Mensen blijf ver web bij deze maatschappij. Ze hebben de administratie niet op orde en ze proberen daadwerkelijk op elk mogelijke manier wat extra geld uit je te knijpen.
Ze komen ze best aardig over op de telefoon over (als je ze te pakken krijgt), maar ze denken totaal niet met je mee en denken alleen in eigenbelang.
Ik heb meegemaakt dat ik een schade doorgaf, maar ze konden het contract van de auto niet vinden..!
Ook hebben ze me bij een schouwing van de auto allemaal kosten proberen aan te rekenen die onterecht waren en niet volgens hun eigen innameprotocol waren. Ik heb tot rechtsbijstand moeten gaan om mijn gelijk te halen.
Als je komt met een verzoek of vraag kan het maanden (in een geval duurde het voor mij zelfs méér dan drie maanden) duren voordat je een reactie krijgt. Ik heb meegemaakt dat ze op de dag zelf een onderhoudsafspraak cancelden zonder tegenbericht. En zo heb ik helaas meer voorbeelden.
Nogmaals, ga niet met deze bloedzuigers in zee en loop met een hele grote boog om ze heen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Rick D
|
Gloednieuwe leaseauto was na 7 weken defect, ondertussen zijn we bijna 6 maanden verder en heb ik de auto nog steeds niet terug. Duurt allemaal schandalig lang.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Klant van J&T Autolease
|
Goed
8.0
Contract
Sturing
De communicatie en informatieverstrekking
Onderhoud
Schade / pech
Klant van J&T Autolease
|
Deze zijn goed. De keren dat ik contact heb gehad is dit zeer goed bevallen.
8.0
Sturing
De communicatie en informatieverstrekking
Onderhoud
Schade / pech
Contract
Klant van J&T Autolease
|
Zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen. Vriendelijke en altijd behulpzame mensen aan de telefoon.
225 Reviews Plaats review
Huib
|Mensen blijf ver web bij deze maatschappij. Ze hebben de administratie niet op orde en ze proberen daadwerkelijk op elk mogelijke manier wat extra geld uit je te knijpen.
Ze komen ze best aardig over op de telefoon over (als je ze te pakken krijgt), maar ze denken totaal niet met je mee en denken alleen in eigenbelang.
Ik heb meegemaakt dat ik een schade doorgaf, maar ze konden het contract van de auto niet vinden..!
Ook hebben ze me bij een schouwing van de auto allemaal kosten proberen aan te rekenen die onterecht waren en niet volgens hun eigen innameprotocol waren. Ik heb tot rechtsbijstand moeten gaan om mijn gelijk te halen.
Als je komt met een verzoek of vraag kan het maanden (in een geval duurde het voor mij zelfs méér dan drie maanden) duren voordat je een reactie krijgt. Ik heb meegemaakt dat ze op de dag zelf een onderhoudsafspraak cancelden zonder tegenbericht. En zo heb ik helaas meer voorbeelden.
Nogmaals, ga niet met deze bloedzuigers in zee en loop met een hele grote boog om ze heen.
Rick D
|Gloednieuwe leaseauto was na 7 weken defect, ondertussen zijn we bijna 6 maanden verder en heb ik de auto nog steeds niet terug. Duurt allemaal schandalig lang.
Klant van J&T Autolease
|Goed
Klant van J&T Autolease
|Deze zijn goed. De keren dat ik contact heb gehad is dit zeer goed bevallen.
Klant van J&T Autolease
|Zeer prettig bedrijf om zaken mee te doen. Vriendelijke en altijd behulpzame mensen aan de telefoon.