De schoen zit correct : maat 44. Deze past als van ouds.
Na betaling komt via de lift de schoenendoos met dezelfde model en maat: 44.
Thuis gekomen trek je deze schoenen aan: dit blijkt plots niet mogelijk zonder schoenlepel en zwaar forceren.
Toch maar proberen, je gaat ze "inlopen".
Er zit weliswaar "maat 44" in de schoen genaaid, maar de werkelijke maat ligt eerder bij maat 42.
Dit kan alleen gebeuren omdat je nieuwe ongepaste schoenen mee kreeg dan degene die je paste.
Een 'wisseltruc'. Daaag 180 euro. Ik waag te betwijfelen of de schoenen originele Nike's zijn.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Annemarie
|
Zelden een webshop meegemaakt waar zo slecht wordt gecommuniceerd en klantenservice totaal niet aan de orde is.
Ik bestel een Puma jogging, laatste in zijn maat. Ze sturen hem toe met de veiligheidstag er nog aan vast. Hun schuld. Ik mag het zelf oplossen door 4u heen en terug te komen rijden naar de dichtstbijzijnde winkel (wat niet kon vanwege lockdown sluiting) of het artikel retour sturen en mijn geld terug. Maar dat wil ik natuurlijk niet; ik wil gewoon die broek, omdat ik een bijpassende hoodie heb gekocht. En het is de laatste in mijn maat.
Wel 20 mails heen en weer gestuurd. De klantenservice is gewoon doof en doet alsof hun neus bloedt; die draaien gewoon steeds hetzelfde riedeltje af zonder enige vorm van medewerking of meedenken met de klant.
Uiteindelijk broek moeten terugsturen, briefje erbij gedaan of ze aub de tag eraf willen halen en broek terug willen sturen. Niks hoor, flats geld terug en broek weg.
Bah, wat heb ik hier een nare smaak van in mijn mond zeg.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jessica
|
Wat een super slechte site, heb iets besteld geld word van 1 artikel terug gestort zonder een bericht te geven want hij is niet op voorraad, vervolgens ,is hij wel op voorraad, willen ze hem je opnieuw laten bestellen plus weer verzendkosten erover heen. En zo is er van alle bestellingen nog geen 1 goed gegaan , steeds denken zal wel toeval zijn we proberen nog een keer, maar helaas kut bedrijf
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Kees Verheggen
|
Bestel niet bij deze cowboys mensen. Ze hebben hun zaakjes niet op orde met retourzendingen. Alles netjes teruggestuurd, bevestiging vanuit DHL maar toch deurwaarder op je stoep. Niet bestellen bij deze internetcowboys mensen
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hendriksen
|
Helaas pas na te hebben besteld, op internet jd sports reviews opgezocht.
Wat een slecht bedrijf.
Totaal beneden elke verwachting.
Dat zo'n bedrijf überhaupt nog op de Nederlandse markt mag leveren.
Er moet met grote letters meteen komen te staan : STOP. BESTEL ELDERS.
bestellingen worden niet of echt bizar laat geleverd. Echt heel slecht en totaal niet klant vriendelijk.
48 Reviews Plaats review
Sadrak Kabir
|De schoen zit correct : maat 44. Deze past als van ouds.
Na betaling komt via de lift de schoenendoos met dezelfde model en maat: 44.
Thuis gekomen trek je deze schoenen aan: dit blijkt plots niet mogelijk zonder schoenlepel en zwaar forceren.
Toch maar proberen, je gaat ze "inlopen".
Er zit weliswaar "maat 44" in de schoen genaaid, maar de werkelijke maat ligt eerder bij maat 42.
Dit kan alleen gebeuren omdat je nieuwe ongepaste schoenen mee kreeg dan degene die je paste.
Een 'wisseltruc'. Daaag 180 euro. Ik waag te betwijfelen of de schoenen originele Nike's zijn.
Annemarie
|Zelden een webshop meegemaakt waar zo slecht wordt gecommuniceerd en klantenservice totaal niet aan de orde is.
Ik bestel een Puma jogging, laatste in zijn maat. Ze sturen hem toe met de veiligheidstag er nog aan vast. Hun schuld. Ik mag het zelf oplossen door 4u heen en terug te komen rijden naar de dichtstbijzijnde winkel (wat niet kon vanwege lockdown sluiting) of het artikel retour sturen en mijn geld terug. Maar dat wil ik natuurlijk niet; ik wil gewoon die broek, omdat ik een bijpassende hoodie heb gekocht. En het is de laatste in mijn maat.
Wel 20 mails heen en weer gestuurd. De klantenservice is gewoon doof en doet alsof hun neus bloedt; die draaien gewoon steeds hetzelfde riedeltje af zonder enige vorm van medewerking of meedenken met de klant.
Uiteindelijk broek moeten terugsturen, briefje erbij gedaan of ze aub de tag eraf willen halen en broek terug willen sturen. Niks hoor, flats geld terug en broek weg.
Bah, wat heb ik hier een nare smaak van in mijn mond zeg.
Jessica
|Wat een super slechte site, heb iets besteld geld word van 1 artikel terug gestort zonder een bericht te geven want hij is niet op voorraad, vervolgens ,is hij wel op voorraad, willen ze hem je opnieuw laten bestellen plus weer verzendkosten erover heen. En zo is er van alle bestellingen nog geen 1 goed gegaan , steeds denken zal wel toeval zijn we proberen nog een keer, maar helaas kut bedrijf
Kees Verheggen
|Bestel niet bij deze cowboys mensen. Ze hebben hun zaakjes niet op orde met retourzendingen. Alles netjes teruggestuurd, bevestiging vanuit DHL maar toch deurwaarder op je stoep. Niet bestellen bij deze internetcowboys mensen
Hendriksen
|Helaas pas na te hebben besteld, op internet jd sports reviews opgezocht.
Wat een slecht bedrijf.
Totaal beneden elke verwachting.
Dat zo'n bedrijf überhaupt nog op de Nederlandse markt mag leveren.
Er moet met grote letters meteen komen te staan : STOP. BESTEL ELDERS.
bestellingen worden niet of echt bizar laat geleverd. Echt heel slecht en totaal niet klant vriendelijk.