Bij de levering was het niet direct opgevallen, maar een dag later kwam ik erachter dat Jan Groen de verkeerde profielen voor mijn tegels had geleverd. Ik had, via de mail, expliciet om profielen voor verstek gevraagd, en daarbij een foto gestuurd van het demonstratieprofiel in de winkel zelf. Daarna had een medewerker van Jan Groen deze op de order gezet. Helaas hebben ze toch het verkeerde profiel op de order geplaatst. Dit is niet te controleren omdat er andere nummers op de order staan dan de productnummers.
Maar ik dacht: Jan Groen is een nette winkel. Als ik langs kom is er vast iets mogelijk.
Niet dus. Sowieso wordt er categorisch geen verantwoordelijkheid genomen voor een leveringsfout. Daarnaast wordt er nul meegedacht. Ik vroeg of ze de gewenste profielen nog konden leveren en wat dan de levertijd was. Na wat gezucht en gesteun dat ze dat dan moeten opzoeken is het antwoord 2 weken, wat voor mij veel te laat was, want de badkamermonteurs hadden die profielen na 1 week nodig. Dan wordt er door Jan Groen zo min mogelijk energie in gestoken.
Dus ik terug met mijn slechte profielen: beter iets dan niets. Maar ja, dan ga je bedenken dat jij de komende 15 jaar of zo tegen die rare profielen aan moet kijken. Dat wilde ik dus niet, dus ik dacht: weet je wat? Ik bel de leverancier gewoon zelf als Jan Groen dat niet voor mij wil doen. Het was een Duits bedrijf, maar ze hadden speciaal voor de Nederlandse klanten iemand in dienst die Nederlands sprak. En wat blijkt? Voor 50 euro extra kan je een 'spoedbestelling' doen en dan is het er binnen 5 werkdagen! Alleen, zo'n toeleveringsbedrijf levert niet aan particulieren, maar niet getreurd. Dat moest ik dan even via Jan Groen kortsluiten. Ik kreeg nog een speciaal direct nummer en de naam van een contactpersoon en dan zou het met 1 telefoontje van Jan Groen geregeld zijn.
Dus ik vol goede moed naar Jan Groen. Ik leg ze uit wat ik net te weten was gekomen, en dat ze hun fout dus met 1 telefoontje kunnen oplossen. Hun reactie? Eerst zeggen ze letterlijk dat ik lieg, dan zeggen ze dat de fabrikant dit nooit had mogen zeggen, dan ontkennen ze de emailtjes waarin ik laat zien dat ik zwart op wit om verstek had gevraagd. En bellen? ABSOLUUT NIET! Je zal toch niet met een klant meedenken? Helemaal niet als die het probleem van Jan Groen oplost!
Uiteindelijk kwam er een andere collega bij, en die heeft een bedrijf in Zwijndrecht gedeld. Dat bedrijf bleek nog wel de profielen te hebben. Dus stuurden ze me daar naar toe (in plaats van dat ze het netjes regelen en het laten bezorgen, HET IS HUN FOUT!!!), met de boodschap dat zij wel hebben wat ik nodig had. Dus ik laat ze nogmaals mijn order zien en vraag voor de zekerheid: "hebben ze ook het hoekstukje waar ik om heb gevraagd"? "Nee dat hebben ze niet, maar dat bestel je zo op internet joh", is het antwoord. Dus ik loop de winkel uit op weg naar Zwijndrecht en ik denk: laat ik eerst even online gaan. Dat hoekstukje is nergens te krijgen natuurlijk, en dat weten ze bij Jan Groen natuurlijk ook heel goed! Je wordt gewoon afgescheept!
Maar goed, ik naar Zwijndrecht gereden en die profielen gehaald. Ik denk: 'one last shot', en ik vraag: 'kunnen jullie ook een hoekstukje leveren?'. Het antwoord? "Natuurlijk meneer, het is er binnen 5 dagen als u dat wilt". Nou ja, dat is dan ook weer opgelost, maar niet dankzij Jan Groen!
Kortom: wil je goedkope tegels en daarna een hoop moeilijkheden? Koop ze bij Jan Groen!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Andjelina
|
Ons keramisch parket in visgraat is zojuist gelegd. Prachtige tegels gekocht bij Jan Groen Tegels. Het zijn Budget tegels, maar van hoge kwaliteit. Aangezien we visgraat wilden heeft Jan Groen Tegels tegelzetter Paul Schouten ingeschakeld. Wat een topper! Werkt erg netjes, secuur en levert topkwaliteit! Een goede zet van Jan Groen Tegels om met hem samen te werken. De eigen service van Jan Groen Tegels is ook helemaal top. Ze denken goed met je mee, leveren op tijd en komen hun afspraken. Ze hebben goede kwaliteit tegels en heel veel keus. Ze zijn erg behulpzaam en vriendelijk. De materialen die ongeopend over waren, namen ze ook terug wat gerestitueerd gaat worden. We kunnen ze een ieder van harte aanbevelen. Misschien dat ergens anders de tegels goedkoper kan krijgen, maar bij Jan Groen Tegels weet je dat de kwaliteit en vakmanschap gegarandeerd zijn. En zoveel duurder zijn ze ook niet, in ons geval niet.
Groetjes van zeer tevreden klanten ????
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Pieter Cornelis
|
Tegels gekocht en die bleken naar aflevering niet de juiste maat te hebben die op de verpakking stond, 60x60 blijkt al 59,8x59,8 te zijn vanwege de voeg die meegerekend is in de uiteindelijke maat, de tegels waren in de praktijk aan huis/op de klus een 59,5x59,6, onwerkbaar voor gerectificeerde tegels.
Probleem vanzelfsprekend gemeld en dan begint het gedonder, er kan niet met spoed omgeruild worden want de vrachtwagens staan al geladen...
Een middag en een dag naar de haaien want je kan ze met godsgratie alleen zelf om komen ruilen, verder geen goedmakertje dan een "Het spijt ons"
Dure tegels, de sales waren gelikt, de aftersales dus gelijk al zwaar waardeloos, de laatste keer dat ik met deze partij zaken doe, want in het einde staan er 2 mensen een paar uur duur betaald uit hun neus te vreten door tegels te leveren die niet aan de specificaties voldoen.
Om van te kosten!
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Frank
|
Verkopen aanzienlijk meer onder het motto, te veel kan retour, maar als je ze werkelijk wilt retourneren wordt je schandalig behandelt. Advies is dan ook om geen zaken te doen met deze zaak!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
leo de jong
|
vandaag 5-mei geweest met tekening van de bouwer en de stelpost voor het betegelen konden geen afspraak maken maar er was personeel genoeg dat klopte we wilden graag hulp omdat we niet weten hoeveel meter het is en wat het budget was per meter dat stond in de omschrijving van de bouwer maar na een bot dit project kennen we niet was de boodschap kijk zelf maar rond de prijzen staan erop niet zo fijne ervaring dus met de meneer van de receptie we proberen wel iemand anders dachten we duidelijk aangegeven dat we hulp nodig hadden omdat we door de bomen het bos niet meer zagen maar ook deze dame had er geen zin in en kwam niet verder dan dat ze alles in huis hadden en de prijzen staan erop dus hebben we niet een slechte service gehad maar geen service met gillende banden weggereden en nooit meer terug!!!!!!!!
7 Reviews Plaats review
Peter
|Bij de levering was het niet direct opgevallen, maar een dag later kwam ik erachter dat Jan Groen de verkeerde profielen voor mijn tegels had geleverd. Ik had, via de mail, expliciet om profielen voor verstek gevraagd, en daarbij een foto gestuurd van het demonstratieprofiel in de winkel zelf. Daarna had een medewerker van Jan Groen deze op de order gezet. Helaas hebben ze toch het verkeerde profiel op de order geplaatst. Dit is niet te controleren omdat er andere nummers op de order staan dan de productnummers.
Maar ik dacht: Jan Groen is een nette winkel. Als ik langs kom is er vast iets mogelijk.
Niet dus. Sowieso wordt er categorisch geen verantwoordelijkheid genomen voor een leveringsfout. Daarnaast wordt er nul meegedacht. Ik vroeg of ze de gewenste profielen nog konden leveren en wat dan de levertijd was. Na wat gezucht en gesteun dat ze dat dan moeten opzoeken is het antwoord 2 weken, wat voor mij veel te laat was, want de badkamermonteurs hadden die profielen na 1 week nodig. Dan wordt er door Jan Groen zo min mogelijk energie in gestoken.
Dus ik terug met mijn slechte profielen: beter iets dan niets. Maar ja, dan ga je bedenken dat jij de komende 15 jaar of zo tegen die rare profielen aan moet kijken. Dat wilde ik dus niet, dus ik dacht: weet je wat? Ik bel de leverancier gewoon zelf als Jan Groen dat niet voor mij wil doen. Het was een Duits bedrijf, maar ze hadden speciaal voor de Nederlandse klanten iemand in dienst die Nederlands sprak. En wat blijkt? Voor 50 euro extra kan je een 'spoedbestelling' doen en dan is het er binnen 5 werkdagen! Alleen, zo'n toeleveringsbedrijf levert niet aan particulieren, maar niet getreurd. Dat moest ik dan even via Jan Groen kortsluiten. Ik kreeg nog een speciaal direct nummer en de naam van een contactpersoon en dan zou het met 1 telefoontje van Jan Groen geregeld zijn.
Dus ik vol goede moed naar Jan Groen. Ik leg ze uit wat ik net te weten was gekomen, en dat ze hun fout dus met 1 telefoontje kunnen oplossen. Hun reactie? Eerst zeggen ze letterlijk dat ik lieg, dan zeggen ze dat de fabrikant dit nooit had mogen zeggen, dan ontkennen ze de emailtjes waarin ik laat zien dat ik zwart op wit om verstek had gevraagd. En bellen? ABSOLUUT NIET! Je zal toch niet met een klant meedenken? Helemaal niet als die het probleem van Jan Groen oplost!
Uiteindelijk kwam er een andere collega bij, en die heeft een bedrijf in Zwijndrecht gedeld. Dat bedrijf bleek nog wel de profielen te hebben. Dus stuurden ze me daar naar toe (in plaats van dat ze het netjes regelen en het laten bezorgen, HET IS HUN FOUT!!!), met de boodschap dat zij wel hebben wat ik nodig had. Dus ik laat ze nogmaals mijn order zien en vraag voor de zekerheid: "hebben ze ook het hoekstukje waar ik om heb gevraagd"? "Nee dat hebben ze niet, maar dat bestel je zo op internet joh", is het antwoord. Dus ik loop de winkel uit op weg naar Zwijndrecht en ik denk: laat ik eerst even online gaan. Dat hoekstukje is nergens te krijgen natuurlijk, en dat weten ze bij Jan Groen natuurlijk ook heel goed! Je wordt gewoon afgescheept!
Maar goed, ik naar Zwijndrecht gereden en die profielen gehaald. Ik denk: 'one last shot', en ik vraag: 'kunnen jullie ook een hoekstukje leveren?'. Het antwoord? "Natuurlijk meneer, het is er binnen 5 dagen als u dat wilt". Nou ja, dat is dan ook weer opgelost, maar niet dankzij Jan Groen!
Kortom: wil je goedkope tegels en daarna een hoop moeilijkheden? Koop ze bij Jan Groen!
Andjelina
|Ons keramisch parket in visgraat is zojuist gelegd. Prachtige tegels gekocht bij Jan Groen Tegels. Het zijn Budget tegels, maar van hoge kwaliteit. Aangezien we visgraat wilden heeft Jan Groen Tegels tegelzetter Paul Schouten ingeschakeld. Wat een topper! Werkt erg netjes, secuur en levert topkwaliteit! Een goede zet van Jan Groen Tegels om met hem samen te werken. De eigen service van Jan Groen Tegels is ook helemaal top. Ze denken goed met je mee, leveren op tijd en komen hun afspraken. Ze hebben goede kwaliteit tegels en heel veel keus. Ze zijn erg behulpzaam en vriendelijk. De materialen die ongeopend over waren, namen ze ook terug wat gerestitueerd gaat worden. We kunnen ze een ieder van harte aanbevelen. Misschien dat ergens anders de tegels goedkoper kan krijgen, maar bij Jan Groen Tegels weet je dat de kwaliteit en vakmanschap gegarandeerd zijn. En zoveel duurder zijn ze ook niet, in ons geval niet.
Groetjes van zeer tevreden klanten ????
Pieter Cornelis
|Tegels gekocht en die bleken naar aflevering niet de juiste maat te hebben die op de verpakking stond, 60x60 blijkt al 59,8x59,8 te zijn vanwege de voeg die meegerekend is in de uiteindelijke maat, de tegels waren in de praktijk aan huis/op de klus een 59,5x59,6, onwerkbaar voor gerectificeerde tegels.
Probleem vanzelfsprekend gemeld en dan begint het gedonder, er kan niet met spoed omgeruild worden want de vrachtwagens staan al geladen...
Een middag en een dag naar de haaien want je kan ze met godsgratie alleen zelf om komen ruilen, verder geen goedmakertje dan een "Het spijt ons"
Dure tegels, de sales waren gelikt, de aftersales dus gelijk al zwaar waardeloos, de laatste keer dat ik met deze partij zaken doe, want in het einde staan er 2 mensen een paar uur duur betaald uit hun neus te vreten door tegels te leveren die niet aan de specificaties voldoen.
Om van te kosten!
Frank
|Verkopen aanzienlijk meer onder het motto, te veel kan retour, maar als je ze werkelijk wilt retourneren wordt je schandalig behandelt. Advies is dan ook om geen zaken te doen met deze zaak!
leo de jong
|vandaag 5-mei geweest met tekening van de bouwer en de stelpost voor het betegelen konden geen afspraak maken maar er was personeel genoeg dat klopte we wilden graag hulp omdat we niet weten hoeveel meter het is en wat het budget was per meter dat stond in de omschrijving van de bouwer maar na een bot dit project kennen we niet was de boodschap kijk zelf maar rond de prijzen staan erop niet zo fijne ervaring dus met de meneer van de receptie we proberen wel iemand anders dachten we duidelijk aangegeven dat we hulp nodig hadden omdat we door de bomen het bos niet meer zagen maar ook deze dame had er geen zin in en kwam niet verder dan dat ze alles in huis hadden en de prijzen staan erop dus hebben we niet een slechte service gehad maar geen service met gillende banden weggereden en nooit meer terug!!!!!!!!