitte van Stigt
|Na dat ik een lekke voorband had gekregen heb ik een afspraak gemaakt om deze te laten repareren. Het verzoek was de fiets voor 10.00 uur te brengen dan zou ik hem in de loop van de dag weer op kunnen halen. Bij aankomst werdt mij gevraagd of ik in de gelegenheid was in de buurt te blijven want de klus kon gelijk woreeen geklaard. Op mijn mededeling dat ik geen pinpas bij me had werd geantwoord dat dit geen enkel probleem was, ik zou een bon mee krijgen om e,e, a thuis af te handelen. Een paar jaar geleden heb ik mijn fiets bij de firma gekocht. 3 kwartier later kon ik mijn fiets al weer ophalen. TOP!!! Wat een wederzijds vertrouwen , wat een service!! Ik weet nu weer waarom ik mijn fiets bij Harmans heb gekocht.
kees
|SERVICE IS SLECHT NIET AAN BEGINNEN. . Minpunten: service is slecht bij joop harmans.