Ik ben hier meer dan 15 jaar klant geweest, was altijd tevreden. De vorige keer stond er een sloppy uitziende jongeman ongeinteresserd mijn haar te fohnen. Hij blies overal heen, behalve in mijn haar. Ik had grote stap gemaakt om haren kort te knipoen. Biemand die ook maar enigszins aandacht gaf aan die grote stap.
Ze gebruiken nu een app voor afspraak bevestiging. Kreeg ik vorige week een app dat ik een afspraak had, terwijl ik die niet had. Vandaag had in een afspraak om 16:20, kreeg ik per app bevestigd. Kom ik aan, door file 5 min te laat, zeggen zij dat ik er om 16:15 een afspraak had. Doordat ik 10 min (volgens hun) te laat was konden ze me niet meer knippen. Dat dus terwijl ik volgens hun afspraken app om 16:20 een afspraak had en dus maar 5 min te laat was. En dan wordt tegen een vaste klant gezegd dat ze me niet meer kunnen knippen. De service is het laatste jaar echt naar een nul-punt gekelderd. Ik ga niet meer terug.
3.0
Prijs / kwaliteit
Service van de medewerkers
Deskundigheid
Sfeer
Behandeling
M emmelkamp
|
Nog nooit meegemaakt, kapster kwam achter mij aan? Eerst 10 min gewacht bij de kassa. Of iemand n fles shampoo in Mn tas had gedaan? Ik weer terug in de winkel, was n misverstand en excuses etc, de kapper kwam er niet zo goed uit, en keek mij nog verontwaardigd aan!!!! Voorhoofd onder de verf, drogen in rekening gebracht terwijl ik dat niet heb gebruikt. Van mijn leven nog nooit zo rare bedoeling meegemaakt! NOOIT meer.
2 Reviews Plaats review
Bernadette van den Hoogen
|Ik ben hier meer dan 15 jaar klant geweest, was altijd tevreden. De vorige keer stond er een sloppy uitziende jongeman ongeinteresserd mijn haar te fohnen. Hij blies overal heen, behalve in mijn haar. Ik had grote stap gemaakt om haren kort te knipoen. Biemand die ook maar enigszins aandacht gaf aan die grote stap.
Ze gebruiken nu een app voor afspraak bevestiging. Kreeg ik vorige week een app dat ik een afspraak had, terwijl ik die niet had. Vandaag had in een afspraak om 16:20, kreeg ik per app bevestigd. Kom ik aan, door file 5 min te laat, zeggen zij dat ik er om 16:15 een afspraak had. Doordat ik 10 min (volgens hun) te laat was konden ze me niet meer knippen. Dat dus terwijl ik volgens hun afspraken app om 16:20 een afspraak had en dus maar 5 min te laat was. En dan wordt tegen een vaste klant gezegd dat ze me niet meer kunnen knippen. De service is het laatste jaar echt naar een nul-punt gekelderd. Ik ga niet meer terug.
M emmelkamp
|Nog nooit meegemaakt, kapster kwam achter mij aan? Eerst 10 min gewacht bij de kassa. Of iemand n fles shampoo in Mn tas had gedaan? Ik weer terug in de winkel, was n misverstand en excuses etc, de kapper kwam er niet zo goed uit, en keek mij nog verontwaardigd aan!!!! Voorhoofd onder de verf, drogen in rekening gebracht terwijl ik dat niet heb gebruikt. Van mijn leven nog nooit zo rare bedoeling meegemaakt! NOOIT meer.